Постинг
23.04.2019 10:40 -
ОТВОРЕНО ПИСМО ДО КПЛ БОРИСОВ И ОПГ НС


ДО ПРЕМИЕРА НА РБ
БОЙКО БОРИСОВ
ДО РЪКОВОДСТВОТО НА НС
О Т В О Р Е Н О П И С М О
от Николай ганчев Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл.231, ап. 39, тел. 0893 644 195
Според Конституцията Народното събрание избира министрите по предложение на министър-председателя.
И тук възниква един сериозен въпрос:
В каква стпен министрите участват в изработването на стратегия и програма за отделните министерства, които оглавяват?
Например, проблемите в МТИТС. Идва нов министър. Казва се Росен Желязов. В каква степен той е запознат с програмата на министерството след като не е участвал в изработването на програмата. Запознат ли е с изключително тежката корупция в това министерство и предложил ли е програма за премахването и? Същият този министър преди дни в сутрешно предаване на БТВ отговори спокойно и откровено, че корупция в Министерството има. Възниква естественият въпрос защо държи за свой земестник подсъдимия за корупция Ангел Попов /Геле Линейката/? Защо не търси отговорност от изпълнителния директор на ИА "Автомобилна администрация" Рановски за тежката корупция с продажбата на изпити и удостоверения за управление на МПС? Защо тихомълком подкрепя безумните и противозаконни дисциплинарни гаври със служител, който се бори с корупцията? Само това е достатъчно да бъде изхвърлен незабавно и да се избере за министър човек, който разбира от транспорт, съобщения и информационни технологии. Който има план за разчистване на корупцията. В доклада си от миналата година Главният прокурор е написал категорично, че изпити и шофьорски книжки се продават за сумата 2-4 000 лева. Сега цената е вече 6 000! Защо министърът не обясни защо не се търси решение на транспортните проблеми при автомобилния транспорт чрез системата "РО-ЛА"? Той знае ли изобщо какво означава "РО-ЛА"?
Едва ли!
Към ръководството на НС задавам следните въпроси:
Защо и досега не е приет в пленарна зала проектодокладът на Временната парламентарна комисия за корупция в ИА "Автомобилна администрация?
Защо този доклад не е достъпен за гражданите по силата на ЗДОИ?
Защо Парламентарната комисия по транспорта не си върши работата и не привика министър Желязков да обясни думите си по БТВ, че в МТИТС има корупция?
Защо не се обсъжда ефективността от въвеждането на системата "РО-ЛА"?
Защо министър Желязков подкрепя гаврата над борещите се против корупцията в ИА "АА"?
Колко души реално работят в РВД и колко са "пълнеж"?
Има ли между тях служители, които са близки или роднини на управленци, кото си нямат понятие от въздушно движение и какъв е размерът на заплатите им?
Въпросите са много и изключително тежки.
Затова настоявам да ми се отговори на въпросите в срок и в пълен обхват.
София
23.04.2019 г. Николай Колев-Босия
БОЙКО БОРИСОВ
ДО РЪКОВОДСТВОТО НА НС
О Т В О Р Е Н О П И С М О
от Николай ганчев Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл.231, ап. 39, тел. 0893 644 195
Според Конституцията Народното събрание избира министрите по предложение на министър-председателя.
И тук възниква един сериозен въпрос:
В каква стпен министрите участват в изработването на стратегия и програма за отделните министерства, които оглавяват?
Например, проблемите в МТИТС. Идва нов министър. Казва се Росен Желязов. В каква степен той е запознат с програмата на министерството след като не е участвал в изработването на програмата. Запознат ли е с изключително тежката корупция в това министерство и предложил ли е програма за премахването и? Същият този министър преди дни в сутрешно предаване на БТВ отговори спокойно и откровено, че корупция в Министерството има. Възниква естественият въпрос защо държи за свой земестник подсъдимия за корупция Ангел Попов /Геле Линейката/? Защо не търси отговорност от изпълнителния директор на ИА "Автомобилна администрация" Рановски за тежката корупция с продажбата на изпити и удостоверения за управление на МПС? Защо тихомълком подкрепя безумните и противозаконни дисциплинарни гаври със служител, който се бори с корупцията? Само това е достатъчно да бъде изхвърлен незабавно и да се избере за министър човек, който разбира от транспорт, съобщения и информационни технологии. Който има план за разчистване на корупцията. В доклада си от миналата година Главният прокурор е написал категорично, че изпити и шофьорски книжки се продават за сумата 2-4 000 лева. Сега цената е вече 6 000! Защо министърът не обясни защо не се търси решение на транспортните проблеми при автомобилния транспорт чрез системата "РО-ЛА"? Той знае ли изобщо какво означава "РО-ЛА"?
Едва ли!
Към ръководството на НС задавам следните въпроси:
Защо и досега не е приет в пленарна зала проектодокладът на Временната парламентарна комисия за корупция в ИА "Автомобилна администрация?
Защо този доклад не е достъпен за гражданите по силата на ЗДОИ?
Защо Парламентарната комисия по транспорта не си върши работата и не привика министър Желязков да обясни думите си по БТВ, че в МТИТС има корупция?
Защо не се обсъжда ефективността от въвеждането на системата "РО-ЛА"?
Защо министър Желязков подкрепя гаврата над борещите се против корупцията в ИА "АА"?
Колко души реално работят в РВД и колко са "пълнеж"?
Има ли между тях служители, които са близки или роднини на управленци, кото си нямат понятие от въздушно движение и какъв е размерът на заплатите им?
Въпросите са много и изключително тежки.
Затова настоявам да ми се отговори на въпросите в срок и в пълен обхват.
София
23.04.2019 г. Николай Колев-Босия
Тагове:
Как гражданската инициатива откри втория...
Цар Салтан има магарешки уши (или няколк...
Днес руснаците се надигнаха срещу престъ...
Цар Салтан има магарешки уши (или няколк...
Днес руснаците се надигнаха срещу престъ...
Добре дошли в ада на финала на капитализ...
Звездната гробница (1996)
© Орбан : Ще тръгнем по друг път!
Звездната гробница (1996)
© Орбан : Ще тръгнем по друг път!
Няма коментари