Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2017 16:32 - ПИСМО ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1271 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.11.2017 17:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР 
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

КОПИЕ:
ДО ВСС


ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,

Пради отказа да се срещним относно възстановяването на работа на ОПГ в ИА "Автомобилна администрация" ви обещах да ви замерям с развалени домати в рамките на една календарна година на територията на софийска община. 
Днес внесох Уведомително писмо в деловодството на софийска община под №СОА17-СГ01-684. Под №94-00-2747 внесох и писмо до президента на република България, в което настоявам да проверят от НСО развалените домати, с които ще ви замерям и да ги сертифицират, че не представляват опасност. Отлично знаете, че всичките наказателни, административно наказателни и административни обвинения срещу мен за замерянето на депутатите през 2015 г. отпаднаха и аз ги спечелих всичките. Това легитимира напълно действията ми срещу вас.
Но аз ви предлагам да се споразумеем за следното.
Вие ще определите мястото и времето, където ще мога спокойна да ви замерям с развалени домати. По този начин няма да си играем на "Котка и мишка", където аз ще бъда котката, а вие ще постъпите като истински мъж. Може би за пръв път. Така вие ще израстнете личностно и ще приемете даденостте такива, каквито са. Което ще ви помогне и професионално да разглеждате обвинението като нормален процес.
При предишното ми искане за среща получих отговор, подписн от началника на кабинета ви Катя Янакиева. Той е под № 844/2017 от 01.11.2017 г. В него тя ме информира, че има приемна на главния прокурор /написано е с малка буква/  на площад "Св. Неделя" №1. 
Тя твърди че в приемната се осъществяват следнте дейности:
"...1. Прием на граждани
2. Изслушване на поставени въпроси и искания и насочването им по комптнтност.
3. Приемане и регистриране на подадени молби, жалби, сигнали, съобщения, предложения, запитвания и други.
4. Съставяне на писмени протоколи за получени устни съобщения  за извършени престъпления.
...Приемът се осъществява от прокурори от отдел "Административен" при Върховна касационна прокуратура."

ГОСПОДИН ГЛАВЕН ПРОКУРОР,

Ако смятате да ми пратите някой прокурор от отдел "Административен" при ВКП, за да го замерям вместо вас с развалени селтифицирани домати ме информирайте лично, за да реша дали да го замерям с домати или да се откажа и да ви изчакам да ви дойде мъжество, отговорност и човешина. Така или иначе развалените домати няма да ви се разминат!

16.11.2017 г.
София                                                                                         Н. Колев-Босия



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11795478
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930