Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2018 13:48 - ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ОДИСЕЯТА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1170 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 

 

 

 

 

 

                                     До

Президента на Република България

Копие до Кмета на район Южен гр. Пловдив

 

Подател: Янко Костов Буюклиев, гр. Пловдив, ул Енисей 5, тел. За връзка: 0988 88 06 42

 

 

Г-н Президент,

imageimageimageМоля да опростите задълженията ми по заплащането на наем на  описания във приложеното по-долу уведомление за премахване на временна

постройка от датата на предишното ми писмо по същия казус до 28.02.2019г.

 

image

Въпреки че преобразувах фондацията си в обществена полза и своевременно подадох документи до председателя на общински съвет -гр. Пловдив, съобразно законодателството и тарифите за фондация в обществена полза до днешна дата не съм получил никакъв отговор от него. Неможах да използвам павилиона т.к. този договор ми беше необходим, за да си разкрия партида за ток, т.к. павилиона не е свързан с ток. Дефакто чрез това писмо връчвайки ми го декември и поставяйки ми срок 28.02.2019г “в бързането” на служителите на община Пловдив и формулировката, че това се прави заради концесията на стадиона при положение, че терена, върху който е построен павилиона е на общината, няма нищо общо с концепцията и е отреден за път свързващ коматевския надлес с надлеза до хлебозавод Пловдив, чието строителство не виждам да започне по рано от 2021г. С останалите колеги пуснахме молба за удължаване срока за премахване на павилионите ни до месец май 2019г. Никой нормален човек неможе при връчени декември месец предизвестие и дадени двата най-студени месеци в годината първо да си намери друго помещение и второ да разглобява конструкция, когато температурите могат да паднат до минус 20градуса. Аз лично ще изчаквам да видя реакцията на компетентните органи във връзка с подаденото от нас писмо до съответните институции за събаряне на конструкциите и освобождаване на терена и тогава ще определя поведението си като гражданин и журналист. Подчертавам дебело това е според мен “рекетьорски” подход.  Много от хората са плащали коректно над 20г. наем на общината и подобно отношение към тях според мен е унизително. Хората са ужасно възмутени. През стадион Спартак минаха много концесионери, доколкото знам, предишният е задлъжнял с близо 300 хиляди лева, неможе заради кефа на някого така да бъдат обиждани и унижавани достойни хора, като например Бай Георги, известен в цяла България майстор на ремонти на бръснарски инструменти.

Още веднъж разчитам впредвид, че бях поставен в невъзможност да използвам помещенията както и заради виновно причинения ми фалит да опростите дължимите наеми до 28.02.2019г.

 

С уважение.................

Янко Буюклиев     19.12.2018г.

 

Продължение до председателя на общински народен съвет, гр. Пловдив

Г-н Председател, моля да проявите разбиране и да осигурите на фондацията ми “Буйко ЯБ” помещение за офис , т.к. неможах да използвам павилиона на ул. Македония 2 и трябва да го съборя. Аз съм първия в света, който направи връзка между интрацелуларните паразити (вътреклетъчните паразити - хламидии и токсоплазмоза), увреждане клетките на главния мозък и оттам предизвикване на състояния идентички с цикло и шизофрения. Има публикация в здравната рублика на вестник Марица. Седем години след мен д-р Сейби с екип доказа за токсоплазмозата, че предизвика увреждане на клетки на главния мозък и предизвика въпросните цикло и шизофрения. Има публикации в същия вестник Марица. Можете да си направите справка от журналистката водеща тогава здравната рублика на вестника. Считам, че с новите си открития, с които направих лечими високото кръвно, диабета, ставните заболявания и ред други неличими до днес болести и болестни състояния като все пак пловдивски биолог ще проявите разбиране и ще ми предоставите подходящо достатъчно голямо по площ, около 100 кв.метра. помещение за фондацията ми.

 

 

05.01 16:25 - СИГНАЛ ДО МИНИСТЪРА НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО

Автор: bosia Категория: Политика  

Прочетен: 1373 Коментари: 3 Гласове: 5

 

 

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 ДО МИНИСТЪРА НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО

НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

 

                                                     С   И   Г   Н   А   Л

от Николай Ганчев Колев-Босия, Софя, ж. к. Борово, бл. 231, ап. 38, тел. 0888 408 623

 

ГОСПОДИН МИНИСТЪР,

 

Допреди 4 месеца в продължение на повече от 10 г. се лекувах от високо кръвно налягане и диабет. Приемах "Берлиприл" и "Дилатренд" против високото кръвно налягане, което беше 170/120. Против високата кръвна захар приемах "Диапрел" и "Сиофор". В началото на миналата година ставите ми започнаха да се възпаляват и аз станах трудно придвижен.

