Постинг
06.10.2016 15:02 -
МТИТС ТРЕПЕ НАРЕД
Автор: bosia
Категория: Политика
Прочетен: 1080 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 06.10.2016 15:03
Прочетен: 1080 Коментари: 1 Гласове:
2
Последна промяна: 06.10.2016 15:03
МИНИСТЕРСТВО НА КАТАСТРОФИТЕ И КОШМАРИТЕ
Писмото, което публикувам по-долу е от мой приятел. Той е бивш летец.
Както ще прочетете, не само изп. агенция "Автомобилна администрация" е свърталище на корумпирани бандити. А като вземем и пълния отказ на прокуратурата и службите да си свършат работата нещата стават отчайващи. Не е по-добре и в БДЖ.
В РВД има назначени 115 "калинки", включително и арх.Данговски /този, дето такова "майката на нацията"/
Преди няколко месеца изхвърлиха лицето Минчо Цветков /бившия ген. директор на ГД ГВА/. Но не го арестуваха, а сега го подготвят да го върнат на бял кон. А той е като магнит за корупцията и далаверата.
А московски си чопли носа и си прави топчета.
Същото правят и Борисов и Цацаров!
ДОКОГА!
ИНЦИДЕНТИ И КАТАСТРОФИ
В периода от 19.05. до 09.09 2016 г.са допуснати сериозни инциденти със самолети,вертолети и мотоделтапланери, при които има загинали 6 човека и напълно разрушени един самолет, един хеликоптер и два мотоделтапланера.
На 19.05.2016г. край гр. Несебър е катастрифирал селскостопански хеликоптер. Пилотът е загинал.
На 16.08. в местността "Под манастира" край гр Шумен катастрофира мотоделтапланер. Пилотът и пътникът загиват. Два дни след това ,на 18.08.2016 край гр. Казанлък загиват други 2-ма пилоти. На 05.09.2016г. край Долна баня със самолет за любителски полети "Текнам-П-92" загиват пилота и спътника му. На 06.09.2016г на летището в Торино каца български Ан-26 с отказал двигател ,срязва 4 основни гуми и блокира летището за повече от 4 часа. На 09.09.2016г край кърджалийското село Черна скала селскостопански хеликоптер на авиационния оператор "ФОРТУНА" се разбива на метри от натоварения международен път за Гърция. По чудо пилотът оцелява, а хеликоптерът е напълно разрушен. На 02.07.2016г самолет А-320 на български авиационен оператор каца на летището в Billund с един отказал двигател 45 мин. след докладване на отказа, което е твърде дълго време за справяне с подобна ситуация. Пилотът е включил грешен код и заблудил ръководителя на полета, че има отказ на радиовръзка. Същият пилот отказва да кацне на най -близкото летище, тъй като на борда са липсвали схеми на това летище, което е недопустимо при полети над територията на Европа.(Aviation Herald) Случая е показателен, че в този оператор липсва натренираност и подготовка на пилотите да се справят с подобни ситуации. За същото г-н Московски е инфирмиран с писмо от бившия началник на отдел(уволнен от отстранения Гл.директор М.Цветков, но е отговорил формално(IMG-1268.JPG) СЛУЧАЕН ЩАСТЛИВ завършек на този случай. В почти всички изброени случаи се касае за отказ на двигатели. Нека да направим анализ на създадената(от кого?) ситуация. Сега изпълняващия длъжността" Дирктор авиационна безопасност" е и началник отдел "Летателна годност"(повече от 6 месеца)-авиационен инжинер. Сега назначения главен директор на ГД ГВА е бившият началник на отдел "Летателна годност" и бивш "Дирктор авиационна безопасност" пак заемал тази длъжност без съответните изисквания и без конкурс.(авиационен инжинер) В момента в ГД ГВА няма нито един пилот, който да е на отговорна длъжност. Ето го и резултата. Уважение към труда и знанията на инжинерите, НО НЕКА ДА СИ ГЛЕДАТ И КОНТРОЛИРАТ поддръжката и контрола по експлоатацията на авиационната техника,защото от това зависи живота на много хора. КОЙ КАРА САМОЛЕТА Г-Н МОСКОВСКИ.......ИМА ЛИ ХАБЕР КОЙ КАРА САМОЛЕТА ?Ще избият хората, както става ежедневно по "СУПЕР МАГИСТРАЛИТЕ "на България.
