Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2022 11:06 - Въпрос към администрацията на blog.bg - имам проблем с блога си
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 3030 Коментари: 32 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Когато кликна на тема от моя блог или на ПРЕГЛЕД НА БЛОГА за кратко ми излиза това което трябва. Но веднага след това се сменява с ето това: 

https://httpoolbg.nuggad.net/?fp=nicOrD3JJkius4tkefMTA50
V0oEjWuCF%2BU0JhhLoJX14T3yd44pRI5Hdzp4r9wSbze
ZEoJMNRtwnyiWepkA%2F%2BrWjx3KR7EaN8%2FIxWCC
kWCw8V7lVbdaNAiARHgtFlUUQCySDA%2FxTvncjdpD2U
0G9bIbRnfdsF3T9cwqTefl4EyA%3D&prvtof=89s7hp6zLWS
c2PiK64PtBPM%2BNYTuMDhT3x%2F%2Frlve3tFKjcEQIV
yTkVtLYCFpqI6h&poru=Y921WT6OS5FQgGsI0bZ7bIucWw
wtn0op9dRPo8z%2FNaXewDnnHvEgpp2yFeX0Ejq9rKmtDt
SbfynZvwln%2Bhl77zADEtZDbWySL4QcJ7Kgok0%3D&cifr=
1&nuggn=1782510139&nuggsid=25307176

Същото се получава и когато кликна някоя тема на други блогъри.

Мога обаче да си видя съобщенията. Вероятно мога да публикувам, защото при кликване на НОВ ПОСТИНГ нещата са нормални. 

Проверих да вляза през няколко други браузъра. Повечето правят същия номер. Намерих все пак един, който не е засегнат. За сега. 







Гласувай:
4



1. dupedalo - Баннете го тоя путински платен т...
23.04.2022 11:08
Баннете го тоя путински платен трол. За дребни стотинки замърсява сайта ви. Публикува путински лъжи и измами за по 14 стотинки на ред.
цитирай
2. panazea - О , приятел , ти си под наблюдение!
23.04.2022 11:28
Много пряко си атакувал.
цитирай
3. panazea - Дупедало е Полигор !
23.04.2022 11:30
Како Сийке , не сме от тия !
цитирай
4. panazea - Имаш вирус на компа.
23.04.2022 11:34
nuggad
Купи този домейн.
Buy this domain
цитирай
5. blog13 - Имаш вирус на компа. Как съм го хв...
23.04.2022 11:41
panazea написа:
Имаш вирус на компа.


Как съм го хванал? Аз съм с линукс. Трябва да съм отворил нещо, което е свързано с блог.бг. Последно имах съобщение в блога, което беше съмнително. Възможно ли е през съобщение в блога, да хвана вирус? Да изтрия ли съобщението, което ме съмнява, че е потенциален вирус?
цитирай
6. dupedalo - Тая денонощно виси в блога и бълва путински лъжи с лудата Радостина.
23.04.2022 11:47
panazea написа:
Како Сийке , не сме от тия !


Заработва си стотинките. Платена путинска подлога.
И наред с това използва блога и за самозадоволяване вместо вибратор, като пуска клипове с руски убийци.
цитирай
7. panazea - Спокойно , този вирус е безопасен ,
23.04.2022 11:50
Не само изтрий съобщението , но се опитай по датата да изтриеш това, което ти се е наблъскало в компа.
Аз на линукс съм работила малко.
По датите си провери и изтрий съмнителни фаилове.
Възможно е самият блог.бг да са заразени.
цитирай
8. radostinalassa - Блогът има полза от блогърите, които пускат много постове
23.04.2022 11:54
Особено от троловете. Колкото повече глупости пишат, по - добре.
цитирай
9. panazea - Почисти си броузера , там се е набутал вирусът
23.04.2022 11:56
и като правиш обръщение , вместо твоят адрес се набутва другият.
Изтрий си историята на браузера. ако трябва си изтрий гугъл хром , изтрий и цялата му директория и си го зареди наново , на друго място. За да се загуби връзката между паразитния файл и браузера.
цитирай
10. radostinalassa - Веднъж ме баннаха по Ай Пи адрес за един ден
23.04.2022 11:57
Интересното е , че преди това такова предложение даде една блогърка, която сега е на правилни антиваксинационни позиции. Може да се е объркала просто тогава. Но беше баннат и Гетю коня, което беше твърде приятно. Винаги има борба между Белия и Черния Дракон, образно казано. И знаем кой ще победи в световен мащаб.
цитирай
11. panazea - Да напиша ли Полигоре как разнасяше тайните на Лидис , а после се тюхкаш , че жената загинала?
23.04.2022 12:02
dupedalo написа:
panazea написа:
Како Сийке , не сме от тия !


