Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2021 13:16 - Как станах Панацея
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 4451 Коментари: 13 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Живея си аз , къде безгрижно , къде не толкова .  Хората ми разказват своите неволи , а аз искам да им помогна . Изслушвам ги, да си излеят душата . Чудно е колко хора са склонни да споделят мъката си .  Понякога е трудно да дадеш съвет , защото е над възможностите . Мисля си , ако не помагаш , поне не вредиш .  И така години наред . Една моя млада и красива колежка  ми сподели , че иска да си има дете , но не можела да забременее. Смяташе , че нещо не е наред .  Аз я успокоих , че не бива да се отчайва. Функционално са здрави ,но подсъзнанието ги възпира и затова още си нямат бебе. Но , ако се успокоят и това ще стане. Животът е един непрекъснат стрес и причина за много несгоди .  Много исках да й помогна и затова й купих синьо медальонче и сини обички от тюркоаз . Помолих се , да се сбъднат желанията й !  Не знам дали от молитвата , или от настъпващата Пролет , но колежката забременя нормално и сега си гледа едно хубаво Митенце в къщи .  И оттогава си мисля , че всеки може да е Панацея . Достатъчно е да има желание да помогне на другите .  Даже и да е написана съдбата , можем да я променим !  

В този хубав слънчев ден усмихнете се хора!

Всем смертям назло!

С много обич !  

Ваша Панацея !

 

https://panazea.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/03/30/kak-stanah-panaceia.718923

 

 






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Съгласен и поздравления! Аз к...
23.02.2021 13:24
Съгласен и поздравления!
Аз когато предприема такава крачка, питам отсрещния дали е съгласен и тайничко се моля за Божието Благоволение.
:)))
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздравления, Тони!
23.02.2021 13:32
Чудесен разказ за сбъднато, пожелано от сърце добро!
Спомням си, като дете, може би повлиян от приказките, мислех и пожелавах само добро на всички
После, когато се сблъсках със злото, дълго се борих със себе си, да не отвръщам! Но то бе възприемано като слабост и предизвикваше само настървение, нищо друго?
Поучих се от майка ми- Тя казваше в такива случаи само- Да е "върнатО" -за извършителя!

И ефектът наистина се оказа много по голям от обикновено отмъщение!
Но това е, когато имаш що годе хора насреща си!
Говедото не разбира от думи, а от тояга!

Хубав ден, Тони!
цитирай
3. katan - Поздрави, Тони!
23.02.2021 14:05
"Панацея" могат да бъдат само хора с добри и чисти сърца и помисли.
Бъди все панацея!
цитирай
4. panazea - Когато се моля за другите , става !
23.02.2021 15:16
nedovolen написа:
Съгласен и поздравления!
Аз когато предприема такава крачка, питам отсрещния дали е съгласен и тайничко се моля за Божието Благоволение.
:)))

Хубавата енергия раздвижва вселената и желанието се сбъдва !
Още по-добре е , ако хората се заловят за ръце в кръг и мислят едно и също !
Нашето хоро като действие за взаимопомощ !
Колко мъдри за били дедите ни !
Поздрав!
цитирай
5. panazea - Продължавай да пожелаваш добро !
23.02.2021 15:18
leonleonovpom2 написа:
Чудесен разказ за сбъднато, пожелано от сърце добро!
Спомням си, като дете, може би повлиян от приказките, мислех и пожелавах само добро на всички
После, когато се сблъсках със злото, дълго се борих със себе си, да не отвръщам! Но то бе възприемано като слабост и предизвикваше само настървение, нищо друго?
Поучих се от майка ми- Тя казваше в такива случаи само- Да е "върнатО" -за извършителя!

И ефектът наистина се оказа много по голям от обикновено отмъщение!
Но това е, когато имаш що годе хора насреща си!
Говедото не разбира от думи, а от тояга!

Хубав ден, Тони!

