Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2017 14:15 - МЕНТЕ ПОЛИТИЦИ ДРЪНКАТ В МЕНТЕ МЕДИИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1182 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 МЕДИИТЕ НИ ВЗЕХА СЪВСЕМ ЗА КАНАРЧЕТА

На фона на идиотщините в САЩ, тремора в Брюксел и измисления "49 конгрес" на БКП-БСП" медиите ни заливат с долнопробна демагогия и кресливи ренегати и нагаждачи.
След назначаваното на старото триперливо ченге за говорител на правителството, от екрана показаха и друг "кадър" на миналото-членът на "офицерския клуб" на БТА и "лектор" на комунистическото дружество за лъжи и демагогия "Георги Кирков" Асен Агов. Същият Агов, чиито баща през 1980 г. пише в писмо до тогавашният член на Политбюро на ЦК на БКП Димитър Стоянов, че е обиден, щото синовете му растат бавно в кариерата въпреки неговите фамилни заслуги за комунизма. Писмото съм публикувал през 1991 г. Същият този Асен Агов, който през зимата на 1989 г. дойде в Стара Загора заедно с Радослав Янкулов, Богдана Карадочева и Стефан Димитров да кандардисва мен и моите съграждани, че т. нар. "Възродителен процес" е толкова прекрасно нещо, колкото и "развитието на социалистическата ни демокрация". Не издържах тази гавра и го попитах защо при такава "соцалистическа демокрация" един поет в Плвдив /Петър Манолов/ е викан в милицията, заплашван е и му е отнет целия архив. Агов веднага ме контрира откъде имам тази информация. Отговорих му простичко"Информацията я имам от радиостанциите "Свободна Европа, Дойче веле" и ББС. Нещо пвече! Аз лично съм я дал, след като посетих Петър в Пловдив." Агов стана лилав и напусна чевръсто събранието. Аз също си тръгнах. В коридора се срещнахме и аз му казах: "Агов, трудно се печелят вече тия пущини-ларичкте." Това не попречи на лицето Агов да кисне през ден  в американското посолство след 10 ноември.
Друг ренегат с агентурното име "Николай", който има две молби за приемане в БКП през осемдесетте сега "громи" БСП с идеята, че съм забравил името му и втората му молба за приемане в БКП, която също съм публикувал и тя започва с едно мнго интересно начало "Другари, със сълзи на очи ви моля д ме приемете в БКП!"
Друг интересен момент е самият "конгрес на БСП". Доколкто ми е извстно, мафията не прави конгреси, а тайни съвещания. Не, че БСП не прави тайни съвещания, но за парлама прави и "конгрес". Най авангардното е, че Нинова и шайката и са твърдо против Закон за лустрацията, но провеждат вътрешнопартийна лустрация под благовидния претекст, че искат да влязат млади в шайката им.Като че младият комунист е различен от стария?
Една нова медия "БГ 24" на всеки половин час показва агент "Иван" с реплики, които да ме накарат незабавно да отида и да гласувам за него. 
Не бива да се пропуска и непрекъснатата изява на бившия щатен комсомолски секретар на завод "Дебелт" и медиен магнат Валери Симеонов.  В едно свое хумористично изказване той твърдеше, че преди 10 ноември 1989 г. не ходил да гласува, а се криел. За един щатен комсомолски секретар е твърде нагло да пуска такива "шегички" в ефира.
Изобщо, медиите, показвайки едни и същи муцуни и дебили-политици, социолози, политолози и журнаГлисти се опитват да ошашавят съвсем клетият празноглав българин без да си дават сметка, че малко по на север от нас става нещо, което ще дойде скоро и тук и ще ги помете като ураган лайняна книжка по стърнище.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11804326
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930