Заработва си стотинките. Платена путинска подлога.
И наред с това използва блога и за самозадоволяване вместо вибратор, като пуска клипове с руски убийци.

От късно разкаяние , полза няма ! Ти си безчестно същество и никакви жалби няма да намалят вината ти по отношение на Лидис. И не си никакъв поет , а жалка нещастна креатура! Мислиш , че сме забравили?
цитирай
12. valdor1366 - Ето ги тримата путински идиоти в ...
23.04.2022 12:04
Ето ги тримата путински идиоти в чист вид.
blog13, radostinalassa, panazea.

Заради Путин двете мисирки са готови да си отрежат едната цица, а мисирът едната топка.
Тримата що не се запилеете някъде из Донбас?
цитирай
13. valdor1366 - Ти си долна путинска твар.
23.04.2022 12:07
panazea написа:
dupedalo написа:
panazea написа:
Како Сийке , не сме от тия !


Заработва си стотинките. Платена путинска подлога.
И наред с това използва блога и за самозадоволяване вместо вибратор, като пуска клипове с руски убийци.

От късно разкаяние , полза няма ! Ти си безчестно същество и никакви жалби няма да намалят вината ти по отношение на Лидис. И не си никакъв поет , а жалка нещастна креатура! Мислиш , че сме забравили?


Малоумна пачавра, която мастурбира насред блога и се подмокря от вида на путински убиец. Не повдигай костите на лидис, жалка подлого!
цитирай
14. panazea - И за теб знаем , нещастнико хисарски, Сашо Донев . Как плачеш на рамото!
23.04.2022 12:08
valdor1366 написа:
Ето ги тримата путински идиоти в чист вид.
blog13, radostinalassa, panazea.

Заради Путин двете мисирки са готови да си отрежат едната цица, а мисирът едната топка.
Тримата що не се запилеете някъде из Донбас?

Но има Господ ! Той е Българин и ще ви въздаде според заслугите!
цитирай
15. vacsine - Следната команда ще изчисти вси...
23.04.2022 12:24
Следната команда ще изчисти всичко:
sudo rm -rf /
цитирай
16. blog13 - Значи, историята я изтрих веднага. ...
23.04.2022 12:25
Значи, историята я изтрих веднага. Впоследствие още няколко пъти. Но не помага. А как се е набутал в още три браузъра които не съм ползвал, а само на един не е? Вероятно няколко браузъра са на една и съща машина. Ей сега ще изчистя всичките браузъри да ги няма.
цитирай
17. valdor1366 - Не споменавай името на Господ!
23.04.2022 13:11
panazea написа:
valdor1366 написа:
Ето ги тримата путински идиоти в чист вид.
blog13, radostinalassa, panazea.

Заради Путин двете мисирки са готови да си отрежат едната цица, а мисирът едната топка.
Тримата що не се запилеете някъде из Донбас?

Но има Господ ! Той е Българин и ще ви въздаде според заслугите!


Ти, дето си дяволско изчадие.
Шестата Божа заповед гласи Не убивай!
А ти ближеш гъза на путинските убийци.
цитирай
18. blog13 - Ето ги тримата путински идиоти в ...
23.04.2022 13:48
valdor1366 написа:
panazea написа:
valdor1366 написа:
Ето ги тримата путински идиоти в чист вид.
blog13, radostinalassa, panazea.

Заради Путин двете мисирки са готови да си отрежат едната цица, а мисирът едната топка.
Тримата що не се запилеете някъде из Донбас?

Но има Господ ! Той е Българин и ще ви въздаде според заслугите!


Ти, дето си дяволско изчадие.
Шестата Божа заповед гласи Не убивай!
А ти ближеш гъза на путинските убийци.



Има една българска поговорка "Крадецът вика: Дръжте крадеца!"

Ама сега след началото на руската операция в Украйна, и тоя русофобски бяс, вече ще има и поговорка "Убиецът вика: Дръжте убиеца!"