Вселената ще те среща само с добри хора !
Бъди благословен !
цитирай
6. panazea - Здравей , Кате ! Всеки прави колкото може !
23.02.2021 15:22
katan написа:
"Панацея" могат да бъдат само хора с добри и чисти сърца и помисли.
Бъди все панацея!

Ако обаче се съберем и обединим мислите си !
В духовен план ! Представям си , какво ще стане !
Хубав ден , слънчице !
цитирай
7. blackpredator - аз
23.02.2021 16:00
откакто те има в блога,
винаги съм те чел и харесвал
и почти никога не съм гласувал
е, време е да го направя..
цитирай
8. panazea - Е , щом смяташ !
23.02.2021 16:51
blackpredator написа:
откакто те има в блога,
винаги съм те чел и харесвал
и почти никога не съм гласувал
е, време е да го направя..

Всъщност гласуването в блога не е , защото е много добър поста !
Това е само един поздрав ! Добре ми дошъл ! Тони
цитирай
9. ka4ak - ТОНИ,ОБИЧАМ ТЕЕЕ!!!животът ме научи,да не се моля,А ДА СИ ПОВЯРВАМЕ,ЧЕ МОЖЕМ!!!:)))))))))
23.02.2021 17:47
15.02 22:01 - Dum spiro, spero – Докато дишам се надявам.....
20:30 - 16. Е.Т. - Виж ся, Качаков,Е.Т.ИДЕАЛНО,НО И ВЕК,НЯМА ДА СТИНЕ С ТВОЕТО ПОВРЕДЕНО МИСЛЕНЕ?....
petgrig написа:
изобщо не вярвам в прекрасните и незабравими срещи. Впрочем, добре, че се опазих от тях и никой в това пространство не ме е виждал на живо.
След всяка среща тук са се развихряли още по-гадни интриги, така че дори и да са давали нещо положително, другото е идвало двойно по-силно. И на теб не вярвам - виждал съм как защитаваш крайно неетични и нечистоплътни хора и постъпките им.


СВОБОДНИЯТ ЧОВЕК НЕ СЕ СТРАХУВА,че не искаме да мислим!Когато имаш свободата да си ти,престъпление е да не се възползваш,престъпление е да оставиш,човека до теб,да се самоущожи,престъпление е да знаеш,че може да помогнеш и да не го направиш!Ние сме силни,не защото сме сами,а защото сме заедно!Независимо,че "ще си запаля къщата ,за да му изгори плевника"аз Ви призовавам,не само да злословите за комшиите,а да ги погледнете с други очи и да бъдете,добронамерени,за да може взаимно да си помогнете и около Вас,да се получи една положителна атмосфера,която да помогне и на Вас и на комщията!Помогнете,ще се почуствате по добреМоже в един момент и те да Ви помогнат,да си повярвате,че можете!

Постинг: Уважаеми гости на блога ми, забелязали ли сте, че...
Автор на постинга: petgrig

Постинг: "...ПАК СИ ПИСАЛ ЗА ПОЛИТИКА,А ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР,НЕ ПРОЩАВА...... ЗНАЕШ,ЧЕ ТРУДНО ЧЕТА,АМА ВИДЯХ МНОГО МИНУСИ...“ПРИЯТЕЛИ,ОБИДНО Е ЗА БЛОГА И ЗА ВСИЧКИ НАС?
Автор на постинга: ka4ak––1. ka4ak - 18.02 22:22 - ЧАСЪТ,Е ОЦЕНКАТА ВИ,НАПИСАНА ОТ МЕН,ЗА ПРЕДИШНИЯ МИ ПОСТ(((

цитирай
10. zax - Защо мъж с много жени е симпатяга - защото пие "Симпатил". :)
23.02.2021 18:32
Не бих казал че молитвата е в основата, а по-скоро ... желанието и правилното му изказване.
Освен желанието обаче, майлайфката ми строго следеше и календара. И така си "поръча" сама, дори две момичета. С което се изпълни едно мое желание и обещание. - Веднъж и бях казал че искам да имам харем и да съм като шейх, но като видях притеснението и, набързо обещах да бъде в него ... царица.

