Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2021 13:09 - Ваксини: Защо хората са толкова безразсъдни?
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.04.2021 13:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Ваксини: Защо хората са толкова безразсъдни?

21 април 2021 г.

    image Covid ваксини
Хората нямат смисъл ...

от Дженифър (henrymakow.com)
Имах случай да обсъждам ваксината COVID с хора, които вярват в нея, които вече са се сдобили и / или които планират да я получат.  
Когато се опитам да предупредя тогава за всички опасности и странични ефекти, включително смъртта 
Ето отговорите, които получавам. 
 „Мразя живота си - ще бъда благодарен да умра от ваксината - това не може да бъде по-лошо от живота ми“ - завършил 50-годишен мъж, женен компютърен инженер

„Всички трябва да отидем по някое време“ неизвестна жена на 50 години, която чака на опашка в аптеката, за да вземе ваксината COVID

"Ако ми дойде времето - след това ми дойде времето, аз съм готова да отида ..." 85-годишна овдовела жена, адвокат - JD от Чикагския университет 

image

"Не ме интересува дали ще умра от COVID или COVID ваксината - просто получавам ваксината, за да не я разпространявам на други хора - учтивост." -жена неомъжена, 45-годишна учителка по испански 

"Само много малък процент умира или има странични ефекти от ваксината, но има по-голям риск от смърт от COVID.   Така че струва ми да поема риска. Вече направих първия си изстрел." 70-годишен мъж неженен адвокат 
"Получих изстрела! Без маска. Трябваше да избягам по пътя си, за да накарам съпруга ми и аз изстрела.  Отпътувахме до друг окръг, тъй като той беше пълен с дълги опашки в Лос Анджелис." - 60-годишна жена, омъжена, образована от Близкия изток.
Една седмица по-късно: Сблъсквам се със същата тази жена в парка, разхождайки кучето ми и тя е с маска.    "Мислех, че повече няма да се налага да нося маската. Но сега те казват, че все още трябва да носим маската ... Получих изстрела, защото бях с впечатлението, че ще  ме предпази от COVID и преминаване на COVID - -но очевидно това не е така ... Не знам защо получих изстрела .... Смятате ли, че ваксината е опасна? "
image

Моят отговор: "Да, мисля, че хората, които са получили изстрела, ще бъдат мъртви след шест месеца до една година." 
Жената просто се чудеше от мен в състояние на недоверие и разединение. Друга жена на 60-годишна възраст е била изстреляна и тя каза, че това не е вярно. Ваксините са безопасни и работят.
Е, ще видим след една година кой беше прав. 
-----------------------------



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39944284
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930