Ходил съм многократно на лекар, но освен допълнителни лекарства не получих никакво подобрение.

Мой приятел от Пловдив-биологът Янко Буюклиев ме посъветва да си направя изследвания за паразити. Първоначално не му обръщах внимание и продължих да страдам в къщи. Той беше много напорист и накрая реших да си направя изследванията. Оказа се че паразити имам, особено токсоплазмоза, която беше 7 пъти!!! над допустимата норма. При норма до 30 единици, аз имах 211,8 единици. Реших да използвам методиката на професор Неумывакин, като по този начин исках да докажа, че методиката му да пречиства организма чрез силно разредена кислородна вода е твърде съмнителна и е свързана с автореклама. Оказа се, обаче, че бях тотално опроверган. Най-напред спряха да ме болят ставите. След това кръвното ми силно падна и аз спрях лекарствата. Получих и лек пристъп на хипогликемия, което ме накара да спра и тези лекарства. След три седмици лечение с кислородна вода отидох отново в клиничната лаборатория. Останах потресен. Токсоплазмозата ми бе спаднала 10 пъти!!! и бе 21,2. Кръвната ми захар падна до 5 единици, а кръвното ми налягане без прием на лекарства беше 130/80. Най-странното е, че у нас нито един лекар, при когото съм ходил не са ме съветвали да отида и да си измеря нивото на паразитите в организма си. За сметка на това с готовност ми се изписваха най-различни лекарства. Тук възниква въпросът от незнание ли го правят или съзнателно, бидейки свързани по някакъв начин с фармацевтичната мафия. Прочее, тежката форма на псориазис, който ме измъчваша твърде много също получи завидно облекчение и регресира.

Не знам начина на подготовка, на лекарите, но изписвенто на "лекарства", които не лекуват, а само поддържат степента на заболяването не е най-доброто. Това показва, че организацията на здравеопазването у нас е сбъркана. Вместо профилактика и окончателно лечение се изписват лекарства, които не лекуват, но за сметка на това пациентите са заставени да ги купуват цял живот.

В същото време парите в НЗОК непркъснато се увеличават, но в края на годината се получава сериозен дефицит. Фалират болници. Българинът се оказва един много болен човек, вследствие на което средната продължителност на живота у нас е от най-ниските в Европа.

 

ГОСПОДИН МИНИСТЪР,

 

Ако искате да има в България здрави хора и ефективно здравеопазване трябва да спретнете една кръгла маса, където да се поставят всички сериозни проблеми и пропуски, за да се създаде стратегия на здравеопазването, което от своя страна да създаде програми за изпълнението и. На нея задължително трябва да присъстват и биолози, нетрадиционно лекуващи лечители и пациенти. В тази проблематика задължително трябва да се даде приоритет на профилактиката, в това число и на клинични изследвания за паразитите в организма. Оказва се, че тяхното влияние е твърде голямо и не може да се пренебрегва. Също така трябва да се изследва състоянието на пациентите, които употребяват лекарства по предписание на лекарите. Как така един биолог успя да ме насочи към проблемите на организма ми, а лекарите не можаха/не искаха/ да го направят? При това сега спестявам всеки месец по 40 лева, които преди това давах за ненужни лекарства. Излекувах се с една опаковка от 100 г. 3% кислородна вода, която струва 75 ст.

Системата е сбъркана и трябва да се промени изцяло моделът. Но не от сегашните бюрократи, полуюристи и сбърканяци. Те са свързани с харченето на парите от НЗОК, част от които влизат тихо в техните джобове.

От действията и бездействието ви ще разбера вие къде сте паркирали.

 

Откритията, които направих ще доведат до първо 100 % излекуване на нелечими до днес здравословни проблеми и второ, ще спестят на бюджетите на държавите в национален и световен мащаб колосални средства, които в момента се изразходват без да има ефект от това. Аз съм гениален биолог - от Пловдив. Надявам се още веднъж да проявите разбиране и предвид на обстоятелствата бързо да решите проблема с предоставяна на подходящо помещение на подходящо място за офис на фондацията ми “Буйко ЯБ” В в обществена полза. И този път бъдете найстина сериозни, случая е спешен.

С уважение..................

19.12.2018г.  гр. Пловдив

P.s. Настоявам да взете отношение и към удължаване на срока за премахване на павилионите находящи се на бул. Македония 2 , за да не унижаваме и отвращаваме хората, които повече от 20 години са били съвестни наемоплащачи. В противен случай ще дам гласност и ще разнищя казуса като журналист.

 

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11800236
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930