Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2016 15:14 - МЕСТНИЯТ ФЕОДАЛИЗЪМ В ПАЗАРДЖИК В ДЕЙСТВИЕ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1462 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                

                                                                                                              ДО

                                                                                                              МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ  РАБОТИ

 

                                                                                                              БЪЛГАРСКА ЛИГА ЗА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА

                                                                                                              НИКОЛАЙ КОЛЕВ / БОСИЯ/

 

                                                                                                              ГЛАВЕН ПРОКУРОР НА РБ

                                                                                                              ДО КОМИСАРЯ НА ЕК
                                                                                                              ПО ПРАВОСЪДИЕ И                                                                                                                             ВЪТРЕШЕН РЕД

 

                                                                        И  С  К  А  Н  Е

                                               От Никола Борисов Николов    ЕГН 5006173466                                                                                                                    

                                               Жител на гр Пазарджик ул Княз Ал. Батемберг № 50

                                               Тел . 0898613548

                Г- н Министър,

                През 1999 г закупих  от държавата, след конкурс,   сграда  с  1237  кв. м. около нея , която е част от  бившия Акумулаторен завод и се намира  в средата му ,като смятах да започна  бизнес, но уви …Явно с покупката съм объркал нечии икономически интереси , което пролича от всичко което ми се случи от покупката  до сега.

                Със закупуването на имота съседните ми две фирми "Елхим Искра" АД  и  "ИЕХИТ"  АД започнаха да ми създават проблеми  с основна  цел да не работя, да изпадна в несъстоятелност и по този начин да заграбят имота ми. Вече 16 години ми пречат и сега продължават да ми пречат да започна работа. Действията им са съгласувани с ръководството на полицията, прокуратурата  и кметската администрация  и  вследствие на това  аз и  семейството ми   вече 17 години  живеем под непрекъснат терор.

Веднага след закупуване на  имота тогавашният директор на "ЕЛХИМ ИСКРА"- АД  Бандев ме обвини в самоуправство, даде ме на прокуратурата , започнаха да ме привикват в полицията да ме заплашват да премахва законната ограда. Не премахнах оградата, а заведох дело и осъдих Главния  прокурор и Главна прокуратура , за  „ услугата” която правеха на директора  на Акумулаторния завод Бандев.  Отнеха ми законно  притежавания от фирмата пистолет, с който охранявах  паричните средства  от бизнеса.

Преди да закупя пистолета взех под наем от Полицията. Отнеха ми и новозакупения пистолет на фирмата. Отново ги осъдих. Този път от полицията ми върнаха пистолета.

Един ден след като се връщах от работа, олицай в униформа започна да ме притиска с лека кола Москвич към банкета, с цел да катастрофирам. Аз бях с лека кола Шкода. Това се случи до КАТ Пазарджик, където колата с полицая избяга.  Подадох жалба в полицията. Отказаха разследване.

Сградата ми  получаваше електро захранване от разпределителна ел. станция в "ЕЛХИМ ИСКРА" АД. От там се снабдяваше с ток  и "ИЕХИТ" АД. Така беше по проект. От "Елхим Искра" АД на мен ми спряха тока по законната съществуваща инсталация,  а "ИЕХИТ" АД  продължиха да захранват.

От тези действия на  съседите ми и Институциите  разбрах, че се извършват престъпления покрай продажбата на Акумулаторен завод Пазарджик, които би трябвало да се разследват. Направих искане за разследване до Районна Прокуратура. Преписката бе дадена на служител от стопанска полиция Пройчев и прокурор Накова, които отказаха разследване и  казаха, че няма престъпление. Аз продължих да обжалвам решението на РП Пазарджик  и затова срущу мен и семейството ми започнаха репресии.

                След като чрез съда си върнах законно притежаваното  оръжие, започнаха умишлено да правят чести проверки в дома ми, за съхранение  на законно притежаваното от мен ловно оръжие, все едно че съм терорист.  Проверките се правиха почти два пъти в месеца, умишлено вечерно време, от трима- четирима  полицаи без представител на  ЛРС и създаваха впечатление у съседите че съм „ голям престъпник „   За проверките не ми даваха  документи с изключение  само документ от  първата  проверка.  След като не можаха да се закачат за нередност, по измислена причина отново  ми взеха пистолета. Отново, за втори път,  ги осъдих и ми го върнаха.              

От "Елхим Искра" АД  отказаха захранване на имота ми с ел. енергия въпреки че по проект  инсталациите на целия Акумулаторен завод са общи.  На "Иехит" АД даваха непрекъснато  ,а на мен ми отказваха под  претекст ,че "Елхим Искра" АД не били търговец на ел. енергия. Как така за  "ИЕХИТ" АД са търговци на ел. енергия ,а за мен не са , като сградите на "Иехит" АД и моята са залепени една до друга?  За всичко това с документи съм уведомил прокуратурата и полицията.

