Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2020 04:44 - ЗА ДА НАПИШЕ "РУСКАТА" АЗБУКА, ЛЕНИН ТРЯБВА ДА Е БИЛ НЕГРАМОТЕН И КРАДЛИВ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 5552 Коментари: 13 Гласове:
22

Последна промяна: 03.10.2020 16:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗА ДА НАПИШЕ "РУСКАТА" АЗБУКА, ЛЕНИН ТРЯБВА ДА Е БИЛ НЕГРАМОТЕН И КРАДЛИВ


    На много места в Русия още учат,че Ленин е създал "руската" азбука. Проста логика обаче сочи че за да стане това,Ленин трябва да е бил неграмотен а онези,които вярват на тази лъжа трябва да са по-неграмотни и от него. Ленин не е можел да създаде някаква азбука,без да е изпълнено поне едно от следните две условия:

1. Той не е можел да чете,понеже преди него не е имало букви което значи,че по начало е бил съвършено прост и неграмотен. Неграмотният Ленин се научил да чете чак когато "създал" азбуката- преди нея не е имало какво да чете,понеже не е имало букви а рубашките,ушанките и щиковете на болшевиците не стават за четене и за редене в книга.

2. От неприязън към книгите или от чиста неграмотност Ленин не успял да научи,че азбуката е създадена много преди него- затова се заел да я "създава" с над 1000 години закъснение.

                image

  За да напише "руската" азбука обаче,Ленин трябва да е бил и доста крадлив. Видът на "неговата" азбука показва,че той я е откраднал от Българите и нищо ново не е създал,а просто е бръкнал в нашия джоб и ни е обрал. Това не му прави чест наистина но какво да очакваш от един травестит,от чиито скандали се тресял целият Кремъл когато се разчуло,че е изневерил на Зиновиев със Троцки?



Гласувай:
24


Вълнообразно


1. barin - Здравей, Божиле. В Руската азбука ...
03.10.2020 07:17
Здравей, Божиле. В Руската азбука има три различни букви и няма "ъ". Видно е, че е взета от българската. Хареса ми скорошното предложение, внесено в Парламента да не бъде 24 май ден на славнската, а на българската азбука. Редно е всички партии да подкрепят, защото ук не става дума за игри, сметки, партийна принадлежнос.
Поздрави!
цитирай
2. 1997 - На каква азбука са пишели в Русия преди Ленин?
03.10.2020 12:33
Това, че Ленин е "написал руската азбука" си е пропагандна измислица на русофоби и антикомунисти.
От "танковата касета" все по- надолу с тъпи лъжи. Колко по- надолу ще вървите?
цитирай
3. bojil - Здравей, ...
03.10.2020 14:08
barin написа:
Здравей, Божиле. В Руската азбука има три различни букви и няма "ъ". Видно е, че е взета от българската. Хареса ми скорошното предложение, внесено в Парламента да не бъде 24 май ден на славнската, а на българската азбука. Редно е всички партии да подкрепят, защото ук не става дума за игри, сметки, партийна принадлежнос. Поздрави!

Поздрав- ние също подкрепяме това справедливо предложение и се надяваме максимално скоро да бъде прието!
цитирай
4. bojil - Това, че Ленин е "написал р...
03.10.2020 14:11
1997 написа:
Това, че Ленин е "написал руската азбука" си е пропагандна измислица на русофоби и антикомунисти.
От "танковата касета" все по- надолу с тъпи лъжи. Колко по- надолу ще вървите?

О-о има и очевидци,които са се карали с руснаци за това- ако някой от тях прочете тази статия,веднага ще ти опонира и ще те оспори!
цитирай
5. 1997 - Тъкмо ще науча от първоизточник
04.10.2020 04:14
bojil написа:
1997 написа:
Това, че Ленин е "написал руската азбука" си е пропагандна измислица на русофоби и антикомунисти.
От "танковата касета" все по- надолу с тъпи лъжи. Колко по- надолу ще вървите?

О-о има и очевидци,които са се карали с руснаци за това- ако някой от тях прочете тази статия,веднага ще ти опонира и ще те оспори!

