Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2021 13:29 - ЗА невежеството на германския петело-тигър
Автор: blog13 Категория: Политика   
Прочетен: 1888 Коментари: 19 Гласове:
1

Последна промяна: 30.12.2021 13:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди да го изчистим тоя, за да не ми се мярка пред очите повече, да му отговоря, че се мъчих да му отговарям. И не щеш ли, разбирам, че бил забранил да му отговарят. Което именно е най-лошото когато някой пише глупости публично. Щото ако ще пишеш публично, в интернет, значи вече не можеш да попречиш да ти отоварят. Ми не може да си говориш самичък и да искаш от другите само да те слушат и да не ти отговарят.
Ми сега, аз тоя го блокирам, с цел повече да не ми се появява.
А на него все пак ще дам възможност да ми отговори, щото аз не съм комунист. Нито фашист - комунистите и фашистите са тия които се опитват да налагат цензура.
Цензурата е глупаво нещо. И освен това е признак за психични отклонения.

Ето го отговора ми: 

цитат: "СТАЛИН Е В СЪЮЗ С ХИТЛЕР преди да е в съюз въобще съ западните сили"

Тигре, преди сичкУ, да те питам, ваксинниран ли си?

Хитлер е в съюз със сичките западни сили, преди да е в съюз със Сталин. Сталин е последен. И тва не е точно съюз, а е договор. Договори се пишат постоянно между всчики държави, които постоянно воюват по между си, и постоянно пишат договори за примирие - "чети историята и като познаеш от нея суетата на тоя свят, научи се да го презираш!"
И още: "О неразумни и юроде, поради что се срамиш да се наречеш българин".. от майка си ли се срамуваш или от баща си?

цитат: "не сталин, а запада в няколко войни както и ДОСЕГА си избира своите съюзници и последната дума е негова, особено в онези две световни войни"
Тука съм съгласен. Ама германците не можаха да сфанат къв е точно номера, дето им го прилагат, който номер е в механизма, софтуера, технологията. А не е редно, най-великите индженери в света, да не могат да се сетят къв е един прост механизъм.
И сега последно, освен, че германци вече не останаха (всички са мелези, и тия дето са се кръстосали с руснаци и българи са малко по-арийски от тия дето са кръстоска с негро-арабите), баш последната конституция на Германия е написана от Американците, защото гемранският народ още не е дозрял да си пише сам конституцията.

цитат: "кое руско и кое америкаснко е германско"
Споко, преобладаващо е еврейско. Ако има нещо гениално, дето не е, това е периодичната система на химическите елементи (написана от руснак), Произхода на видовете (написана от Англичанин). А комунизмът - и той е еврейски.  Ама па гермаински евреин! Плюс другарят Енгелс, който си е па даже германец.
А не е руски. Поради което, първоначалното налагане на комунизма над руснаците чрез държавната власт и конспиративни еврейски групи от Германия, САЩ и Швейцария най-вече, е било насочено срещу руснаците, а не срещу германците. Вполседствие обаче, именно безпримерният героизъм и нечовешки труд на руснаците обръща тая тенденция. И заслугата за руската победа над Германия си е най-вече руска. Не е американска. И даже американската помощ е била много повече за Англия и Франция. Съпраайз - даже и за Германия, преди ВСВ. Защото, след Версайския договор, Германската мизерия е страшна. И само еврейските транснационални корпорации, диктуващи световната икономика, които са наляли значителни ресурси в Германия, са основната причина за появята на Германската военна машина - преди всичките му там договори на Хитлер със западните държави, и особено на договора му със Сталин, който е бил последния договор, който Хитлер пише с останалите държави.




