Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2019 16:16 - КРЕТЕНИТЕ ОТ ПРОКУРАТУРАТА РЕВАТ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 799 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

МОЛЯ, ДРУГАРКО, ПЪК ИВАНЧО МЕ ЩИПЕ ПО ДУПЕТО!

Ръководството на прокуратурата призовава Прокурорската колегия на Висшия съдебен съвет (ВСС) да разгледа казуса и да излезе с решение за засягане на независимостта и доброто име на прокурорите Димитър Петров, Ангел Кънев, Евгения Станкова и Силвия Соколова, засегнати от редица медийни публикации.

 

Преди повече от 50 години, когато към учителките и учителите се обръщахме с "другарко" и "другарю" имаше лаф за Марийка и Иванчо, в който Марийка произнася думите от подзаглавието. Тогава учителката го изправя в ъгъла до стената за наказание.
Обръщението на прокуратурата към ВСС да ги защити от общественото мнение. Това силно ми напомня за вопъла на Марийка. 
Много ми е любопитно какво ще направи ВСС!!!
Да не би да ни изправи дружно до стената? Или да ни напише забележка на личните карти? Или да ни намали поведението?
Толкова глупост на едно място, както е събрана прокуратурата ни много трудно се създава. Но политиците и задкулисието успяха да назначат възможно най-големите и най-изпълнителните кретени за прокурори. Достатъчно е да ви кажа само един факт, случил се с мен преди 4 години, когато замерях депутатите с развалени домати.
Бях арестуван 14 пъти и обвинен в хулиганство по чл. 325 от НК или в дребно хулиганство по Указа за борба с дребното хулиганство, който е влязъл в сила в далечната и мътна 1957 г. Бях и глобен 26 пъти, защото съм замърсявал терена с развалени домати Трябвало да си ги почистя, но как да направя това, като междувременно съм задържан и отведен в Първо РУП. На всичко отгоре, тъпотата на прокурорите беше пословична. Аз вече бях спечелил предходните дела за замеряне на депутати с домати и им показвах всички решения на съда, че замерянето с домати не е престъпление или административно нарушение, не трябва да бъда задържан и глобяван и дори пишеше с какво мога да ги замерям-домати, яйца, обувки, блажна боя, водни мехури и т. н. Въпреки това прокурорите-рецидивисти ме обвиняваха наново и наново след всяко задържане. После паднаха заповедите за задържане в административния съд, после глобите и накрая аз осъдих полицията, общината и двама действащи прокурори, като те се изхитриха да платят с държавни пари, въпреки че аз незабавно поисках държавата да направи регресивен иск към тях. Нещо, което държавата не направи, с което показа, че държава няма. Осъдихи Филчев, но за клевета. Сега същите тези прокурори искат защита от "другарката" и реват на умряло. Вместо да се съберат и да потърсят обяснение защо рейтингът им е едноцифрено число, те "обвиняват" медиите и общественото мнение. А ВСС не е наказало нито един прокурор за действията им спрямо мен и моите, макар и малко, съмшленици.
Това се нарича ТЪПОТА С ВЗЛОМ!!!


 




Гласувай:
4



1. attila - Идва Време да се Режат ГРЪКЛЯНИ на Копелета от МВР и Курви от ДАНС (ДС) !
07.08.2019 18:13

Идва Време да се Режат ГРЪКЛЯНИ на Копелета от МВР и Курви от ДАНС (ДС) !

a-f-e-r-a.b-g/да-не-би-унсс-да-се-е-разширил-към-симео/

КУРВАТА от ДС и Ректор на УНСС Стати Статев в Открито Писмо Заявява Подкрепата си за КОПЕЛЕТО от МВР Иван Гешев !

Ректора на УНСС Стати Статев е Долна КУРВА от ДС,Като Ректора на УниБИТ Стоян Денчев !

Стати Статев: "Мой Дълг е да Стана Агент на ДС" !

КУРВАТА от ДС и Наследника и ДАНС Първо я ЕБЕШ После и Режеш ГРЪКЛЯНА !

КОПЕЛЕТО от ГДБОП Директно му Пръскаш ЧЕРЕПА !

За Семействата на КУРВИТЕ от ДАНС и КОПЕЛЕТАТА от ГДБОП е Ясно: ИЗБИВАТ се до Девето Коляно !

Не ПРОСТ(о) МИЛИЦИОНЕР а ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР !

По-Тъпо ЖИВОТНО от МИЛИЦИОНЕРА Това е Само ПАЗАРДЖИШКИЯ МИЛИЦИОНЕР !

Ако се Чудиш Кое ГОВЕДО да Убиеш, ТРЕПИ Пазарджишки МИЛИЦИОНЕР и Няма да Сгрешиш !

МЪРША, ИЗРОД, ИЗМЕТ, УТАЙКА, БОКЛУК, ГАД, СУРОГАТ, ДЕГЕНЕРАТ, ПОДЧОВЕК, С ЕДНА ДУМА МИЛИЦИОНЕР, С ДВЕ ДУМИ ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР !

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/p-o-l-i-c-e.h-t-m-l
цитирай
2. morskipesni - Проклатикурата е ОСНОВНА ЧАСТ от Мафията
08.08.2019 14:28
Същото може да се каже и за Айдукатлъка. Равновесието е непоклатимо. От едната страна - престъпници обвинители, от другата- разбойници защитници , по средата (много комфортно, без досадно клатене с пура в уста!)- тлъст мафиот.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11743553
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031