Постинг
07.06.2022 21:00 -
СОЦИОЛОГИЯТА В БЪЛГАРИЯ Е ПРОСТО АРИТМЕТИКА
ТАКА НАРЕЧЕНАТА "СОЦИОЛОГИЯ" У НАС НЕ ПРАВИ СОНДАЖИ, КОИТО ДА ОБЯСНЯВА, А ОБСЛУЖВА ПОЛИТИЧЕСКИ ИНТЕРЕСИ
Социологията е наука, която изучава и обяснява общественото мнение.
Но не и у нас.
Ще ви запозная с мои безответни преписки с властта в България, които и досега не са намерили повод за изясняване. Няма такъв интерес и от медиите. Което показва, че у нас няма сериозна журналистика като цяло, а има малко истински журналисти и журнаГлисти, обслужващи властта.Преди 30 години/може да се провери/ изпратихтехнологията "Ренолит" до НАПИ, Национално сдружение на общините и направих лична среща с тогавашния кмет на София Стефан Софиянски. Показах му проспекти и клип на две технологии за ремонт и строеж на улици и пътища.Едната е немска и се нарича "Ренолит" и се използва за строеж на улици и пътища, които и. Канадската е за ремонт на солидни разрушения и се нарича "Сойлцимент"спестяват основен ремонт на улици и пътища с течение на десетки години. Другата е за ремонт на дълбоки дупки и се нарича "Сойлцимент".
Разбира се, отговор не получих от държавните институции. А Софиянски ми каза, че аз явно искам строителите на улици да го застрелят на първия ъгъл, след като излезе от работа и тръгна към къщи.
Преди няколко месеца поисках среща с министъра на регионалното развитие Гроздан Караджов. Нула внимание!
Сега предложих на протестирастище превозвачи да използват тази технология, която да поискат да бъде задължителна, за да паднат рязкао парите за ремонт на пътищата и по този начин да се намалят сериозно разходите по таксите за преминаване на превозни средства по пътищата.
Нла внимание!
Е?
Няма журналистически интерес!
Няма интерес от протестиращите!
Така ще разберете, че и едните, и другите просто се опитват да правят политика!
Социологията е наука, която изучава и обяснява общественото мнение.
Но не и у нас.
Ще ви запозная с мои безответни преписки с властта в България, които и досега не са намерили повод за изясняване. Няма такъв интерес и от медиите. Което показва, че у нас няма сериозна журналистика като цяло, а има малко истински журналисти и журнаГлисти, обслужващи властта.Преди 30 години/може да се провери/ изпратихтехнологията "Ренолит" до НАПИ, Национално сдружение на общините и направих лична среща с тогавашния кмет на София Стефан Софиянски. Показах му проспекти и клип на две технологии за ремонт и строеж на улици и пътища.Едната е немска и се нарича "Ренолит" и се използва за строеж на улици и пътища, които и. Канадската е за ремонт на солидни разрушения и се нарича "Сойлцимент"спестяват основен ремонт на улици и пътища с течение на десетки години. Другата е за ремонт на дълбоки дупки и се нарича "Сойлцимент".
Разбира се, отговор не получих от държавните институции. А Софиянски ми каза, че аз явно искам строителите на улици да го застрелят на първия ъгъл, след като излезе от работа и тръгна към къщи.
Преди няколко месеца поисках среща с министъра на регионалното развитие Гроздан Караджов. Нула внимание!
Сега предложих на протестирастище превозвачи да използват тази технология, която да поискат да бъде задължителна, за да паднат рязкао парите за ремонт на пътищата и по този начин да се намалят сериозно разходите по таксите за преминаване на превозни средства по пътищата.
Нла внимание!
Е?
Няма журналистически интерес!
Няма интерес от протестиращите!
Така ще разберете, че и едните, и другите просто се опитват да правят политика!
ЕДНА ПРЕПОРЪКА КЪМ УПРАВАТА НА ДЪРЖАВАТА
ЗАЩО АСФАЛТОВИТЕ ПЪТИЩА СТАВАТ ЛЕСНА ПЛЯ...
Политтехнологии
ЗАЩО АСФАЛТОВИТЕ ПЪТИЩА СТАВАТ ЛЕСНА ПЛЯ...
Политтехнологии
Следващ постинг
Предишен постинг
Днес получих информация, че по време на вътрешните превози, тировете са постоянно в режим на претоварване. Не ми се вярва да е чак толкова, но ми казаха, че има случаи на претоварване на тир с 10 тона. Представете си, какво се случва с пътищата. От една страна, при строителството им се допускат пропуски, заради якото крадене, което се случва при тяхното строителство - нито чакълът е толкова, колкото трябва, нито е чакъл на места по пътищата, нито асфалтът е такъв, какъвто трябва, нито дренажът и т.н. Тоест, от една страна се произвежда път, който е некачествен и уязвим на претоварване и от друга страна, камионите пътуват претоварени. Смятай какво става с настилката. Минах по Карнобатския проход - трагедия. Айтоския на места е същата работа. Магистралата за Бургас, дясната лента след Стара Загора е "заминала". Вече виждам проблеми и по Струма. За Хемус да не говоря. Пътят Ябланица - Плевен - Русе е в ужасно състояние. Тир след тир. Чух за австрийска и немска технология, с използването на някакви пластифицирани елементи, което повишава устойчивостта на настилката почти двойно, срещу 20% повишение на цената, но как правителството да приеме такъв подход, след като далаверата е в ремонта. Китайците направиха път в Руанда и дадоха 30 години гаранция на настилката. Там всеки ден вали. Екватор е. Представете си - 30 години гаранция. Как са го направили. Не е ли по-добре, нашите пътища да ги правят китайци - от проектантите, до полагането на асфалт - китайски фирми и китайски работници - хем ще бъде по-евтино, хем и по-бързо, хем и ще бъде по-здраво.
цитирай