Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2018 10:34 - ДЕН ЕДИНАДЕСЕТИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1006 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тази нощ спах относително добре, но около 4 часа ми стана много студено, въпреки, че съм завит с дебела завивка. Явно кръвната ми захар е около или под 3. Това съм го преживявал и при предишните гладни стачки, когато се налагаше да се паркирам по няколко пъти под горещия душ и да се завивам с 5-6 одеяла, за да мога да се стопля, въпреки че беше средата на април и времето не беше студено. И сега съм облякъл кожено яке, за да ми е нормално.
Днес кръвното ми е 127/70. Пулс-70. Тежа 75 килограма.
Вчера направих редовния си поход от НДК до НС. Репортаж направиха от предаването на Мартин Карбовски "Втори план". След това дойдоха в къщи и ми взеха интервю. Щат-не щат, част от медиите се отварят, макар че това се дължи на морала на отделни журналисти, а не на медиите като политика и реализация. Сега ще си проличи кой колко уважение заслужава. Предаването на Карбовски е днес от 18 до 19 часа.
Днес няма да излизам от къщи.
Вчера плучих четири писма от институции, от които досега не съм получавал отговор никога, въпреки многобройните ми сигнали и протести. Първото е от Народното събрание. Тое самоубийствено!
Ще ви цитирам само две изречения от него: "...Съгласно чл. 62, ал. 1 и чл. 84, т. 1 от Конституцията на Република България,Народното събрание осъществява законодателната власт в България и основната му функция е да приема, изменя, допълва и отменя законите на страната. ТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАМЕСВА В РАБОТАТА НА ОРГАНИТЕ НА ИЗПЪЛНИТЛНАТА ВЛАСТ,  на съда и прокуратурата..." Писмото е подписано от някоя си Хризантема Николова-директор на дирекция " Парламентарна канцелария". Това попикано Мушкато, пардон, Хризантема, явно не е чела цялата Конституция и не си спомня, че всеки петък има парламентарен контрол върху изпълнителната власт, както и не знае, че Народното събрание може и е длъжно да създава временни парламентарни комисии по конкретни изцепки на изпълнителната власт. Това цвете не е за мирисане и поради непригодност незабавно трябва да бъде изхвърлено от администрацията на НС. Незабавно!
Второто писмо е от дирекция "Сигурност" при Столична община. Там лицето Кристина Лазарова ми пише, че шествието ми по софийските улици подлежи на съгласуване. Попитах я кой текст от Закона за митингите и събранията" изисква това и тя се опита да ми обясни, че това се подразбирало. По тази причина трябвало да подам второ уведомително писмо. Обясних и, че в българския език " уведомително" и "съгласувателно" са две различни думи и не могат да бъдат замествани една с друга. Поисках да ми даде подзаконов нормативен акт, ако има такъв, който изисква съгласуване, за да го атакувам в Административния съд. Тя ми отговори, че такъв-няма. Явно дамата много ме харесва и иска да направим една хубава любовна кореспонденция.
Третото писмо е от главния секретар на прзидента. В него ме информират, че президентът високо цени моите послания и действия. За среща няма и дума. Обадих се в секретариата. Обади ми се моя стара позната, която ми обеща, че ще повдигне въпроса до президента.
Четвъртото писмо е от ВКС. То е само уведомително, но ще си го запазя като реликва, защото това е първото писмо, което получавам оттам, въпреки стотиците сигнали, които съм изпратил.
Следобед ще ме посетят двама депутати. Научих го преди две минути.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Както коментирах в предишен ти п...
23.06.2018 17:01
Както коментирах в предишен ти пост, освен че твоите показатели се подобряват, така започва и с външните. Леда се разчупва, благодарение на теб и тези с теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733997
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031