Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2015 14:17 - КАК СЕ СТРИЖЕ ВЪЛК
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 988 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗА ЛУМПЕНИТЕ, ИДИОТИТЕ И ВАНДАЛИТЕ

През последните дни твърде много индивиди, които външно приличат на homo sapiens ме оприличават като „идиот”, „лумпен” и „вандал” от телевизионните екрани. И не само мен, но и хората, които активно ме подкрепят. Потресен съм от пълната липса на духовност на човекоподобните ни депутати и министри, които употребяват думи, които не разбират.

За мен е много ясно, че един депутат, който е застанал пред огледалото в Народното събрание и се оглежда в него веднага се сеща за думите „лумпен”, „идиот” и „вандал”, спира първия телевизионен журналист и ги казва по мой адрес.

Но нека видим кой какъв е, за да няма съмнения.

Аз пиша до българските институции за избиването и осакатяването на български граждани по улиците, тротоарите и пътищата  повече от една година. Всичките ми сигнали и статии са основани на документи и факти, които са категорично доказателство за това. Държавните институции, в пълен разрез с морала и закона си затварят очите и ушите и мълчат. Това показва, че те са организирана престъпна група, която носи пълната отговорност за този геноцид на българския народ. Те доведоха управлението на страната до бързо трупане на милиарди с цената на избиването на българите, изгонването им от страната и унищожаването на държавността.

Кой ме нарича „идиот”, „лумпен”, „боклук”, „въшкар” и „вандал”?

Ето и няколко имена.

Първият беше депутатът Петър Петров. Той, дори, си позволи да ми натресе и престъпление към държавните символи, като чака да запаля българското знаме. Те, които си чистят обувките със свещеното ни знаме пробутват на публиката евтиния номер, че аз ще го изгоря.

Някой си депутат от т. нар. „Патриотичен фронт” Юлиан Ангелов. Самата злоупотреба на прилагателното „патриотичен” вече води до силните съмнения, че става дума за истински патриотизъм. Тревожи ме и думата „фронт”. Защото зад думата „патриотичен” и откритото заявление на думата „фронт” става ясно, че на този фронт трябва да има избити, ранени и осакатени.

Такива има!

Това са годишно средно между 1 200 и 1 300 български граждани, избити по пътищата, тротоарите и улиците и над 15 000 ранени и осакатени. Ангелов знае прекрасно това, но като „патриот” и „фронтовак” се гордее с това и продължава да иска нови жертви. Написал съм писмо до комисията по етика при НС и ако до една седмица не получа извинения, ща се видим с него в съда. Вярно, че у нас животните не могат да бъдат съдени, но той доста успешно се е дегизирал като човек и се надявам, че съдията няма да резбере истината за него.

Волен Сидеров-също депутат и известен агент на криминалната милиция преди т. нар. „промяна”.  Той е лицето на българския „преход” и резултатите от този „преход” най-красноречиво показват какво представлява. Той е известен другофил, като може да сменя окраската и приказките си по-бързо от хамелеон. Веднъж е американофил, друг път е еврофил, а през последните години включи на рубли и стана рублофил.

Четвъртият ми подсъдим е Магдалена Ташева. По една телевизия отново излая някакви епитети върху мен.

Петият подсъдим е самата партийна секретарка на ОНС-Плевен Цецка Цачева. Днес по БТВ тя влезе в ролята си върховен съдия и ме вкара з затвора. Нарече ме вандал и ме обвини, че съсипвам държавната сграда на Народното събрание. Обвини ме и за това, че нарочно замерям с домати невинни граждани, минаващи оттам. Твърде нагло и безотговорно тя прехвърля протестите ми към Наказателния кодекс, а не към избиването на българските граждани, нещо, в което тя има лично участие като председател на Народното събрание и лобист за назначаването на един уличен служител в продажби на шофьорски книжки за директор на ДАИ.

Нещо повече!

Ето какво написа любимият и вестник Дума преди три дни:

 

„Цачева привика зам. вътрешен министър заради доматите срещу депутатите.
Мила Христова
Дума 10. Септември 2015 , брой: 209
Как да бъде прекратено обстрелването на депутатите с домати и други зеленчуци обсъждаха вчера в парламента председателят на Народното събрание Цецка Цачева, председателят на ПГ на ГЕРБ Цветан Цветанов и зам. вътрешният министър Красимир Ципов. Това стана, след като за пореден ден група от десетина младежи, предвождани от Николай Колев-Босия, посрещна народните представители с домати, яйца и лук. Бързо пристигнаха и части на полицията, за да спестят унижението на народните представители, но протестиращите продължиха с обстрела.
 За да се прекрати с "атаката", органите на реда поискаха личните документи за проверка на младежите, които отказаха да се легитимират пред полицаите. В крайна сметка в кола на жандармерията беше отведен Манол Глишев, известен с това, че преди месеци изписа с надписи паметника на Съветската армия. Депутатът Петър Петров от Патриотичния фронт, опитал се да заговори протестиращите, беше изцапан при "престрелката".
Припомняме, че Босия вече бе арестуван за "нападенията" над парламента и дори му бе наложена глоба от 500 лв. за дребно хулиганство.“

В тази дописка, въпреки че има много неверни неща, полуистини и отковени лъжи пише и един факт. Че Цачева организира противозаконен натиск върху мен и съмишлениците ми, което е утежняващо вината обстоятелство. Никой не може да отрече, че изземването на съдебните функции от страна на законодателната и изпълнителната власт е престъпление по закон и понеже се прави от трима души, представлява създаване н ОПГ /Организирана престъпна група/, която е под наблюдението на Специализирната прокуратура и Специализирания съд. Затова ще сезирам още утре прокуратурата и ГД БОП да започнат незабавно разследване на ОПГ в лицето на Цачева, Цветанов и Ципов.

Още по-страшното при Ташева и Цачева е, че те и двете официално са обявени за жени, но най-женствената природна част от себе си са унищожили. Става дума за майчиния инстинкт. За тях един изцапан костюм на някое мекере е престъпление, а избиването на деца по улиците, тротоарите и пътищата от хора, назначени и толерирани от тях самите-не. Това го няма дори при животните.

Заслужава внимание и още един факт.

Водещата на предаването Жени Марчева заобиколи причината за протеста, а тя е решаваща. В условията на продължаващо престъпление,свързано с избиването и осакатяването на хиляди български граждани, те виждат престъпление в протеста против това избиване. Такава наглост и бездушие може да се роди само в сатанински души. На всичко отгоре тя остави Цачева да говори за невлязло в сила и обжалвано решение, а двете влезли в сила решения, които са изцяло в моя полза бяха старателно премълчани.

Така или иначе горепосочените лица ще бъдат дадени на съд от мен и няма да им се размине. Това, че имат депутатски имунитет няма да им помогне. От една страна ще искам отнемането на имунитета на Цачева и Цветанов за създаване на ОПГ, а останалите ще съдя в гражданското отделение на съда.

Толкова за идиотите, лумпените и вандалите засега.

Във вторник от 10 ч. започва делото ми за обжалване в СГС. В сряда сутринта ще почерпя с развалени домати отново убийците на български граждани, за да не си помислят, че ще ги оставя да избиват сънародниците ми по този свински начин.

Който има сърце и ум, чест и достойнство, патриотизъм и отговорност да заповяда да ги превърнем в лекета, каквито са си!





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11818839
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930