Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2008 22:32 - Вицове
Автор: drakos Категория: Забавление   
Прочетен: 830 Коментари: 0 Гласове:
4



Вкарват в килията нов затворник-крадец. Той оглежда обстановката и пита надзирателя:
- За какво са тия решетки на прозореца?
- Заради сигурността.
- Вие не сте наред! Кой пък ще иска да обира затвора?

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Млада фолк звезда среща музикален критик:
-Знаете ли, че след като пуснах новия си клип, продажбата на телевизори се е увеличила два пъти!
-Разбира се! И аз продадох моя!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

-Трябва да съм бил голям идиот, когато съм се оженил за тебе!
-Не отричам това. Но аз пък сигурно съм била много влюбена, щом като не съм забелязала.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Жена излиза след серия от пластични операции. Нови гърди, нос, уста, бедра, дупе, крака и т. н.
Докторът я преглежда и доволен от резултата, пита дамата как се чувства.
-Всичко е чудесно докторе, но не може ли да ми направите очите по-големи и изразителни?
-Може! Сестра, дайте на дамата сметката!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Секретарката кандидатства за работа. От събеседването с нея се разбира, че машинописните й умения се свеждат до чукане с един пръст, стенография на владее, а от деловодство си няма и представа. Комисията е изумена:
-Тогава какви достойнства имате?
-Никога не забременявам...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Няколко полицаи се събират в кръчмата да ударят по една бира и по едно време идва техен колега, изтупан със страшно баровски костюм.
- Бре, откъде го взе! Откъде имаш пари за такива дрехи!
- Не съм го купил, подарък ми е.
- И кой ти е подарил такова нещо?
- Жена ми. Прибирам се вчера, тя ме чака гола в леглото, а костюмът стои проснат на стола в спалнята...

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Един хипопотам си лежи в блатото, шава с уши, гледа облачета, пуска си мехурчета.
Идва друг хипопотам:
- Хайде да идем в другото блато, да плашим жабите!
- Да бе, ей сега ще зарежа всичко и ще тръгна да се занимавам с глупости!

 







Гласувай:
4



Следващ постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: drakos
Категория: Други
Прочетен: 25244
Постинги: 3
Коментари: 6
Гласове: 1389
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031