                През 2003 г  ръководството на "Иехит" АД  организира банда цигани, даде им ток  и ги изпрати да унищожават собствеността ми. Отрязаха част  от тръби на парното и налетяха с брадви и ножове да ме линчуват ,тъй като им направих забележка.  Направих жалба до полицията и прокуратурата, но  от там отказаха  да започнат разследване за престъплението-били малки щетите.

През 2001 г осъдих "Иехит"  АД да ми предаде част от административната сграда, която се оказа че е моя собственост.  След като ги осъдих, ръководството отново  изпрати  разрушители, които разрушиха инсталацията на сградата, счупиха прозорците  и зазидаха съществуващия коридор, като ми отнеха достъпа до  процесните помещения за което ги осъдих. Отново направих жалбал до полицията и прокуратурата, но отново отказаха да започнат разследване.

След като разбраха, че няма да се откажа да се боря за собствеността си и за основното си право да работя, замислиха  долния план да ми въздействуват чрез малолетния ми син. Организираха известна в града престъпна група от непълнолетни  / Сламата и Скинара/  плюс полицаи и прокурори и започнаха ежедневно да тормозят сина ми. Най напред му  откраднаха GSM апарата, а следствието и прокуратурата започнаха произволни  незаконни привиквания на детето с цел да ни писне и се  откажем от дело и да се спасят техните хора престъпници. Тормозът над сина ни продължи с ежедневни причаквания около  Немската гимназия, като в продължение на месец му взимаха парите за закуска същите престъпници. С организирани действия майката и бащата на престъпника  са ходили пред училището и са тормозили сина ми и са викали, че ги е натопил. Полицията не предприе никакви действия. От следствието  заведоха непълнолетния  ми син за разпит  пред съдия, като са го заплашили че ще му сложат белезници . Това  е станало без представител на  Детска педагогическа стая, а само пред очите на директора. Представител на Детска педагогическа стая е имало само при съдията, но не и в училище, когато са го       арестували, нарушавайки достойнството му на знаменосец на Немската гимназия.

                След като вече нямаше как да не  осъдят престъпника, тъй като цялата Пазарджишка общественост  беше потресена, затвориха най после така наречения Скинар ,но и в затвора се оказа, че някой му помага. Престъпникът  беше пуснат в отпуск от затвора, като по време на една от тези отпуски една вечер нападна и се  опита да отвлече сина ми. След като не успя, избяга. Обадихме са на дежурните и няколко  патрулки го търсиха .В една от тях бяхме ние със сина ми. Обадиха ни се ,че са го хванали. Като слезнахме от колата от Полицията се чуваха крясъци и викове от Скинара  срещу Полицията , „  Още утре ще ме пуснете!” На другата седмица Скинара отново беше в отпуск. Принудих се да напиша писмо до началника на Затвора защо престъпници, които  вършат престъпления по време на отпуск, отново се пускат в отпуск. Той ми отговори ,че изобщо не е уведомяван от РПУ-Пазарджик,  че е извършвал престъпление. Към него е било отправено запитване от н- ка на РПУ  Пройчев  докога Скинара ще лежи в затвора. Началника на РПУ   му е осигурил още отпуск  въпреки извършените престъпления  по време на отпуск.

                След навършване на пълнолетие сина ми заяви ,че не иска да жиевее в държава, в която правоохранителните органи защитават  престъпниците, а  обикновените данъкоплатци ,които спазват законите са подложени на терор и страх. Синът ми  имигрира  от Република  България.

През 2004 г осъдих "ИЕХИТ"  АД  за  незаконно  владеене от тях на мои помещения. Вследствие на това  "ИЕХИТ" АД  изградиха стена за да не мога да влизам в тези помещения.За да узакони престъпленията за стената и кражбите преди това от полицията дойдоха и направиха фалшив протокол и снимки от 19,07,2004г. В призовката на протокола е отбезянано че Полицията идва да прави снимки в "ИЕХИТ" АД, но вместо това полицията направи протокол и снимки на помещения на другата сграда. След като поисках да напиша възражение  в протокола, че не отговаря на истината, полицаите не ми позволиха  да го напиша. Два месеца след това  скалъпихаа  обвинителен акт, че съм извършил престъпление по чл. 270 ал.1 от НК, където представиха  фалшиви  доказателства – счупен химикал  без пълнител т.е. полицията твърди ,че са писали с химикал без пълнител, аз съм го счупил и не съм дал да пишат. След като не успяха да докажат лъжата си аз  отново осъдих прокуратурата и полицията. С написването на обвинителния акт полицията отново ми взе  оръжието за трети път и дори след като ги осъдих, пак не ми го върнаха, а го  продадоха, т. е. откраднаха оръжието на невинен гражданин.

