Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2018 19:33 - ДО ПОЛИТИЦИТЕ И ОСОБЕНО ДО ТОМИСЛАВ ДОНЧЕВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 807 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.06.2018 19:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДНЕС ИМАХ ЮБИЛЕЙ. ЗА 20-ТИ ПЪТ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 7 СЕДМИЦИ ЗАМЕРЯХ С ЯЙЦА И ДОМАТИ ДЕПУТАТИТЕ

Естествено, медиите не присъстваха и не отразиха поредния ми протест против възстановяването на схемата за продажба на шофьорски книжки на неграмотници, негодни за шофьори и ислямисти. 
Вчера, изненадващо, по БТВ пуснаха кратък и недостатъчно точен репортаж от протеста ми, което искрено ме учуди, но явно някой е разпоредил това да са случи.
Но думата ми е за друго.
Преди два дни булката на министър Томислав Дончев написа в интернет, че морковите за циганите у нас са свършили и трябва да се посегне към тоягата. Не знам госпожата колко моркова е преброила, но ако циганите крадяха колкото политиците, морковите щяха да свършат още преди обяд на първия ден.
Обръщам се към Томислав Дончев и неговите колеги от всички т. нар. "политически партии":
От 7 седмиципо три пъти на седмица замерям депутатите с гнили домати и яйца. Морковите не са удобни и не са разрешени от съда и закона. Но пенсията ми е търде малка и яйцата и гнилите домати са на привършване. Затова, по съвета на булката на Дончев ще отида на Витоша и ще си избера една хубава тояга от някое паднало дърво.
Обещавам на дончевица, ч ще започна от Томиславчо!
Съветвам дончевица да отиде до аптеката и да купи един ТИР аналгин.
Много ще им трябва!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11783128
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930