Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2017 13:29 - НИТО ВЕЛИКДЕН, НИТО РОЖДЕСТВО МОГАТ ДА ПОМОГНАТ НА БЪЛГАРИНА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1514 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 НАДЯВАТ СЕ САМО ГЛУПАЦИТЕ И МЪРЗЕЛИВЦИТЕ. УСПЯВАТ СМЕЛИТЕ, УПОРИТИТЕ И МИСЛЕЩИТЕ.

Българинът знае какво означава думата "приоритет", но ценностната му система, /или липсата и/  не му позволяват да определи по важност проблемите си.
Ще дам примери:
Увеличават цената на газа и водата драстично. Това приоритет ли е за българина? Да, рзбира се! Но, неезнайно защо, българинът отива да се дръвчи за ЦСКА или "Левски". Какво зависи от ЦСКА и "Левски" в живота му? 
Абсолютно нищо!
Но той отева да се пеняви точно там.
Русия и САЩ си мерят патките. И какво прави българинът? 
Българинът минава през мъниграм, взима си паричният запис от брат си, който живее в Чикаго, и отива пред руското посолство да крещи, че американците са кравари и тъпанари. И докато за руснаците се оправдава, че "руският народ" не е Кремъл, то за американците не правят тази разлика.
Това раздвояване на личността се нарича диагноза и, общо взето, е нелечимо. 
Приемам, че българският русофил е мазохист, защото не познава собствената си история. Приемам, че Ботев и дядо Петко Славейков са пресилили негативните черти на българина. Но защо самият българин не прави нищо, за да ги опровергае? Защо вместо чест и достойнство предпочита парите и авантата? Защо вместо състрадание и солидарност презпочита ЦСКА и омразата? Защо вместо трезва мисъл и добра памет предпочита празните надежди и чудесата?
Докъде ще стигне по този начин?
Най-вероятно до катедралната българска църква, която носи името на един отдавна умрял сатрап и мюсюлманин-племенник на Чингис хан!





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bumerang - " Но защо самият българин не прави нищо,..."
09.04.2017 14:53
Ще си позволя да напиша отговора, защото съм си задавала този въпрос, така, както смятам аз: Защото няма убедителен лидер, на когото да повярва, за да тръгне след него.Той трябва да убеди по някакъв начин твърде много българи (а те в момента са разделени твърде много по различни признаци), че знае защо, как, къде и кога (българите очакват бързи резултати) ще ги отведе (като политика) и няма да го излъже, измами и окраде... Според мене това е задача трудна, защото българинът е индивидуалист и беше лъган много. И няма да успее да го направи някой, който го презира. Лудост е да тръгнеш след оня, който те презира. Този лидер трябва да поведе едно множество от хора, което някои наричат тълпа и което е много опасно, защото е трудноуправляемо (дори невъзможно). А ако е спонтанно можеш само да го яхнеш, но с какъв успех само Бог знае. Мисля, че съвсем скоро един шоумен може да опита, може и да успее донякъде, но само до някъде...
Надявам се да не съм Ви "убила" по никакъв начин.
цитирай
2. apostapostoloff - Българинът? Кой българин?
09.04.2017 15:46
Аз лично не се нуждая от никаква помощ. Не се нуждае от помощ нито един мой познат. Ние ядем, пием и се веселим. И си гледаме кефа.
цитирай
3. bosia - бумеранг на бумеранга
09.04.2017 15:55
Буми,
Не знам дали си чела това, което съм нписал. Струва ми се, че си чела това, което искаш да прочетеш.
Не става дума за лидерство, а за лична и обществена ценностна система. Ценостната система не се формира и натиква в човека от лидери, а от интелекта, вярата и волята на човека.
Българинът не е индивидуалист. Българинът е тежък егоист. Трябва да се прави разлика между двете, защото тя е огромна.
Що се отнася до лъжите, българинът и аз знаехме истината, но аз протестирах, а другите се криеха. Нещо повече!
Тези, които до 9 ноември 1989 г. донасяха срещу мен и минаваха на отсрещния тротоар като ме виждаха, на 11 ноември търчаха към мен, прегръщаха ме и твърдяха, че винаги са били с мен.
Това как да го обясня? С индивидуализма или с липсата на лидери?
Надявам се да ми обясниш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735686
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031