Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2016 19:09 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО Т. НАР. АСОЦИАЦИЯ НА ПРОКУРОРИТЕ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 982 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.10.2016 19:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 НА ЗЛО КУЧЕ-ЗЪЛ ПРЪТ ИЛИ ОПГ "АСОЦИАЦИЯ НА ПРОКУРОРИТЕ" НА СЪД 

АСОЦИАЦИЙЬО,
Вие ударихте върха на нагломера и го счупихте. Изключително нахалното ви отворено писмо и искането към медиите да подкрепят вас и Главния прокурор може да бъде оценено като рядък случай на самозабрава и гьонсуратлък.
Какво искате от медии, които и без това дружно прикриват престъпните ви действия и бездействия. Опитите да освободите от отговорност криминално проявеното лице Сотир Цацаров ви прави съучастници в изключително тежки престъпления и вие трябва да бъдете незабавно отстранени и разследвани като ОПГ /Организирана престъпна група/, а КПЛ Цацаров незабавно да бъде освободен от работа, арестуван и даден на съд.
С думите и действията си вие не само заблуждавате българските граждани, но вменявате вина и на малкото ваши колеги, които се вършат работата според закона.
Но нека мина към конкретни неща.
През юни 2014 г.  изпратих първия сигнал до Цацаров, в който с документи и факти доказвам, че в изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" при МТИТС съществува ОПГ от служители и ръководители, включително политически и прокурорски чадър от страна на КПЛ министър Московски, неговия шеф КПЛ Борисов и КПЛ Цацаров. Не последваха никакви действия. С мълчаливото съгласие на КПЛ Цацаров и КПЛ Сарафов /зам гл. прокурор/ бе унищожен архива на Агенцията и по този начин беше унищожена документация, която доказваше продажбата на удостоверения за правоспособност на неграмотни и слабограмотни български и чужди граждани. Предупредих КПЛ Цацаров и КПЛ Сарафов за това, но те мълчаливо оставиха доказателствата да бъдат унищожени. Е, вярно, не всички, защото аз притежавах и притежавам една значителна част от тях. 
След като сигналите не помогнаха, предупредих депутатите от Народното събрание да ме приемат и изслушат, защото сме парламентарна република и те могат да контролират изпълнителната власт.. Ръководството на Народното събрание в лицето на КПЛ Цецка Цачева отказа и тогава влезе в сила предупреждението ми, че ако не се срещнем в НС ще получат от мен гнили домати като поздрав за отказа им да изпълнят клетвата си.
Замерах ги общо 14 пъти, като в осем от протестите си бях арестуван с постановление на ваши колеги, въпреки, че още през ноември 2012 г. при първото замеряне аз бях напълно оневинен от съда и вие прекрасно знаехте, че съдът е признал протестът ми за легитимен, и че не извършвам престъпление или административно нарушение. При арестите ми, аз показвах няколко от последвалите решения на съда, че протестът ми чрез замеряне с гнили домати на българските депутати е легитимен и не е престъпление и административно нарушение. Въпреки това продължихте, в нарушение на Конституцията и законите, да ме арестувате и обвинявате в престъпления и нарушения, които аз не съм извършил. Всички внесени в съда прокурорски постановления в съда паднаха и аз бях напълно оправдан. Но вашата престъпна асоциация не взе отношение по този въпрос. Като изпечени рецидивисти продължихте да спасявате престъпната група, която продаваше шофьорски книжки и те продължиха да избиват и осакатяват хиляди невинни български граждани. И за това сега искате от медиите да ви венцехвалят, за да се спаси авторитета на "институцията".
На 30 март т. г. под натиска на ЕК бяха арестувани 23 служители на Агенцията воглаве с директора Цветелин Цветанов. 
Вие тихомълком пуснахте 22 от арестуваните, като по този начин лишихте следствието да ги разследва като ОПГ. Как ще самооцените този факт?
Вие прикривате хиляди убийства и десетки хиляди осакатявания на невинни български граждани по пътищата и улиците и въпреки това най-нагло настоявате да ви харесваме и уважаваме.
Това показва, че и вие заслужавате тонове гнили домати, но сложени във фризера за едно денонощие, преди да бъдат хвърлени по вас.
Вие сте негодници и дегенерати. Затова няма да е далеч деня, в който поотделно и групово ще бъдете арестувани и съдени. 
Но има и друг вариант, че ако не се самопрочистите или самотстраните ще ви гонят посред бял ден по улиците близките на потърпевшите и тогава ще видите как се пърди в джамия!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11788275
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930