                 Откраднаха ми и компютъра. През  април 2008  с призовка  бях повикан аз и след това  сина и съпругата ми от  следовател  от Софийска следствена служба  Зорница Узунова  като свидетели по някакво си  неясно дело за откраднати пари  чрез  интернет.  Разпита ни и тримата , след което  следователката  поиска да и занеса  моя  компютър  от Пазарджик в София, на което аз и отговорих, че бих го занесъл ако  ми плати разноските по транспортирането. Същата отказа.  На  26.06.2008 в 7,20  ч в дома ми в гр Пазарджик , само  в присъствие на сина ми и съпругата ми без мое присъствие и на поемно лице,  нахлу група от 7 човека  с решение за претърсване  и изземване. Същата  следователка е взела  компютъра и до ден днешен  не ни е върнат. Откраднаха ми компютъра.

                Осъдих кмета на общината по  чл.192 и 193 от ЗУТ  да  издаде заповед  на "Елхим Искра"  АД  и  "ЕБН"  за захранване инсталацията на сградата ,по която  е била захранвана повече от 40 години. Кметът не изпълни съдебното решение и до момента не издаде Заповед за захранавне. От кметството издадоха фалшиви документи с които вместо това кметът подари урегулираната ми улица на имота на съседите ми "Елхим Искра" АД  и затвори  улицата с метална врата. Т. е.   кметът вместо да издаде заповед ме остави без вход и изход.

                Сега плащам дънък за имот без вход и изход, толкова колкото   6 месечната ми пенсия.  

                Вече съм пенсионер  и плащам данък на имота над  1 000 лв, а не мога да работя вече 17 години.

Защо от кметството не ми дават ток по инсталацията на сградата  ми? Тази въпрос съм задавал десетки пъти на полиция и прокуратура. Кой истински кмет би направил такова нещо, да лиши общината от работни места . Всичко това се прави защото се краде ток от НЕК и защото с покупката на имота в Акумулаторния завод съм засегнал нечии интереси.

По проект акумулаторният завод се захранва  от два външни захранващи кабела. Сега компетентните институции казват, че се захранва от  4 кабела .Никой не иска да разследва откъде се взеха тези 2 кабела от 20 квт и къде отива тока по тях. Кметът писмено заяви, че в акумулаторния завод нови захранващи  кабели не са прокарвани последните 20 години. Нов кабел не е полаган.  "ИЕХИТ" АД,  най напред се захранваше от "Елхим Искра" АД, после беше присъединен от електроразпределителното предприятие. Кметът е издал документи, че "ИЕХИТ" АД няма  издадено разрешение по чл. 71 от ЗУТ, което означава, че   кметската администрация,  ЕВН  , "ИЕХИТ"  АД и  "ЕЛХИМ ИСКРА" АД организирано крадат ток  от НЕК  с два  кабела от 20 квт

                Защо  никой от прокуратурата, въпреки десетките жалби, не си задава въпроса защо  отказват да захранат с ел. енергия само моята сграда, след като всички сгради от бившия акумулаторен завод са захранени по собствените им  инсталации. Нали и моята сграда има инсталация !

                Истина е една  ! !!!!!!!!!  Искаха да заграбят и заграбиха вече имота ми  и да крадат ток от  НЕК.

                От кметството ме изнудват да платя данък преминаване на кабели през собствената ми улица.  С лъжи и измами кметската администрация, знаейки че няма да бъде проверявана, манипулираха кражбата на улицата ми,  като не изпълниха  становището на вещото лице да захранят обекта ми по старата инсталация , по която е захранвана сградата близо 40 години. Тази инсталация е построена заедно с инсталацията на  целия акумулаторен завод през 1962 г. Кметът създаде нови комисии, които подмениха  становищата на старите.

Сътрудничеството между полиция, прокуратура, кметска администрация за заграбване на имотите, се вижда и когато през 2004 г. закупих  идеална  част от край блоковото пространство на жилището, в което живея. Озеленихме площта,която беше съсобственост между мен другите купувачи и общината, като частна общинска собственост. Съседите Дунгарови  предявиха претенции към озеленената площ, разрушиха я  и я превърнаха в паркинг на автомобилите си. Кметът отказа да даде становище и аз направих жалба до полицията и прокуратурата. Веднага след жалбите съседите направиха опит да му убият  в моето място в 10,00 часа насред бял ден демонстративно. Полицията и прокуратурата отказаха да започнат разследване.  Осъдих престъпниците  Дунгарови по гражданско правен път. Въпреки, че ги осъдих ,те продължиха да забраняват да възстановим зелената площ такава каквато беше. Отново ме заплашиха, че ще ме убият в местото ми и на практика забраниха  да възстановяваме имота. На практика излиза ,че в България след като решенията на Съда не се изълняват , то тогава няма съд !