Гласувай:
1



1. vacsine - Някой казвал ли ти е, че си тъп като ...
30.12.2021 14:05
Някой казвал ли ти е, че си тъп като гьон?
цитирай
2. radostinalassa - ГТ е ваксиниран естествено
30.12.2021 14:14
Всички с монголски гени е редно да се ваксинират. Има такъв призив.
цитирай
3. radostinalassa - А и няма накъде повече...
30.12.2021 14:56
да изпростява.
цитирай
4. blackpredator - е, тъй си е
30.12.2021 15:08
както си го описал
а тия двамата горе - хисарският любител на турски сериали
и спамещата малоумна леля, просто ги отсвири..
цитирай
5. germantiger - 1
30.12.2021 16:03
мерхаба невеж

хитлер е разбира се в съюз със сталин преди да е със западните сили избери си 1 или 2

1. договорните отношения на германяи със ссср да бъде поделена полша със сила, да бъде завзета прибалтика с полза на ссср нямат аналог, защото полша превръща териториалните "корекции" във воене конфликт - нищо подобно няма с "компенцсациите" които запада дава на германия - компенсации следващи от предисторията на хабсбургската империя

сговора германия и ссср ликвидира полша със сила/война, западните отстъпки или гаври не предивикват война - правиш ралзика между кръв и безкръв или ?

2. генезиса германия и ссср е преди този германия и запада и той е вярно преди хитлер - рапал 20-те години преди да има хитлер, базите кама, липецк преди да има хитлер и хванали малко от неговото време, но закрити все пак да от него, но обучението, гостуването на военни съветски продължава, заводите, отворените врати от германци пред руснаци продължават

ще добавя - КОГАТО ХИТЛЕР Е ВЕЧЕ ВЪВ ВОЙНА СЪС ЗАПАДА 1939 И 1940 - СТАЛИН Е В СЪЮЗ С ХИТЛЕР И СИ ДЕЛИ ЧАСТИ ОТ ЕВРОПА С КРЪВ, запада воюява а сталин НАЛИВА СУРОВИНИ В ГЕРМАНИЯ КОИТО ТЯ ПОЛЗВА ВЪВ ВОЙНАТА С ОНЗИ ЗАПАДА

1939, 1940 и 1941 до юни англичани воюват с германци, обаче руснаците не - те започват 1941 юни... колко удобно пропусната истина - запада воюва почти 2 години сам срещу камерада хитлер, а сталин налива реусрси в германия
цитирай
6. germantiger - 2
30.12.2021 16:09
мерхаба невеж - лафовете за мелезите не ме впечатляват, явно не познаваш маса германци, вкл. млади такива вкл. в бг - в частни разговори те съзнават и дори мразят мигрантите, просто на гаджал като теб вероятно не биха казали истината, но аз не съм ти нали

лафовете за мелезите явно трябва да ме провокират за да ти отговоря нещо в стил, че "вие българите" след 500 години турско робство сте само турско семе и българи няма ?! както добре знаем в бъл;гария все още има българи, както и в германия все още германци

действително си невеж, щом като не знаше масата германски гении дали какво ли не на Човечеството

излишно е да ти изброявам тяхното дело и постижения, по-добре да замълча за да лъсне колко си ми умен ;)

ти сериозно ли не знаеш кой германец паралелно е подредил по-точно периодичната система и защо тя се нарича така, не менделеева в "гадния запад" :) въпрос за домашно ?!

ти сериозно ли не знаеш германските технически, научни, ако щеш и постижения в хуманитарните науки ?! :)
цитирай
7. germantiger - 3
30.12.2021 16:12
напълно прав си, че другаря маркс е германски еврейн,но нима айнщайн не е или го пропускаш удобно :) ?

правилно - другаря енгелс е германец, но те германци са маса велики руски генерали на империята, маса учени създали "академията" на науките въпреки, че не се е зовала така, стъздателите на промишлеността в урал, а всъщност руската държавност започва с германо-скандинавци вайкинги - тия неща си ги чувал

не върви да си ги мериш с англо-саксонците които си изтъкнал - те са велики и за това вие руските българи ги мразите, но те англо-саксите пак са "германска' калка... съжалавам, знаеш че е така ;)
цитирай
8. germantiger - финално
30.12.2021 16:20
и така "рекапитулация"

- германяи и ссср са заедно преди да са със запада - било то рапал и там СТАЛИН ГО ИМА, хитлер не, било кама, липецк итн

- германяи и хитлер поделят полша с война, когато запада дели такава няма и тайно няма - то е декларирано пред света, руското скритото го показахте след 1989 с архивите

- хитлер и сталин са заедно 1939, 1940 и половината от 1941 г - в тези три години англия и франция воюват с хитлер сами, а сталин му е приятел и дава суровини

- германия е дала на свеотвната наука повече от русия и ссср без съмнение

- самите германци са създали много в руската империя - царе, учени, първопроходци, пълководци

- така и не разбрах - СЕГА ТИ КЕФИШ ЛИ СЕ НА КОМУНИЗМА ИЛИ НЕ - вие русанците в блог.бг се комуняги/повечето, а сега излиза че комунизма е нещо лошо създадено от евреи ?! последно ако е хубаво е руско направено, а ако е лошо - е лошо измислено и еврейско германско ?

