Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2019 12:11 - НЕЩО СТАВА У ДОМА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2450 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 13.03.2019 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ФИГАРО ТУК-ФИГАРО ТАМ

Досега с медиите се справях много лесно. Вестници не купувам, радио не слушам, телевизия не гледам.
Но от известно време нещата коренно се промениха.
Изключвам телевизора, но той продължава да работи. От него се показва мазната Тиква от Банкя и ме учи как се пишат стихове.
Отивам в другата стая. Там, обаче, ми е компютъра. От него, макар и загасен, се показва семплата милиционерска зурла на спецГешефтчето и ме обвинява, че съм създал ОПГ за ядене на бебета и изнасилване на фризери.
Махам се от стаята и отивам в тоалетната. Да, ама тя е заключена отвътре. Питам кой е вътре и чувам в отговор, че Барни Ръбъл си мие маясъла и скоро няма да излезе.
Виждам, че спасение няма и отивам при хладилника да си взема шишето с ракия и да емигрирам по руски за няколко часа от вселената и съзнанието си.
Уви!
Вътре виждам Цвъки, седнал на шест суджука. До него Валери Симеонов ми яде от кашкавала и двамата си подават моята бутилка.
Отивам в спалнята да легна по гръб и да си запуша ушите. Какво да видя?
На матрака ми се търкалят Цветето дето не е за мирисане заедно с Изцепка, пардон, Цепка, още един пардон, Цецка Цачева, а между тях ни жив-ни умрял се депресира Краси Каракачанов и се опитва да им подари по един паспорт, за да го оставят на мира.
Излизам на балкона да глътна чист въздух. Там във въздуха пърхат като молци патриархът, главният мюфтия и равинът и хорово започват да викат:- Дай милионите! Иначе ще те върнем в Костово!
Скочих от балкона и хукнах към Централния софийски затвор. Нахлувам вътре и влизам в най-близката килия.
Вътре е тихо. По телевизията предава турски сериал, хладилникът е празен, толетната /кофата/ е в ъгъла и на нея не седи никой, леглото ми е празно, компютър няма, а пред прозорчето на килията молци-няма!

Прекръствам се и си казвам:
-Тук ни е мястото, щом не натикахме вътре онези, които шетат по къщите ни!



Гласувай:
5



1. morskipesni - Много кефи!
12.03.2019 13:52
Значи и аз съм за панделата, нали не гледам ТВ, нямам кола и хладилник, спя на земята, не чета преса, влизам само за миг в нета- да видя, дали пък 'убавците ни политици не са се пръждосали?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11788260
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930