Писмото, което публикувам по-долу е от мой приятел. Той е бивш летец.
Както ще прочетете, не само изп. агенция "Автомобилна администрация" е свърталище на корумпирани бандити. А като вземем и пълния отказ на прокуратурата и службите да си свършат работата нещата стават отчайващи. Не е по-добре и в БДЖ.
В РВД има назначени 115 "калинки", включително и арх.Данговски /този, дето такова "майката на нацията"/
Преди няколко месеца изхвърлиха лицето Минчо Цветков /бившия ген. директор на ГД ГВА/. Но не го арестуваха, а сега го подготвят да го върнат на бял кон. А той е като магнит за корупцията и далаверата.
А московски си чопли носа и си прави топчета.
Същото правят и Борисов и Цацаров!
ДОКОГА!
ИНЦИДЕНТИ И КАТАСТРОФИ
Кольо здравей, Ето малко статистика.... |
На 16.08. в местността "Под манастира" край гр Шумен катастрофира мотоделтапланер. Пилотът и пътникът загиват. Два дни след това ,на 18.08.2016 край гр. Казанлък загиват други 2-ма пилоти. На 05.09.2016г. край Долна баня със самолет за любителски полети "Текнам-П-92" загиват пилота и спътника му. На 06.09.2016г на летището в Торино каца български Ан-26 с отказал двигател ,срязва 4 основни гуми и блокира летището за повече от 4 часа. На 09.09.2016г край кърджалийското село Черна скала селскостопански хеликоптер на авиационния оператор "ФОРТУНА" се разбива на метри от натоварения международен път за Гърция. По чудо пилотът оцелява, а хеликоптерът е напълно разрушен. На 02.07.2016г самолет А-320 на български авиационен оператор каца на летището в Billund с един отказал двигател 45 мин. след докладване на отказа, което е твърде дълго време за справяне с подобна ситуация. Пилотът е включил грешен код и заблудил ръководителя на полета, че има отказ на радиовръзка. Същият пилот отказва да кацне на най -близкото летище, тъй като на борда са липсвали схеми на това летище, което е недопустимо при полети над територията на Европа.(Aviation Herald) Случая е показателен, че в този оператор липсва натренираност и подготовка на пилотите да се справят с подобни ситуации. За същото г-н Московски е инфирмиран с писмо от бившия началник на отдел(уволнен от отстранения Гл.директор М.Цветков, но е отговорил формално(IMG-1268.JPG) СЛУЧАЕН ЩАСТЛИВ завършек на този случай. В почти всички изброени случаи се касае за отказ на двигатели. Нека да направим анализ на създадената(от кого?) ситуация. Сега изпълняващия длъжността" Дирктор авиационна безопасност" е и началник отдел "Летателна годност"(повече от 6 месеца)-авиационен инжинер. Сега назначения главен директор на ГД ГВА е бившият началник на отдел "Летателна годност" и бивш "Дирктор авиационна безопасност" пак заемал тази длъжност без съответните изисквания и без конкурс.(авиационен инжинер) В момента в ГД ГВА няма нито един пилот, който да е на отговорна длъжност. Ето го и резултата. Уважение към труда и знанията на инжинерите, НО НЕКА ДА СИ ГЛЕДАТ И КОНТРОЛИРАТ поддръжката и контрола по експлоатацията на авиационната техника,защото от това зависи живота на много хора. КОЙ КАРА САМОЛЕТА Г-Н МОСКОВСКИ.......ИМА ЛИ ХАБЕР КОЙ КАРА САМОЛЕТА ?Ще избият хората, както става ежедневно по "СУПЕР МАГИСТРАЛИТЕ "на България.
СИГНАЛ ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ В МТИТС
СИГНАЛ ДО КОМИСИЯТА ПО ТРАНСПОРТ ПРИ НС ...
Ще избере ли Бойко Борисов влака пред ав...
СИГНАЛ ДО КОМИСИЯТА ПО ТРАНСПОРТ ПРИ НС ...
Ще избере ли Бойко Борисов влака пред ав...
Следващ постинг
Предишен постинг