Допускам, че е ставало дума за някаква реформа на азбуката през съветско време. Както отпадането на на двойно е и голям юс у нас. Някой у нас пише ли за "нова азбука" след реформата? А някои иска ли да се върне старият правопис?
За "Лениновата азбука" вж. Реформа русской орфографии 1918 года В: Вики.ру.

https://ru.wikipedia/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0_%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D0%BE%D1%80%D1%84%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%B8_1918_%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0
цитирай
6. batogo - !!!:))) Като всички комплексари, съвременните руснаци се смятят за най-великите, Божо!
04.10.2020 11:28
Родшилдовските марионетки така са им промили мозъците, че последното, което ще могат да осъзнаят е, колко жалки и неистинни са претенциите им и колко те са безполезни за развитието и одухотворяването на човечеството с тяхната егоцентрична мания за величие!–:)) В същност, с изключение на малцината свои гениални представители в различни аспекти на живота в миналото всичко, в областта на технологиите, духовността, творчеството и културата са го плагиатствали или откраднали от омразния им Запад, когото обвиняват за всичките свои глупости и грешки!
Поздрави, приятелю!
цитирай
7. vladtepes - За руската азбука
05.10.2020 13:08
В руската азбука има ъ - твердый знак по-рано еръ обикновено като разделител след твърди съгласни, до 1917-1918г. и накрая на думите завършващи на твърда съгласна. Буквата ы е съществувала и в старобългарския, окончателно отпада едва XIX век въпреки че, разликата в произношението между и и ы се губи значително по-рано. Аналогично в чешки и словашки се пише y след твърди съгласни въпреки, че не се различава по произношение от обикновеното и освен в малък брой диалекти.
цитирай
8. bojil - Това, че ...
05.10.2020 16:32
1997 написа:
bojil написа:
1997 написа:
Това, че Ленин е "написал руската азбука" си е пропагандна измислица на русофоби и антикомунисти.
От "танковата касета" все по- надолу с тъпи лъжи. Колко по- надолу ще вървите?

О-о има и очевидци,които са се карали с руснаци за това- ако някой от тях прочете тази статия,веднага ще ти опонира и ще те оспори!

Допускам, че е ставало дума за някаква реформа на азбуката през съветско време. Както отпадането на на двойно е и голям юс у нас. Някой у нас пише ли за "нова азбука" след реформата? А някои иска ли да се върне старият правопис?
За "Лениновата азбука" вж. Реформа русской орфографии 1918 года В: Вики.ру.

https://ru/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0_%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D0%BE%D1%80%D1%84%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D0%B8_1918_%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0

Така е- реформа е имало но тя не превръща Българската азбука в "руска",понеже в "новата" азбука няма почти никакви нови знаци,които да не са били познати на древните Българи.
цитирай
9. bojil - Родшилдовските марионетки така са ...
05.10.2020 16:36
batogo написа:
Родшилдовските марионетки така са им промили мозъците, че последното, което ще могат да осъзнаят е, колко жалки и неистинни са претенциите им и колко те са безполезни за развитието и одухотворяването на човечеството с тяхната егоцентрична мания за величие!–:)) В същност, с изключение на малцината свои гениални представители в различни аспекти на живота в миналото всичко, в областта на технологиите, духовността, творчеството и културата са го плагиатствали или откраднали от омразния им Запад, когото обвиняват за всичките свои глупости и грешки!
Поздрави, приятелю!

Сърдечен поздрав и на теб: несекващата грандоманговщина,дивия шовинизъм и невъзмездения анти-Българизъм на тези хора не позволяват да им вляза в положение и да ги извиня или оправдая за огромните провали,които се случват покрай тях.
цитирай
10. bojil - В ...
05.10.2020 16:37
vladtepes написа:
В руската азбука има ъ - твердый знак по-рано еръ обикновено като разделител след твърди съгласни, до 1917-1918г. и накрая на думите завършващи на твърда съгласна. Буквата ы е съществувала и в старобългарския, окончателно отпада едва XIX век въпреки че, разликата в произношението между и и ы се губи значително по-рано. Аналогично в чешки и словашки се пише y след твърди съгласни въпреки, че не се различава по произношение от обикновеното и освен в малък брой диалекти.

Това са много интересни подробности и данни- браво,благодаря!
цитирай
11. radostinalassa - Доста евреи са съкращавали букви от буквицата..
08.10.2020 16:05
която е имала 49 букви. Зиновиев също е премахнал 3 букви. Еврейската азбука има само 19 съгласни и 2 гласни. Така, че те трябва да знаят наизуст как се произнася думата и по тази причина нямат толкова много думи. Кирил е заме4ил буквата Боги с Буки.
цитирай
12. radostinalassa - този, който сложи бисквитките...
08.10.2020 16:05
явно също е от тях.
цитирай
13. bojil - (този, който сложи бисквитките...)
14.10.2020 07:55
radostinalassa написа:
явно също е от тях.

Tozi ne go poznavam.
цитирай
14. bojil - която е имала 49 букви. Зиновиев ...
14.10.2020 16:34
radostinalassa написа:
която е имала 49 букви. Зиновиев също е премахнал 3 букви. Еврейската азбука има само 19 съгласни и 2 гласни. Така, че те трябва да знаят наизуст как се произнася думата и по тази причина нямат толкова много думи. Кирил е заме4ил буквата Боги с Буки.

Ами сигурно имаш право- не мога да ти противореча! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772626
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64251
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада