Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2018 20:06 - МОЕ ИНТЕРВЮ ВЪВ В. "мИНАХА ГОДНИ"
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1405 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отговори | Отговори на всички | Препрати |
Още
        Re: intetview
от: Account Service (kolev_bosia@abv.bg)   дата: 13.03.2018 11:14
до: Georgi Asiov (georgi.asiov@abv.bg)
   

- Господин Колев, имате 5 дъщери и 8 внуци. Това какво е – вашият принос за разрешаване на демографската катастрофа или съображенията ви са други?

Въпросът е концептуален.

Откакто се помня съм бил непрекъснато озадачен от разликата между това, което чувах и това, което виждах. По радиото ми твърдят едно, а аз виждах нещо много различно. Същото беше и в училище и в социалния живот. Тази двойнственост беше нещо, което се виждаше с просто око. Имайки предвид и факта, че съм се научил да чета на три години и половина, ми правеше силно впечатление, че приказките, които много обичах диаметрално се разминават с действителността около мен. По-късно разбрах, че двойнствеността у нас се счита за нормално нещо. Но на мен това не ми хареса. Не михаресва и сега. На мен този народ в този вид не ми харесва и затова си създавам мой, собствен народ.

Народ, който е интелектуално физически и психически унищожен не може да създаде нормално общество. Да се съобразяваш непрекъснато с по-силния е безпринципно, безценностно и раболепно. На всичко отгоре българинът отдавна е заменил вярата си с надежда. Това го прави апатичен, нерешителен и зависим. Аз не мога да чакам да дойде Великден, за да дойде Месията и да направи чудото. Чудото се прави всеки ден, за да може човек да бъде пълноценен и нормален. Аз и Господ сме дошли на този свят по един и същи начин-родени сме от майка. Следователно във всеки човек има частица от Бог и той максимално трябва да използва това за създаване на добро и нормалност.

 

 

- Хората дават мило и драго да влязат в политиката, а вие не го направихте въпреки немалкото шансове, които имахте. Защо?

Силно се съмнявам, че тези, които са в политиката са дали "мило и драго", за да влезат в нея. Те нямат нито "мило", нито "драго". Освен ако не смятат задника си, имотите си и банковите си сметки за "мило и драго". Но досега не съм видял български политик, който е дал задника си, имотите си и банковите си сметки, за да влезе в политиката. Точно обратното! Те влизат в политиката, за да придобиват колкото си може повече силова власт, имоти и пари.

Този тип "политици" не са моите хора. Аз имам диаметрално противоположна ценностна система. Не мога и не искам да придам легитимност на този тип "политици" и затова отказах всички предложения за влизане в Народното събрание и изпълнителната власт.  

 

- Правите всичко напук. Не сте съгласен дори с Чарлз Дарвин, че човекът е произлязъл от маймуните…

Нека се разберем кой прави всичко напук!

Приемат лош закон в Народното събрание. Изпълнителната власт на тази основа създава провилници и наредби, които изцяло му противоречат. Институциите не обслужват гражданите, а ги управляват по един изключително нагъл и унизителен начин. Според думите ви аз правя напук на всичко. Но всичко това, което правят българските политици и администрация всъщност е напук на здравия разум, обществените интереси и морал. Това, че те правят само злини и аз съм против това излиза, че аз съм против доброто ли?

Що се отнася до Теорията на еволюцията на Дарвин, аз не я оспорвам, а допълвам. Защото дарвиновата теория е непълна. Той се хваща само за последното звено, че човекът е произлязъл от маймуната. Но не казва от кого е произлязла тя. Явно, Дарвин не желае да създаде цялостната верига за еволюцията в природата. Явно Дарвин не е чел и Алеко Константинов, който в романа си "Бай Ганю" казва: "...На маймуни ни обърнаха...". Това показва, че маймуната е произлязла от българина. 

А от кого е произлязъл българинът си отговорете сами. Огледайте се как живеете и си направете необходимото сравнение от кого сте произлезли

 

 

- За вас май няма нищо свято – осквернихте и Народното събрание, по което хвърляхте домати, и Министерския съвет, на който подарихте тоалетна хартия.

Пак стигаме до обратни тези. Не бива да се твърди, че именно аз осквернявам Народното събрание. То не може да бъде осквернено отвън. То се осквернява вече повече от 7 3 години. Да не би аз да съм гласувал Закона за Народния съд? Да не би аз да съм гласувал Закона за лагерите? Да не би аз да се подигравам с пенсионерите и здравеопазването? 

Да се оскверни това Народно събрание е равносилно да се оскверни всеки произволно избран селски нужник като го препикаеш или се изакаш в него. На него това му е предназначението. А Народното събрание уж е създадено да се вслушва и вглежда в обществените интереси и да ги обслужва качествено и добронамерено. А то прави точно обратното. При това по един изключително нагъл и примитивен начин.

 

 

- През 2015 г. сте арестуван от полицията 14 пъти, като срещу вас са повдигнати маса съдебни дела. Няма ли опасност освен бос да останете и гол?

Това не е съвсем точно. Първият път ме арестуваха на 21 ноември 2012 г. когато замерих Народното събрание за пръв път. Това направих, след като спазих изцяло закона. Аз написах писмо, в което формулирах исканията си и написах аргументите си да направя това. След това написах уведомително писмо до общината. Опитаха се силово да предотвратят замерянето с развалени домати, но не успяха. Тогава ме арестуваха и отведоха в съда. Съдията разгледа документите, които му предадох и той отказа да проведе съдебно дело поради липса на състав на престъпление. Вторият път ме арестуваха за боядисване на паметника на Съветската армия. Отново спазих закона и внесох съответните писма до институциите. Отново ме арестуваха и ме заведоха в съда. Съдът категорично ме оправда и отново бях пуснат на свобода-През 2015 г. поисках от НС да ме приеме и изслуша относно продажбата на шофьорски книжки на български и чужди граждани, вследствие на което се избиват и осакатяват хиляди български граждани годишно. Поставих им условие, че ако откажат, означава че стават съучастници в тези престъпления. Криминално проявеното лице Цецка Цачева, тогавашен председател на Нродното събрание зарани достъпа ми, въпреки че имаше предложение от тогавашния депутат Велизар Енчев. Отказа и да приеме веществените доказателства за това, че се продават книжки, дори на абсолютно неграмотни цигани и чужденци. Нещо повече! Появи се по телевизията и изтърсни невероятната глупотевина, че не я интересуват решенията на съд и аз трябва да бъда отведен в затвор Това стана на 14 май. Изчаах две седмици и на 29 май започнах да замерям депутатите с развалени домати. Тогава не ме арестуваха, защото знаеха, че съдът ще ме оправдае. Едва в края на юни ме арестуваха за пръв път, а общината ме глоби за замърсяван на района около Народното събрание. Съдът реши, че моите действия категорично не представляват престъпление и административно нарушение и имам право да замерям политици и администратори с домати, яйца, обувки, блажна боя и вода. Въпреки това оттогава до 30 септември ме арестуваха още 13 пъти и получих още глоби от СДВР и Общината. Бях обвинен отново в хулиганство. Всички съдебни решения са изцяло в моя полза. Заповедите за задържане и глобите бяха отменени от съда и сега вече аз ги съдя за нанесени морални и материални щети. Всичките дела досега ги спечелих и вече имам първите постъпления в сметката си. Това означава, че няма опасност да оголея. Нещо повече! С парите мога да си купя чорап по-голям от чувала на Дядо Коледа, да пъхна вътре всеки един депутат и да го хвърля в Перловската река, за да му приложа водни процедури, от които депутатите имат въпиюща нужда

 

 

- Защо след като цяла Европа се възхищава от премиера Борисов, вие го засипвате с клевети?

