Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2018 20:45 - ПРОТЕСТ СРЕЩУ ДЕЙСТВИЯТА НА ПОЛИЦИЯТА СРЕЩУ МЕН
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 1004 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.05.2018 06:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДО МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

                                                        С   И   Г   Н   А   Л

от Николай Ганчев Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл. 231, ап. 39, тел.0888 408 623

ГОСПОДИН МИНИСТЪР,

На 13 април т. г. изпратих писмо до председателя на Народното??? събрание с искане да бъда спешно приет и изслушан във връзка с възстановяването на ОПГ за продажба на изпити и шофьорски книжки в изпълнителна агенция "Автомобилна администрация". Всички, които бяха арестувани, получиха различни мерки за задържане, бяха обявени за ОПГ от Специализираният прокурор Гешев  и получиха обвинения.
Тихомълком тези служители бяха освободени и възстановени на работа. Така ДОПГ бе възстановена и продажбата на изпити и книжки се възстанови с пълна сила.
Дадох 14 дни на председателя ня Н???С да бъда поканен и изслушан, но отговор не последва. 
Информирах в сигнала, че ако не бъда поканен да докажа с документи и факти това възстановяване на избиването на невинни български и европейски граждани, ще премина към протести, като замерям с гнили домати, яйца и тоалетна хартия депутатите.
Отговор не получих и преминах към реални протести.
Първият протест беше на 25 април т. г. Когато отидох на мястото на протеста ми се появиха двама комисари от МВР-Герасимов и Кьосев и ме заплашиха, че ще ми направят "Предупредителен протокол". Такъв беше направен, но екземпляр не ми беше даден, въпреки протестите ми. Така този противозаконно съставен протокол ме остави без възможност да бъде даден на административния съд, където неминуемо ще бъде признат за противозаконен.
В същото време при моите протести чрез замеряне на депутатите с гнили домати, яйца и тоалетна хартия вашите подчинени ми пречиха максимално, макар че както вие, така и те знаят прекрасно, че всичките решения на съда по повод същите мои действия срещу Н??? С през 2015 г. са изцяло в моя полза и тяхното присъствие там е предназначено да охраняват МОЯ протест, а не да ми пречат да го изпълня. С тези си действия МВР е тотално компрометирана като правоохранителна институция.
Обръщам се към вас спешно да озаптите вашите подчинени и да ги накарате да изпълняват закона. В противен случай ще повдигна протест в прокуратурата срещу МВР и лично срещу вас.
Настоявам в рамките на 2 седмици/14 дни/ да ме поканите на разговор, да наредите на подчинените си да изпълняват закона и да не ми пречат на законния протест, доказан с всички решения на  българския съд, влезли в сила.
В противен случай вие ще бъдете следващата мишена на гнилите домати, яйцата и тоалетната хартия!
31.05.2018 г.
София                                                                                  Подпис:

Утре сутринта, след протеста ми чрез замеряне на депутатите с яйца ще внеса този протест в МВР.





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11818490
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930