Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2018 13:37 - ОФЕРТА ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1366 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 09.05.2018 15:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДО ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

                                                   О   Ф   Е   Р   Т   А
от Николай Ганчев Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл 231, ап. 39

ГОСПОЖО ПРЕДСЕДАТЕЛ,

Както ви е известно на 04.04.2018 г. Ви изпратих предложение да ме поканите на среща и разговор относно напълно възстановената схема за продажба на шофьорски книжки, вследствие на което се избиват и осакатяват годишно хиляди невинни български граждани.  Разполагам с достатъчно документи и факти за това..
Вие мълчаливо отказахте да ми отговорите, което противоречи на законите на република България. Държа да ви кажа, че не изпитвам страх от властта, защото тази власт е противозаконна. Противозаконна е, защото противоречи на клетвата, която са дали властниците.
Като малък ловях змии с голи ръце и затова не изпитвам страх от пепелянки. И от вас.
Пиша ви, за да ви дам едно предложение.
Както знаете, през последните две седмици замерям с гнили домати и яйца депутатите поради пристъпване на клетвата си да работят за интересите на народа и така стават съзнателни съучастници на убийствата по пътищата. Днес разбрах, че това никак не им харесвало. Е, нехаресването е взаимно, но аз съм свикнал и на това.
Днес измислих едно предложение, което ако реализирате-ще се отървете от мен.
Предлагам ви в момента, в който се явя с гнилите домати до Народното събрание да помолите Цецка Цачева да се появи на задния вход на Парламента и да направи един непринуден стрийптийз. Гарантирам ви, че на осмата минута аз ще пресека тичешком българо-сръбската граница и ще се спра чак в Португалия.
Така ще спасите вашите любими депутати от моите гнили домати.



Гласувай:
3



1. nedovolen - Е, адаш. Карай го на майтап, или ако ...
09.05.2018 20:49
Е, адаш. Карай го на майтап, или ако искаш сериозно.
И не отговаряй на горното недоволно.
цитирай
2. bosia - без майтап
09.05.2018 21:31
Много пъти съм си мислил покрай арестите ми през 2015 г., че ако Цепка Цачева се съблече пред мен ще стана импотентен завинаги и ще се наложи да напуснародината си незабавно. Това не е отговор, а пояснение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735925
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031