ДО ИВАЙЛО МОСКОВСКИ
МИНИСТЪР НА ТРАНСПОРТА,
ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ
И СЪОБЩЕНИЯТА
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИНИСТЪР,
Във връзка с насрочения конкурс за длъжността Началник „Летателна годност на ГВС“ към ГД ГВА, Ви обръщам внимание на така предложените изисквания за длъжност, която е показател за ниво и престиж.”Airworthiness department“ ръководител навсякъде по света е носител на капацитет и потенциал. Обидно е, че според така поставените критерии тази авторитетна длъжност може да се заеме от всеки прекарал четири години някъде на каквото и да е ниво из авиационните организации, без съществен или никакъв опит и никакво изискване за отсъствие на провинения по отношение авиационната безопасност. Обидно е г-н министър!
Уведомявам Ви, че след разговори с авторитетни специалисти от средите на гражданската авиация е споделено решението никой притежаващ експертен и персонален капацитет за тази длъжност да не участва в този предварително опорочен „конкурс“ и в тази конюнктура.
Предполагам, понятен Ви е популярният напоследък в авиационните среди израз „Те, в ГВА си живеят паралелен живот, поне да не ни пречат“, който никак не е случаен.
Обидно е това, което се случва в последните години в ГД ГВА, затова и кандидатите за конкурса Ви ще са с незавидна слава авантюристи, издирвани и задържани по света за престъпления по отношение авиационната безопасност или празни от съдържание „кухи лейки“ (извинете за епитета, но е точен) без никакъв професионален опит или такива, ползвани като негативен пример, но с издадени от ГВА лицензи и сертификати, базирани на документи и „бележки“ с неслучили се процеси. Лица, борещи се с цената на всичко да се закачат и оцелеят знаейки, а и известни с това, че вън от ГВА, поради личните си качества и отсъствие на потенциал нямат шанс за препитание в системата на гражданската авиация. Такъв е и случаят с доскорошният Ви т.нар. Гл. Директор, сега Директор „Авиационна безопасност“, символ за трагикомедията в авиационния сектор на подвластното Ви министерство .
Жалко за всичко, което бе постигнато през годините, от ограничителната предпазна клауза за гражданската авиация на Република България до достигане на престижно „Европейско ниво“ на авиационната безопасност в гражданската авиация. Всичко това вече е безапелационно отминало и сега борбата е за „кокошкарско, някак си между другото“ оцеляване, без авторитет и чест, както е в жаргонния израз „типично по български“.
Така, че направете си „конкурса“, самозалъгвайте се, пък когато установите, че сте все така затънали, моля свържете се и ако все още има възможност и наличен потенциал бихме могли да обсъдим какво и как трябва да се случи, за да се възстанови поне част от загубеното в последните години и понятието „Авиационна безопасност“ в гражданската авиация да се осмисли със съдържание.
Моля, обърнете внимание, че засега все още запазвам някаква лоялност.
Ивайло Коев – уволнен по Ваше разпореждане, по прищявка на малка куртизанка инспектор „Летателна годност - Авиационна безопасност“ към ГД ГВА.
.....................................Г-н министър, предлага Ви се бонус - издигане с балон край София (разбира се регистриран, под надзор "по български" с "... прилагането на най-добрите международни практики..."-съгл. обявата за конкурса), пъкспускането - както дойде!
КАКВО И КЪДЕ ОБЯДВАХМЕ ЕДНО ВРЕМЕ?
До Витоша по въздух и земя