Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2016 08:57 - ПОДПАЛВАЧЪТ НА КОЖУСИ АНЖЕЛ ВАГЕНЩАЙН И СОБСТВЕНИЯ МУ КОЖУХ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1363 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 АНЖЕЛ ВАГЕНЩАЙН ИЛИ КАК СЕ РЕАНИМИРАТ КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ БЕСОВЕ

Току-що гледах в предаването "Офанзива" едно странно интервю с лицето Анжел Вагенщайн, или както го наричаше Радой Ралин-Вагенщази.
Като оставим настрана тежкото му криминално минало и заиграването му с чужди служби във вреда на България ми е много странно, че беше поканен и правеше откровена комунистическа пропаганда . Присъствието му в медиите в такъв план е НЕДОПУСТИМО!
Но аз ще ви разкажа един много смешен и показателен случай, на който станах неволен свидетел.
Това се случи на 6 декември /Никулдев/ 1990 г. в ресторанта на СБП. Тогава председател на съюза беше Николай Георгиев. Влизайки в ресторанта го съзрях в дъното на ресторанта сам до една голяма маса. Като ме видя стана и ме поздрави за именния ми ден. Поздравих го и аз, след което по негова покана седнах за едно питие. В този момент угасна тока, което беше свързано с режим на тока. В един момент нахълтаха няколко души и се запътиха към Георгиев. Свалиха си горните дрехи и ги закачиха на закачалката. Сред тях разпознах Джеки Вагенщайн, тогавашната депутатка във ВНС Мариана Христова и други колеги. Вагенщайн беше с кожух. Сервитьор беше Федята-симпатично и усмихнато момче. В един момент дойде тока и Джеки отиде до тоалетната. В следващия момент се появи с мокър кожух, от когото капеше жълтеникава течност с определен мирис на урина. Вагенщайн с плачещ глас се обърна към Георгиев и каза:
-Гледай каква свинщина са направили твоите идиоти! Пъхнали са ми кожуха в тоалетната и са се изпикали върху него!
Погледнах го в очите и му отвърнах:
-Джеки! Ти на времето подпали над 10 хиляди кожухчета и не ти беше жал, а сега жалиш за едно-единствено!
Вагенщайн ме погледна зверски и мълчаливо се изпари.
Такива ми ти работи с кожухчетата! 



Гласувай:
4



1. kolevdobri - Аз също гледах интервюто...
12.09.2016 12:29
Гледах го заради историята. От този човек лъхаше цинизъм. Комунистически цинизъм. Български партизанин. Подпалвач на мандри и на кожухарски работилници и складове. Нещастен повярвал си юдей комунист. Заради такива като него, не видяхме истинска промяна. Какво лицемерие - те се биели за свята идея и цел!!! Нещастници.
Давай приятел, громи ги тези нищожества и отрепки.
цитирай
2. apostapostoloff - На сбогуване френският посланник заяви, че
15.09.2016 06:44
всичките ни беди през прехода се дължат на комунистически свине като Вагенщази.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737801
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031