Не знам за какви клевети става дума. Аз пиша и говоря, че той е криминално проявено лице още от 2015 г. Същото пиша и за неговия министър-убиец Ивайло Московски, както и за Сотир Цацаров. Нека ме дадат на съд и съдът да реши кой е крив и кой-прав. Но не желаят да ме дават на съд. 

Защо ли?

 

 

- Нападате дори миловидната кметица на София. Тя пък какво ви е виновна?

Ако миловидността беше ценност и управлнски капацитет, то за кмет щяхме да изберем едно нвородено дете, а н селска даскалица по развален български език. Нали именно тя издаваше нареждането да бъда глобяван, въпреки съдебните решения. Сега ми дължи пари и ако не се издължи-ще запорирам сметките и имотите и.

 

 

- Стягате куфарите за Амстердам. Какво ще правите там?

Отиваме цяла група, за да разкажем на нарочната пресконференция за тежката корупция у нас и избиването на български и европейски граждани от шофьори-ислямисти, закупили противозаконно книжки у нас. И че въпреки ареста и обвиненията в създаване на организирана престъпна група в изпълнителната агенция "Автомобилна администрация" няма никакви действия спрямо тях. Нещо повече! Всички тези синковци бяха тихомълком възстановени на работа и схемата за продажба на книжки заработи отново. Мнистърът Московски още си е на работа и не само не е арестуван и съден, но дори и оставката му не е поискана.

А ако беше арестуван, сега и синът му, когото уби щеше да е жив.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. attila - Спасението на БЪЛГАРИЯ е Прочистване Комунисти и Милиционери на ГЕНЕТИЧНО Ниво !
25.03.2018 20:19

Спасението на БЪЛГАРИЯ е Прочистване Комунисти и Милиционери на ГЕНЕТИЧНО Ниво !

Член на БКП - ИЗБИВА се Семейството, Отнема се Имуществото !

Член на МВР - ИЗБИВА се Семейството, Отнема се Имуществото !

Член на ДС - ИЗБИВА се Семейството, Отнема се Имуществото !

Член на ДАНС - ИЗБИВА се Семейството, Отнема се Имуществото !


Не е Толкова ВАЖНО да Убиеш КОМУНИСТ или МИЛИЦИОНЕР, Колкото да Избиеш Децата и Внуците му, за да не се Възпроизвеждат ИЗРОДИ !

Не че Копелетата и Курвите ИЗСРАНИ в Семейства на Членове на БКП, МВР, ДС и ДАНС Могат да се Нарекът Деца !

Семейство Изсрало КОМУНИСТ или МИЛИЦИОНЕР е Бракувано Семейство, Некачествено СЕМЕ, от Него Нищо не Става и Трябва да се ЛИКВИДИРА за да не ИЗСЕРЕ Същото ЛАЙНО !

Членове и Семейства на Членове на Престъпни Организации като:

БКП Преименувана на БСП !

ДС Преименувано на ДАНС !

МВР Преименувано от Народна МИЛИЦИЯ на Национална ПОЛИЦИЯ !

Подлежат на ЛИКВИДИРАНЕ по ЧЛЕН 8 от БЪЛГАРСКИ ЗАКОНИ ТОРЕ:

"За Измяна на Държавата се УБИВАТ не само Виновните,но и Техните Най-Близки Родственици"

Член на ДС-УБИВА се Потомството !

КОЙ Е КОМУНИСТ, ТОЙ НЕ Е ЧОВЕК !

КОЙ Е МИЛИЦИОНЕР, ТОЙ Е ПОДЧОВЕК !

КОМУНИСТ И МИЛИЦИОНЕР СЕ УБИВА САМО СЕМЕЙНО, НЕ ПО ЕДИНИЧНО !

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/c-o-m-m-u-n-i-s-m.h-t-m-l
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11789305
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930