Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2017 19:25 - ПОЛИТИКЪТ ПРЕДИ И СЛЕД ТОВА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1257 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ПРИКАЗКА ЗА БЕДНАТА ШИВАЧКА:

Живяла една бедна шивачка, грижовна, работна и добра съпруга.  Един ден това мило създание отишло на брега на близката река да шие сред природата, та да помогне малко на мъжа си с прехраната на семейството.   Както си шиела, изведнъж напръстникът й се изнизал от пръста и паднал в реката. Жената извикала и изведнъж от небесата й се явил Бог и я попитал: „Защо плачеш, чедо мое?” „Напръстникът ми падна в реката!” „Не мога без него да помогна на мъжа ми с грижите за семейството”

Бог протегнал дългата си ръка, бръкнал в реката и извадил напръстник цял в сапфири.

"Този ли е твоят напръстник?" – попитал Бог, а шивачката отговорила: „Не е той, Господи”.

Тогава Бог потопил втори път ръка в реката и извадил  от водата златен напръстник, обсипан с рубини.

"Този ли е напръстникът ти?", Попитал той, а шивачката отговорила: ."Не е".

Бог отново бръкнал във водата и извадил кожен напръстник.

"Този ли е твоят напръстник?" – попитал Бог.  Шивачката най-после отговорила „ДА”.

Бог се зарадвал, че е толкова искрена, и й дал и трите напръстника, а жената се върнала вкъщи радостна и щастлива.

След няколко години шивачката излязла на разходка около реката с мъжа си.  В един миг мъжът се подхлъзнал, паднал в реката и повече не се появил над повърхността й.  

Шивачката започнала отчаяно да вика за помощ и Бог пак й се явил: „Защо плачеш, дъще?” "Мъжът ми падна в рекaта, помогни ни!”

Господ скочил в реката и извадил оттам Джордж Клуни.

"Този ли е мъжът ти?" – попитал Бог.

"ДА!" – извикала шивачката.

Бог се ядосал: "ЛЪЖЕШ. НЕ Е ТОЙ."

Шивачката отговорила: „Моля те да ми простиш, Господи! Ако ти бях казала не, щеше да ми извадиш Брат Пит. После щях да кажа, че и той не е и ти щеше да извадиш най-после мъжа ми.  Тогава щях да отговоря „ДА” и щеше да ми ги оставиш и тримата. Вече не съм първа младост и ще ми е трудно да се справям и с тримата. Това е единствената причина да кажа „ДА” за Джордж.”

ТАКА БОГ Й ОСТАВИЛ ДЖОРДЖ КЛУНИ.

 ПОУКА: Винаги, когато една жена лъже, има за това сериозна причина и го прави единствено за доброто на всички! 



Тагове:   без коментар,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735506
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031