Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2016 16:17 - КРАЧУНОВ ПАК С РАЗКРАЧИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1406 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ОТ СКЪСАНИЯ ДЖОБ НА БАЙ ХУЙ СЕ ПОКАЗА НИКОЛА ФИЛЧЕВ

Дотам ли стигна криминално проявеното лице бб, та се наложи да го защитава дегенерат? Лицето разКрачунов от т. нар. "Агенция блиц" пак облече жълтата фанелка с интервюто си.
Щом опряха дотам, че да спасява имиджа на банкянския тарикат са извадили от 4-ти километър лицето Никола Филчев, нещата явно са стигнали до ръба.
Когато на времето извадих психиатричното заболяване на Филчев и част от криминалните му деяния, той се опита да използва институцията, която незнайно защо ръководеше, за да се опита да ме осъди общо 5!!! пъти. Имаше двама прокурори от СРП, на които заповяда да започнат срещу мен проверки за извършени "престъпления". Първото беше, че имам регистрирана фондация "Съгласие", която отдавна бях закрил поради липса на средства. Второто беше, че не съм плащал алименти на дъщеря си Иглика преди повече от 10 години. Третото и четвъртото не помня какви бяха, но петото беше един шедьовър. Чрез приятелчето си Яне Янев ми повдигнаха обвинение, че съм направил списък на лица за ритуално избиване и в този списък Филчев бил на първо място, а горкото Яне-на второ. Списъкът бил около 30 човека, а аз съм излял куршуми от злато, за да ги очистя. Това каза Янев пред разследващия полицай Паскалев от 1-во РУП. 
Естествено, и петте опита бяха ялови, защото един луд човек и един обратен нямат връзка между устата си и мозъка си, ако изобщо имат такъв. Но ми загубиха близо 6 месеца да оборвам идиотщините им. По същото време ме подслушваха и проследяваха, защото преди години съм бил искал да правя военен преврат, а след това, по предложение на друго криминално проявено лице-Атанас Атансов съм бил разпространител на хероин за Южна България. Тогава Филчев и Атанасов работеха като партньори, но по-късно Атанасов влязъл без да почука в кабинета на Филчев, той се стреснал и се опитал да го нокаутира. Атанасов може и да е дребен и с къси крачета, но показал забележителни спринтови качества и тези, които са го видели как бяга в коридора на последния етаж на Съдебната палата останали възхитени от скоростта му. След него на кучушки тръс подтичвал Филчев, но нямал никакви шансове да достигне Атанасов на една ръка разстояние. Тогава опърдяли гащите и се разделили.
Същият този Филчев спасява три пъти брат си, който живее в САЩ и се занимава основно с трафик на археологически ценности-най-вече на старинни монети.
Не мога да не спомена и думите на убитата по-късно от Филчев адвокатка Надежда, която миказа, че има видеозаписи как Филчев приема рушвети, при това големи.
Ако КПЛ бб смята, че такъв човек може да му изтрие имиджа, значи вече съвсем е изперкал!




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11795995
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930