Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2022 10:45 - Престъпен патриотизъм или патриотично престъпление!
Автор: vpopov01 Категория: Политика   
Прочетен: 494 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.01.2022 10:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ха здравейте!  Един човек бе уличен и обвинен в престъпление и бяха му конфискувани притежавани от него артефакти. Шумно,скандално и при мощно медийно раздухване. Така бе ангажирано общественото внимание и обществото очаква отговори. Явно говоря за истериите около лицето Васил Божков. Наричан още черепа. Никога не съм виждал на живо този г-н. Затова не съм нито обвинител,нито защитник. От него ми липсват две неща. Лотарийните игри и Еврофутбола. В тях беше спазван основният принцип в хазарта,а именно. Половината от приходите да се връщат при играчите като печалба.Другото беше възможността да разглеждаме притежаваните от него артефакти. За мен не стои въпроса как ги е придобил. Дали законно от аукциони или незаконно от иманяри. И ако е второто,мигар иманярите ги имат законно? Т. е. минус плюс минус дава плюс. Не съм запознат с обвиненията и техните мотиви. По-скоро обществеността очаква други отговори. Дали придобиването на културно-историческите ценности е с цел те да останат в България и дали това е патриотизъм? Става дума за артефакти,които биха изтекли по контрабандни канали към богати анонимни колекционери и дали тяхното скандално и неграмотно конфискуване ще ги по-добре като национално достояние в торби за буклук. При това със съмнения ,че част от хилядите предмети са изчезнали. От цялата дъндъния остава един висящ въпрос. Кое е справедливо? Да търка наровете в пандиза или да получи орден Св.Св.Кирил и Методий? Колко години решетки,или коя степен на ордена? Всеки сам си преценя! Ха много здраве от мен и до скоро! Ваш Хаджи Васил!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vpopov01
Категория: Политика
Прочетен: 7956
Постинги: 5
Коментари: 6
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031