а дааа - знам, че ти не си руснак, даже и комунист не си, ти си обективен, баш българин, не си мелез

ааа всъщност АКО ЗА МИГ, С ВЪЛШЕБНА ПРЪЧКА ИЗЧЕЗНАТ ВСИЧКИ НЕБЪЛГАРИ И МЕЛЕЗИ ОТ БЪЛГАРИЯ... ЩЕ ЦЪФНЕТЕ, ЩЕ ВЪРЖЕТЕ, ЩЕ ТРЪГНЕТЕ НАПРЕД

ИЗВЕДНЪЖ ДЪРЖАВАТА ЩЕ СЕ ОПРАВИ, ВСИЧКО ЩЕ СТАНЕ ПРОГРЕСИВНО... само мелезите да се махнат било то от германия или от българия ли ?

това ли е - мелезите ли са проблема ;)

о сааакън - не ти вкарвам чужди думи в устата, то друго там влиза
цитирай
9. germantiger - за рестрикцията
30.12.2021 16:25
забранил съм коментари при мен от години - не специално за теб

просто намирам за излишно да влизам в дискусия

за вас направих изключение и то "моментно"

преди години имах бол коментари под мои постинги

да, ваксиниран съм, но ваксина срещу простотията идваща отвън няма

ати ваксинираш ли се с руска водка алкаш ?!

нали знаеш че водката е измислена в прибалтика

жив и здрав да си, лека вечер
цитирай
10. blog13 - мерхаба невеж да бъде под...
30.12.2021 16:31
germantiger написа:
мерхаба невеж


да бъде поделена полша със сила


Махарабахара, невежи тигре! Я си помисли пак, дали Полша е била поделена? Руската армия стига точно до линията Кързън, както е определена границата межд Полша и СССР, от страните победителки в Първата световна. Полша е нарушителката и агресорът в случая, завзема части от Украйна и Беларус. Не виждам смисъл, що изобщо требва да се говорят такива глупости, па даже и почваш да ми опонираш с глупости.
цитирай
11. blog13 - мерхаба невеж хитлер е разбира ...
30.12.2021 16:45
germantiger написа:
мерхаба невеж

хитлер е разбира се в съюз със сталин преди да е със западните сили избери си 1 или 2

1. договорните отношения на германяи със ссср да бъде поделена полша със сила, да бъде завзета прибалтика с полза на ссср нямат аналог, защото полша превръща териториалните "корекции" във воене конфликт - нищо подобно няма с "компенцсациите" които запада дава на германия - компенсации следващи от предисторията на хабсбургската империя

сговора германия и ссср ликвидира полша със сила/война, западните отстъпки или гаври не предивикват война - правиш ралзика между кръв и безкръв или ?




Безкръвно, безкръвно - колко да е безкръвно? Версайският договор е наложен на Германия (и братска България) от кошер конференция във Версай - англо-американска. Тоя договор е именно главният фактор, който залага втората световна. Без разделението на Германия чрез полския коридор, нямаше да има огромна неправда. След това, в Германската икономика наливат въпросните еврейски световни корпорации, това дава сила на справедливите германски претенции (или като правоверен германски орел не си съгласен с това?). Обаче Англия и Франция настояват, Полша да се дръвчи и да не дава коридора на Хитлер, който той е искал - само един коридор е искал човекът. И на Полша била обещана английската гарнанция-франция. След това, Хитлер нахлува в Полша, като предварително се бил разбрал с абсолютно всички, а накрая и със СССР. Междувреемнно в английската преса, Хитлер бил изтипосван постоянно като един много хубав и безопасен човек, което било дело най-вече на главните редактори на основните медии, които систематично игнорирали многобройните сигнали на главните кореспонденти в Германия. Един от които е бил Дъглас Рид, който подробно ги описва тия истории.
И накрая за капак, след като Хитлер нахлува в Полша, английската гаранция-франция не само че никаква я нема, но и именно Англия и Франция обявяват война на Германия а не обратно. Но какво става след войната - Полша пре-дадена?!
цитирай
12. blog13 - От кого Полша е предадена на СССР? От ...
30.12.2021 16:50
От кого Полша е предадена на СССР? От тия които обявиха война на Германия и които фактически инспирираха Втората световна. И сега остава ти да ми кажеш, като по-вещ, кога Чърчил е говорил, че Полша е хиената на Европа - преди да си я разделят Сталин и Хитлер или след. Щото ако е било преди, значи Сталин и Хитлер са я вършили тая "подялба", удовлетворявайки Англия.