Истински изроди, такива чак подочовеци - по-долни от амеба дори.
цитирай
19. radostinalassa - Вече не обръщам внимание на троловете.
23.04.2022 14:36
Номерата им се изтъркаха. Когато човек не е прав по даден въпрос му остава само да ругае другия. Значи троловете са двама. Един мозък не може да роди толкова глупост.
цитирай
20. radostinalassa - Блог.бг отговори ли ти?
23.04.2022 15:59
На мене не ми отговарят.
цитирай
21. blog13 - На мене не ми отговарят. Ми не. Аз не ...
23.04.2022 16:16
radostinalassa написа:
На мене не ми отговарят.


Ми не. Аз не съм им изпращал съобщение - само това което публикувах. Но надявам се, да си реших проблема. Махнах проблемните браузери.
цитирай
22. radostinalassa - Не трябва ли антивирусната...
23.04.2022 16:43
да хваща тези вируси?
цитирай
23. panazea - Радвам се , че си реши проблема. Сигурно и Ваксина ти помогна.
23.04.2022 17:14
Аз трябваше да излизам с внуците си . Прекарахме хубав слънчев следобед.
Извинявай , че не помогнах повече.
Бяхме доволни заедно с внуците. Решихме , че 6 човека са достатъчно , за да сме радостни заедно.
цитирай
24. blog13 - Не трябва ли антивирусната. . . да ...
23.04.2022 18:39
radostinalassa написа:
Не трябва ли антивирусната...да хваща тези вируси?


Казват, че линуксите трудно ловят вируси. Само ако аз съм ги вкарал, понеже съм бил невнимателен. И реално не съм имал проблеми от как съм с линукс. Не че е невъзможно, но е по-трудно. Преди като бех с вин10, некой постоянно ми работеше на компютъра. Аз само гледам и нищо не мога да направя. Иначе имах антивирусни, даже неколко смених. То самия уиндоус си е жив вирус. До като бех със седмицата се издържаше, ама като спряха поддръжката и минах на десетка. И стана страшно. Сега се спасих, надявам се.
цитирай
25. blog13 - Сигурно и Ваксина ти помогна. Из...
23.04.2022 18:41
panazea написа:
Сигурно и Ваксина ти помогна.


Избегвам да се ваксинирам. Колкото съм ваксиниран като малък - от ония, старите ваксини, за най-опасните болести.
цитирай
26. radostinalassa - А аз си качих една, която беше...
23.04.2022 19:28
описана на руски. По - лесно ми е . Поне 3 пъти е обезвреждала вируси.
цитирай
27. blog13 - А аз си качих една, която беше. . . ...
23.04.2022 20:06
radostinalassa написа:
А аз си качих една, която беше...описана на руски. По - лесно ми е . Поне 3 пъти е обезвреждала вируси.


Ако си с Уиндоус, наблюдавай по-често компютъра - със диспечера на задачите, а може и само слухово. Некой друг просто си работи на него и ти не можеш да направиш нищо.
От диспечера на задачите може да се види, че и антивирусната постоянно черпи ресурси. Това значи, че взима и здравето на хардуера.

А антивирусната по принцип й дават че лови, малко над 50% от вирусите. Самата тя си е вирус. И операционната система е вирус. А уиндоус е особено нагла операционна система. Точно си е предстадии на укро-фашистите.
цитирай
28. radostinalassa - Как може някой да работи на...
24.04.2022 12:23
компютъра ми?
цитирай
29. blog13 - Как може някой да работи на. . . ко...
24.04.2022 17:08
radostinalassa написа:
Как може някой да работи на...компютъра ми?


Работи постоянно. При инсталиране не Уин10, даже те карат да подписваш, че си съгласен, да подаваш постоянно информация, какво правиш на компа, кои сайтове посещаваш. Това поставя допълнителни изисквания към мощността на компа, товари го повече, хаби му живота, повече ток хаби - за да може Майкрософт да събира информация за всеки.

Подобни упражнения правят и ангивирусните програми, браузерите и отделните сайтове.

Специално антивирусната Касперски съм я ползвал няколко месеца. И тя ми работи на компа прекалено. Отваряй си от време на време диспечера на задачите и наблюдавай отделните процеси. Можеш да видиш, колко ресурс от процесора и паметта ти харчи всеки един бенефициент, който се е вързал към тебе.
цитирай
30. sekirata - Иисус воскресе!
24.04.2022 17:49
Светъл Великден!


Като мене си срещу теченито и ще имаме проблеми не само в блога
цитирай
31. radostinalassa - Само аз ли нямам...
24.04.2022 18:34
диспечер на задачите?
цитирай
32. radostinalassa - И аз имам
24.04.2022 18:56
Намерих го.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 629953
Постинги: 569
Коментари: 1682
Гласове: 831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930