За случая съм направил искане до окръжна прокуратура с вх № 859/15,03,2016 г. До момента, вече  4 месеца отговор.

Имам и нова преписка в РП Пазарджик №2530/2016 срещу престъпника Дунгаров, който отказва да плати вече година това, за което е осъден.

 Кметът и гл. архитект на гр Пазарджик създадоха документ с невярно съдържание. Излъгаха,  че не сме взели строително разрешение за облагородяване на площта и след това подариха част от озеленената площ на съседите ми за паркиране на колите. Така полицията отказа отново разследване.   

                За всичко горепосочено съм предал десетки преписки с доказателства в прокуратурата. Как може Прокуратурата и полицията да ме съдят за един   счупен химикал от  0,30лв, десетина прокурора  са чели преписка от 400 листа по проблема, а не искат да осъдят престъпници, които извършват погром за хиляди  в имотите ми .

                От всичко гореизброено се вижда, че  20 години  от живота ми преминаха в битка с институциите, не за друго, а за това да работя.  Ако не се предизвика  пълно разследване, то съм напълно убеден, че РБългария е под  полицейско, прокурорско, следователско , съдийско и кметско иго.

                Надявам се да предизвикате пълно разследване , за да се сложи край на организираната  престъпност в България.

               

С  УВАЖЕНИЕ

                               НИКОЛА НИКОЛОВ




Гласувай:
1



1. attila - Свински ДЖИХАТ !
15.08.2016 21:36
В Пазарджик Останаха Малко Хора, Много Милиционерски СВИНЕ, Време е за Свински ДЖИХАТ !


Кой не е Чувал за Пазарджишките Милиционери ПЕДЕРАСТИ,кой не Знае за Тях, да Чете за да Знае :

1. Дьонмето Йордан Рогачев по-известен като "Леля Данче" ДУПЕН Редовно от Делян Пеевски на КАЛЪП с Цветлин Йовчев в качеството си на директор на ОДМВР Пазарджик.

frognews.b-g/n-e-w-s_7-4-2-8-8/P-e-t-k-o-v

2. Съветската Мастия Грозданов шефка на Местните КОПЕЛЕТА от ГДБОП,завършила РабФак в Москва, Арестувана с 2кг. КОКАИН по време на изпълнение на Служебните си Задължения докато прави ФЕЛАЦИО на Наркодилърите.

www.p-l-o-v-d-i-v-o-n-l-i-n-e.c-o-m/r-e-g-i-o-n/i-t-e-m/2-2-9-1-5

a-f-e-r-a.b-g/е-к-с-л-у-з-и-в-н-о-и-з-г-р-а-ж-д-а-с-е-н-о-в-а-ч-е-н-г-е-д-ж-и.h-t-m-l

3. Мъжката Проститутка Великов-Мангасарян, по известна като Агент Кирязов ат ДС, отговаряща за Подбора и Назначението на Курвите и Педерастите в ДАНС.

e-x-t-r-e-m-e-c-e-n-t-r-e-p-o-i-n-t.c-o-m/a-r-c-h-i-v-e-s/1-4-5-0-8

„Бившата” на Георги Великов:

"Цветлин Йовчев ме заплаши, че ще пострада семейството ми."

"Който е определил Великов като "МЪЖКА ПРОСТИТУТКА" е оцелил Десетката."

a-f-e-r-a.b-g/ц-в-е-т-л-и-н-й-о-в-ч-е-в-м-е-з-а-п-л-а-ш-и-ч-е-щ-е-п-о-с-т-р-а.h-t-m-l

4. Ленинградския МАНАФ Роман с Боядисаната Перука-Абсолютен Престъпник и Комсомолски деятел от Механото, бръмчи само по Мъжки Дупета,от как Изкараха Карантийте на Жена му Руската Курва.

a-f-e-r-a.b-g/е-к-с-к-л-у-з-и-в-н-а-б-о-м-б-а-з-а-п-и-с-и-н-а-б-о-й-к-о-б-о-р.h-t-m-l


Не ПРОСТ(о) МИЛИЦИОНЕР, а ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР.

По-Тъпо ЖИВОТНО от Милиционера това е само ПАЗАРДЖИШКИЯ МИЛИЦИОНЕР.

Ако се Чудиш Кое ГОВЕДО да Убиеш, ТРЕПИ Пазарджишки Милиционер и Няма да Сгрешиш !

МЪРША, ИЗРОД, ИЗМЕТ, УТАЙКА, БОКЛУК, ГАД, СУРОГАТ, ДЕГЕНЕРАТ, ПОДЧОВЕК, С ЕДНА ДУМА МИЛИЦИОНЕР, С ДВЕ ДУМИ ПАЗАРДЖИШКИ МИЛИЦИОНЕР.

КАЗАХ !!!

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/p-o-l-i-c-e.h-t-m-l
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11794187
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930