А ако е било след, особено след ВСВ, тогава, Полша е дадена от Англия и особено САЩ съвесем умишлено. Защото СССР е изтощен от войната. Но даже и да не е изтощен, не може да се мери със САЩ - нали не може, щото ако може, значи руските богатири са били богове, но ти не вервам да си ги мислиш тия работи.
цитирай
13. radostinalassa - Не пиша в твоя блог, Чернъо, защото си простоват комуняга.
30.12.2021 16:54
blackpredator написа:
както си го описал
а тия двамата горе - хисарският любител на турски сериали
и спамещата малоумна леля, просто ги отсвири..

цитирай
14. blog13 - мерхаба невежхитлер е разбира ...
30.12.2021 17:01
germantiger написа:


2. генезиса германия и ссср е преди този германия и запада и той е вярно преди хитлер - рапал 20-те години преди да има хитлер, базите кама, липецк преди да има хитлер и хванали малко от неговото време, но закрити все пак да от него, но обучението, гостуването на военни съветски продължава, заводите, отворените врати от германци пред руснаци продължават

ще добавя - КОГАТО ХИТЛЕР Е ВЕЧЕ ВЪВ ВОЙНА СЪС ЗАПАДА 1939 И 1940 - СТАЛИН Е В СЪЮЗ С ХИТЛЕР И СИ ДЕЛИ ЧАСТИ ОТ ЕВРОПА С КРЪВ, запада воюява а сталин НАЛИВА СУРОВИНИ В ГЕРМАНИЯ КОИТО ТЯ ПОЛЗВА ВЪВ ВОЙНАТА С ОНЗИ ЗАПАДА

1939, 1940 и 1941 до юни англичани воюват с германци, обаче руснаците не - те започват 1941 юни... колко удобно пропусната истина - запада воюва почти 2 години сам срещу камерада хитлер, а сталин налива реусрси в германия

Грешка, камерад, ако изхождаш от лъжливите твърдения на Виктор Суворов, това означава, че изхождаш от презумпцията, че СССР веднага след Революцията е бил икономически динозавър. Ама нали беше дошла мизерията? Па и война с Полша. Трябва да са били богове тия руснаци в твоите очи и уши.
И същевременно, как само игнорираш значението на Версайския диктат - ти гераманския патриот.
цитирай
15. blog13 - Когато Хитлер воюва със запада, ...
30.12.2021 17:13
Когато Хитлер воюва със запада, Сталин няма как да ти е виновен, поради простата причина, че именно държавната власт на Англия Франция и САЩ са надробили войната. Първо е заложена с Верасай, когато СССР изобщо е отстранен от делбата на следвоенното устройство, поради болшевишкия преврат, който е извършен от същите тия държави, вкл. обаче и Германия. Защото превратът е организиран и финансиран от САЩ, Швейцария и Германия. Факт. А Полша е агресорка, нарушила даже определената от същите западни държави граници по линията Кързън. И следователно СССР има да си връща на тия държави, а от Полша си търси един напълно съветски територии, населени преобладаващо с руснаци/украинци.