Та мисълта ми беше че не е важно само желанието, а и как го казваш.
цитирай
11. panazea - Качак , в реала нещата са много по-добре от виртуала.
23.02.2021 19:01
Знам , Качак ! Ти можеш !
Панацея
цитирай
12. panazea - Закс , самата мисъл е вече сила !
23.02.2021 19:10
Изказана е послание към вселената!
Усилена от слънчевата светлина , променя света !
Пожелавам добро , защото това са вълни , които се натрупват !
Трябва да са кохерентни . С еднаква дължина на вълната.
Колкото повече , толкова повече ! Получава се резонанс !
цитирай
13. ka4ak - 11. panazea - Качак , в реала нещата са много по-добре от виртуала.ЖАЛКО Е,ЧЕ ПРАБИШ РАЗЛИКА ПАНАЦЕЯ....????
23.02.2021 22:38
panazea написа:
Знам , Качак ! Ти можеш !
Панацея

?“МАХНИ ГО ТОЗИ БОКЛУК,ДА УМИРА!!!!“ПРИСЪДА НА РЕАЛААААААААААААААА???? ИЗКУСТВЕНА БОЛЕСТ,НО НЕ Е ГРАТИС 7 ДНИ,А С КУПЕН БИЛЕТ!!!!????= ПРИЯТЕЛИ,НЕУДОБЕН СЪМ..... СЗО-"ХРОНИЧНА,ПРОГРЕСИРАЩА И НЕЛЕЧИМА" здраво,право,умно дете-НАРКОМАН-срамувам се от НАС..... 2 СИНОДА,ОФИЦИАЛНИЯ-“ЩЕ СЕ ПОМОЛИМ?“ЗАПУСТЕЛИТЕ РАЗРУШЕНИ МАНАСТИРИ/ИДЕАЛНИ ЗА КОМУНИ,С РАБОТА ЩЕ ГИ ВЪЗСТАНОВЯТ,КОМУНАРИТЕ/,ДА ИМ ДАМ ПАРИ И ЩЕ МЕ УРЕДЯТ,ДА ГО ФИНАНСИРАМ????/ТРУДНО МИ БЕ,ДА ГИ ХРАНЯ И ..../КОСТОВ ПОМОГНА ДА НЕ ГИ ИЗБИЯТ/УСМИРИ ХОДЖИТЕ И .....НО ЗАГУБИ ИЗБОРИТЕ/ВСИЧКИ МЕ ТУПАХА ПО РАМОТО,НО ПИШЕХ ОТГОВОРИ,ВМЕСТО РОДИТЕЛ????И ПРИЯТЕЛИ НЕ ГИ ИСКАХА,ДА РАБОТЯТ ПРИ ТЯХ,СЛЕД КОМУНАТА/ /МАКАР И СЕГА ОЩЕ МИ ЗВЪНЯТ ЗА ГОТОВИ!!!/ТРУДНО ПИША,НО ВИРТУАЛА Е ЦВЕТЕ/ПИШЕ И ЧЕТЕ/,А МОИТЕ МОМЧЕТА,БЯХА ПО СЛУЧАЙНОСТ ЖИВИ С ИЗТОЧЕНИ, ПОПИЛЕНИ РОДИ,ДЕЛА И .....ХВЪРЛЯЛИ СА ГИ ПРЕЗ ОГРАДАТА И СА БЯГАЛИ......–( ТА СТОТИЦИТЕ МИ ВНУЦИ,ВЕЧЕ И ПРА!!!
НИ КАЗВАТ:ТИ МОЖЕШ!!!ВИЕ МОЖЕТЕ!!!!!!!!!!НИЕ МОЖЕМ!!!:)))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6839027
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031