Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2013 15:11 - НА ВНИМАНИЕТО НА ПРОКУРАТУРАТА И КОНСТИТУЦИОННИЯ СЪД
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3300 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

КОЙ ЗАСТРАШАВА РЕАЛНО НАЦИОНАЛНАТА СИГУРНОСТ

 

Ровейки из интернет мой приятел, бивш военен авиоинженер, се натъкна на една статия в сайта “Отбрана.бг. Обади ми се и аз я прочетох.

Останах потресен!

Оказва се, че бившият военен министър Аню Ангелов, върховните главнокомандващи Георги Първанов и Росен Плевнелиев, премиерът Бойко Борисов и още един куп генерали и спецове, членовете на политическия кабинет са застрашили изключително сериозно националната сигурност. Да не говорим, че сме направили сериозно нарушение и към НАТО.

Представети си, че натовските норми за нальот на пилотите 150 часа на година. Това е минималния срок. В същото време Ангелов твърди пред парламента, че пилотите имат по80 часа, т. е. Наполовина. Фактите показват, че реално нальотът е половината на половината! При 40 часа пилотите нямат възможност да бъдат добре обучени и представляват реална опасност както за себе си, така и за останалите. Такъв риск е опасен и не бива да се допуска. При това ситуацията е създадена съзнателно. Тази ситуация представлява катастрофално отслабване на националната сигурност и подлежи на незабавно разследване и съд за виновниците.

При всички случаи президентът, премиерът и другите отговорни лица са знаели за тази недопустима ситуация и огромната опасност за националната сигурност. Знаят и за катастрофата с МИГ-29 на базата в Граф Игнатиево. Тя е ярко доказателство, че ние на практика нямама авиация

Затова сигнализирам за това престъпление Конституционния съд и Главна прокуратура.

Предоставям ви текста, който открих в сайта:

 

«...Средно 80 летателни часа годишно имат пилотите, охраняващи въздушното ни пространство, каза министърът на отбраната Аню Ангелов, предаде парламентарният репортер на БГНЕС. Вчера специалисти обаче обявиха, че те са около 40.

Списание КРИЛЕ обаче смята и пита:
Майор Илия Дойчинов е роден през 1971 г., завършва ВВУБ "Георги БЕНКОВСКИ" през 1994 г. с нальот от около 150 часа. Остават му 650 часа налетени в бойната ни авиация. До 2012 г. изминават 17 години, което означава, че средно му се падат по около 40 часа, а не по 80! Майор Илия Дойчинов е инструктор, което означава, че той лети много повече от другите по-млади от него пилоти. Щом един инструктор има средно 40 часа нальот годишно, къде министър Ангелов ги пресметна на 80 и за пореден път от трибуната на Парламента изрече нещата не с истинските факти?
Кап.Петър Методиев има 350 часа зад гърба си. Завършил е ВВУБ "Георги БЕНКОВСКИ" през 1999 г. с нальот над 100 часа. Остават му 250 часа зад гърба му. За 11 години средно годишно прави по 23 часа нальот. Това са само 2 примера от българските ВВС!!! АКО ТРЯБВА НА МИНИСТЪР АНГЕЛОВ СПИСАНИЕ КРИЛЕ ЩЕ ПОКАЖЕ ОЩЕ РЕДИЦА ПРИМЕРИ С БЪЛГАРСКИ ЛЕТЦИ С МАЛЪК НАЛЬОТ!
Да са живи и здрави момчетата, но дори и да се заключи, че инцидента е по тяхна вина, ние питаме - С ТОЛКОВА МАЛКО ЧАСОВЕ, КАК БЪЛГАРСКИТЕ ЛЕТЦИ ДА СА СИГУРНИ В НЕБЕТО НА МАШИНА ЗА МИЛИОНИ КАТО МИГ-29?...”

 





Гласувай:
5
2



1. анонимен - Ами ако ББ не ги беше ползвал
07.07.2013 21:35
нямаше да имат и половината от реално набраните часове нальот за година !

