Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2019 15:47 - ПИСМО НА ЯНКО БУЮКЛИЕВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 411 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Вчера звънях по два пъти на главният прокурор,министър председателя и президента. Предложих държавническо, законово и справедливо решение на брадясалия престъпен казус с пъстървовото ми стопанство в гр.Лъки. А именно подписване на доброволно споразумение с държавата, след пресмятане от нейни експерти по установените законови съдебни норми стойността на виновно причинената ми загуба, държавата да ми я заплати. Готов съм и приемам за да не ощетяваме повече държавният бюджет с нови пропуснати ползи и съдебни законови наказателни лихви с това казусът да бъде решен и аз да нямам от този момент нататък повече финансови претенции, а само да съдействувам на държавните органи огромният брой длъжностни лица уличени от мен в извършване на престъпление да си получат полагащото се според закона възмездие за престъпното им поведение, станало причина да ми бъде нанесена виновно загуба до днес за над 47 000 000 лв. по законови съдебни норми. Основа, годишният капацитет на пъстървовото ми стопанство...265 тона пъстърва годишно. Очаквам държавническа реакция. Незабавно!!! Противното вече прави съпричастни отново главният прокурор,министър-председателят и президента в практика която продължава с поведение на отговорни държавни фактори да се прикриват престъпниците в държавните институции, да ми се продължава причиняването виновно на колосални финансови загуби ,като по този начин се ощетява с милиони левове и държавният бюджет..чл.7 от конституцията. Но по лошото е, че тотално се обезличават държавните институции и държавността. 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11742552
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031