И при положение, че именно Англия Франция и САЩ са надробили войната, при положение, че не СССР, а западните финансови акули са създали Германската военна машина, що мислиш, че требва СССР да не се възползва и даже да му е изгодно от това, че гадовете се самоизтребват? С какво е виновен, дори и да е вкарал некой минимален ресурс в Германия (ако е вкарал)? Защо не виждаш зърното, а виждаш само триците? Защо оправдаваш най-големите врагове на Германия, за да изкараш виновни руснаците. Упс - па и българите, понеже са те били като малък. Ми ако си бил в Германия, щяха да са те били германците. Тогава щеше да ревеш че си българин, понеже са те били германците. Ми аз кво да правя, като съм българин, живял в България и са ме били най-вече българи като малък. Да подсмърчам, че са ме били и още не съм пораснал? Айде нема нужда.
цитирай
16. blog13 - напълно прав си, че другаря маркс е ...
30.12.2021 17:24
germantiger написа:
напълно прав си, че другаря маркс е германски еврейн,но нима айнщайн не е или го пропускаш удобно :) ?

правилно - другаря енгелс е германец, но те германци са маса велики руски генерали на империята, маса учени създали "академията" на науките въпреки, че не се е зовала така, стъздателите на промишлеността в урал, а всъщност руската държавност започва с германо-скандинавци вайкинги - тия неща си ги чувал

не върви да си ги мериш с англо-саксонците които си изтъкнал - те са велики и за това вие руските българи ги мразите, но те англо-саксите пак са "германска' калка... съжалавам, знаеш че е така ;)



Ама кога става въпрос за лошите комунисти, руснаците са виновни, а кога става въпрос, за немксата наука, ти си тоя който удобно пропуска, че Айншайн е евреин.
...
Маса велики руски генерали са германци - добрютро - що говориш срещу руснаците тогава. И полвината им императори даже са с германска кръв. А за руската наука, дето е от германци - турни към това и лъжливата геометрия на Лобачевски, инспирирана от германеца Гаус (да не излезе само че и той е евреин, че не съм запознат). Тая афера е държавна афера, между държавите Русия и Германия.
цитирай
17. blog13 - По тоя начин нема да стоплиш и ти, ...
30.12.2021 17:31
По тоя начин нема да стоплиш и ти, както и останалите германци, по кой начин прецакват германците поради механизма на общественото взаимодействие. Щото когато айнщайн или Дарвин прави откритие, това откритие не е само негово. То е създадено от цялото световно даже общество, което взаимодейства по между си йерархически. Многобройните хора, от по-ниските йерархически нива подават систематически информация нагоре - във сдъвкан вид. Тая информация се натрупва най-отгоре, като научна стойност, която тия които са най-отгоре в йерархията (географията) я използват в готов вид. И от нейната база, правят и гениалното откритие - ама дали не са джуджета, стъпили на раменете на великан. И ти сега, плюеш по тоя великан и агитираш, че джуджетата отгоре му били много важни. По тоя начин нема да разбереш, кво им се случва и на германците. Действаш като прозд футболен запалянко - от кой отбор си, петело-тигре, полубългарски (или гаджалски)?
цитирай
18. blog13 - В тая връзка, да питаме, защо именно ...
30.12.2021 17:37
В тая връзка, да питаме, защо именно в Англия Германия и изобщо Западна Европа има най-много породи животни? Да вземем например Английския чистокръвен кон, който е най-добър при конните надбягвания на средни разстояния. Породите от които е създаден са основно арабска и ахалтекинска. Тия породи от къде са вземени - дали англичаните изобщо имат заслуга за тяхното създаване? Създадени са в пустинните райони на близкия изток от векове и даже минимум едно хилядолетие. И тъй като ресурсите текът от базовата география към имперския център, в тоя център се натрупва стойност/капитал. Тази стойност, тази квинтесенция на труда на цялото световно общество, се концентрира в Западна Европа и с нея боравят въпросните хора от имперския център. Дали заслугата за най-крайния продукт е само тяхна? Требва да си идиот, див двуглав петел, за да ги говориш тия неща.
цитирай
19. radostinalassa - Айнщайн е решил, че най - голяма скорост...
30.12.2021 18:49
има светлината. но това не е така. Той е откраднал идеите си от първата си жена. Най - голяма скорост има мисълта, но това е далечно на евреина.




цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blog13
Категория: Политика
Прочетен: 630035
Постинги: 570
Коментари: 1685
Гласове: 831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930