Тогава какво ??? :)
цитирай
2. bosia - До Андрешко
07.07.2013 21:47
Кого е ползвал,бе , Андрешко? МИГ и СУ ли?
Става дума за бойни самолети! Става дума за националната сигурност, а не за разходките на селския тарикат от Банкя!
Защо ли те създаде Пелинко?
цитирай
3. demograph - Bosia, в тази материя си бос..И защо набутваш Плевнелиев в тази мърсотия? Нарочно нали?..
08.07.2013 02:12
Унищожаването на българските пилоти започна с кражбите на военния бюджет веднага след 'промените". Поддържаше се грамадна военна бюрокрация само за да се осигуряват гласове за БКП/БСП. Разходите за подготовка на авиацията се орязваха до смешни размери, а парите оъиваха за безсмислени кухи проекти - модернизация на и днес не летящи вертолети и самолети. Като своеобразен връх на наглостта бяха "имитациите на летателни часове", които представляваха ВОЗЕНЕ на летци от тук до там и на всички им се начисляваха часове срещу кото получаваха летателни пари! Начело на това източване на бюджета на авиацията стоеше ген. Михо Михов заедно с целия авиационен генералитет. Днешния шеф на генщаба С.Симеонов също играеше ролята на куфар, но срещу това те получаваха огромни добавки, които част от тях и днес продължават да получават като високи пенсии...Те 'летяха" като куфари за сметка на обучението на бойните пилоти. Изразходваха и малкото пари за авиационно гориво за да си пълнят гушите. В резултат - повечето пилоти избягаха по света и сега много от тях са в чужди армии или се прехранват с друго...
Плевнелиев си беше още в Германия, когато българската авиация беше унищожена чрез ИЗТОЧВАНЕ НА РЕСУРСИТЕ ЗА НЕЯ. Това го извършиха червените патриоти.
цитирай
4. demograph - Bosia, в тази материя си бос..И защо набутваш Плевнелиев в тази мърсотия? Нарочно нали?..
08.07.2013 02:15
Унищожаването на българските пилоти започна с кражбите на военния бюджет веднага след 'промените". Поддържаше се грамадна военна бюрокрация само за да се осигуряват гласове за БКП/БСП. Разходите за подготовка на авиацията се орязваха до смешни размери, а парите потъваха за безсмислени кухи проекти - модернизация на и днес не летящи вертолети и самолети. Като своеобразен връх на наглостта бяха "имитациите на летателни часове", които представляваха ВОЗЕНЕ на летци от тук до там и на всички им се начисляваха часове срещу които получаваха летателни пари без да са управлявали самолет! Начело на това източване на бюджета на авиацията стоеше ген. Михо Михов заедно с целия авиационен генералитет. Днешния шеф на генщаба С.Симеонов също играеше ролята на куфар, но срещу това те получаваха огромни добавки, които част от тях и днес продължават да получават като високи пенсии...Те 'летяха" като куфари за сметка на обучението на бойните пилоти. Изразходваха и малкото пари за авиационно гориво за да си пълнят гушите. В резултат - повечето пилоти избягаха по света и сега много от тях са в чужди армии или се прехранват с друго...
Плевнелиев си беше още в Германия, когато българската авиация беше унищожена чрез ИЗТОЧВАНЕ НА РЕСУРСИТЕ ЗА НЕЯ. Това го извършиха червените "патриоти". То продължава и днес!
цитирай
5. bosia - демографе
08.07.2013 09:28
Не знам колко деца имаш, за да претендираш за псевдонима си, зад който се криеш. Ако ти прави впечатление, аз говоря в постинга си за лъжите на Аню Ангелов и мълчаливото съгласие на върховните главнокомандващи Първанов и Плевнелиев, които като такива имат правата да излязат с декларация и да съобщят трагичното състояние на българските ВВС. Аз не правя анализ и разследване кой е докарал нещата до това дередже. Говоря за безотговорното им мълчаливо съгласие с това. От там прокуратурата и КС ще трябва да си свършат работата.
Че си привърженик на ГЕРБ е ясно, но не е достатъчно да омаловажи бездействието, следователно съучастието на Плевнелиев в разрушаването на националната сигурност. А и генезисът му скоро ще лъсне.
Иди да правиш деца и дано не приличат на теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 9381412
Постинги: 3670
Коментари: 9704
Гласове: 6664
Архив
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930