Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 18:40 - ТОЗИ ПЪТ ЯНЕ СТЪПИ В ДЖИБРИТЕ С ДВАТА КРАКА
Автор: bosia Категория: Други   
Прочетен: 643 Коментари: 0 Гласове:
3



  Бях поканен в предаването АФЕРА заедно с Яне Янев. Няма да коментира стила на предаването нито толерирането на един от нас. Нека кажа нещо истинско и весело. През 2001 г. издавах списание „Компромат. Двуседмичник. Издържах 11 броя. В първи, трети и четвърти брой основен „герой” беше тогавашният Главен прокурор Никола Филчев. Тогава Филчев вече се бе сприятелил с Гоце, а около него се отъркваше Янето. То упорито се правеше на правдолюбец и разсмиваше обществото, че играе на канадска борба с корупцията и всеки момент ще я победи. Това предизвикваше дружен смях. Понеже Филчев нямаше куража да ме извика в съда, понеже трябваше като граждански ищец да се яви телесно самият той, ми пробута прокурора Мирчев от СРП да търси под вола теле. Повдигнаха ми се 5 обвинения. Че съм разкрил секретен сътрудник на служба БОИ, че съм крал пари чрез моята фондация „Съгласие”, че не съм си плащал алиментите на една от дъщерите ми, че съм изнасилил жена и накрая за капак Янето заведе прокурорско дело, че съм правил списък за изтребление на приближените на Филчев, в това число и на Янето. То твърдеше, че вече съм излял собственоръчно златен куршум, с който да го застрелям. Изобщо, да се чуди човек откъде им хрумват подобни пълни простотии. Естествено, всички обвинения отпаднаха още на досъдебно ниво, само дето ми губиха времето. По същото това време отново по заръка на Филчев Начев и Гнома спретнаха на прокурора Колев и мен ДОР „Комбинатор”, чрез който уж да докажат, че сме наркодилъри. Още тогава се снабдих с необходимите документи за разработката и чаках да се махне Филчев, за да поискам документите официално, за да мога да ги осъдя. Велчев ми отказа и аз заведох дело в Страсбург. В момента, който Янето седна при Томова, се наложи спешно да изляза навън и не успях да чуя какво е плещило Янето. То ме изкара агент на ДС, паразит без осигуровки и притежател на жълта книжка. Разбира се, тези, които го зареждат с информация нещо са се пообъркали и това ще стане видно там, където му е мястото. Янето лъга и маза яко. Той се изкара едва ли не гуру на Иисус, Йехова и английските тори. Само дето не отговори какво стана с онзи списък на 100 политици у нас, които щеше да покаже след изборите. Информацията, както тогава я представи, щеше да вземе от израелските служби и английските тори. Човек може да остане с впечатлението, че Мосад му става на крака, а торите лягат в краката му като пуделчета. Отговорите на въпроса за трима депутати от РЗС-Тагарински, Великов и Колев беше повече от смешен. Изпратиха ми купища вестници и материали в интернет за далаверите им. Във форумите няма нито една добра дума за тях. Тези депутати да не ми да нямат роднини и приятели. Да ги накарат да вкарат поне едно добро мнение за тях, па било то и лъжливо. Трябва да обясни и защо Тони Хамстера е ходил по изборите насам-натам да купува гласове, както писаха медиите.  Атанас Семов преди изборите навсякъде тръбеше, че е независим и като такъв се кандидатира. След това изведнъж от зам на Трактора стана зам. на Янето. Атанас Железчев остана да виси в София окръг, докато Семов бе в два избирателни района.  Всъщност, Янето не ходи в парламента, защото се ветрее като разлепен афиш из страната, за да убеждава старците, че е единствен и е героят от приказката „Юнакът и златната ябълка”. Щял да убие ламята и да раздаде на народеца по една щайга със златни ябълки. Ти да видиш какво ще стане с българите. Лайф, кеф и Сашка Васева по прашки.
01.03.2010



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11826571
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930