Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2016 11:47 - ПИСМО ДО МИНИСТЪРА НА МВР
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1666 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

СИГНАЛ

от

от Елка Георгиева Божинова,  с адрес: гр. Белене п.к.: 5930, ул.”Ал.Стамболийски”№22

телефон 0888 295984,

e-mail:eli1965.bojinova@gmail.com



Уважаема г-жо министър,

Сигнализирам Ви, че сериозно съм обезпокоена от полицейския произвол,  и недобросъвестно изпълнение на полицейски задължения, които "царят" в РУ-Свищов в нарушение на чл.4, ал.1 ал.2, чл.33, ал.1 и чл.58, ал.1  от  КОНСТИТУЦИЯТА на Република България, в нарушение на ЗМВР, Етичния кодекс за поведение на служинелите на МВР, в нарушение на инструкции и наредби на МВР и всичко това,  се прикрива от началника на РУ-Свищов, а и считам, че и от директорана ОДна МВР-В.Търново.

Като майка, се чувствам  омерзена , със смачкано достойнство  и съжалявам, че съм създала двамата си синове в държавата, в която  "цари" полицейски произвол от полицейски  служители, които  НЕ ЗАЧИТАТ КОНСТИТУЦИЯТА на Р.България, ЗМВР, инструкции на МВР и Етичния кодекс и никой не предприема необходимите действия за търсене на отговорност от полицаите погазили закона.

Съмнявам се, че  въобще познават основния закон на държавата-КОНСТИТУЦИЯТА, дори се съмнявам, да ли  знаят, че всички   закони произтичат от нея , защото си  позволяват  полицейски произвол, не зачитайки правата на гражданите,  като с това, уронват  престижа и доброто име на институцията МВР.

Считам, че е недопустимо , подобни служители  да  бъдат "укоражавани" и "обгрижвани" поради  колегиална солидарност, както от равни, така и от по висше стоящи полицейски служители, както  от началник на  РУ-Свищов, така и от директор на ОД на МВР. Какво имам предвид:

1.Получих фиктивен   отговор   с УРИ:352000-1527/18.03.2016г. на РУ-Свищов, получено от мен на 09.05.2016г. , отговор,  "окуражаващ" и "обгрижващ" груби дисциплинарни нарушения, нарушаващи етични правила, превишаване на служебни права  от  подчинените си полицейски служители   извършили действия, погазващи, както  Конституцията, така и ЗМВР, инструкции и наредби   на 25.02.2016г.  на паркинга на магазин"Билла"-Свищов.Дори проверката е  и  в нарушение  на самата негова  заповед , а началника на  на РУ-Свищов,  не бил виждал дисциплинарни нарушения,  на която проверка на 10.03.2016г., лично присъствах със синовете си,  защото аз, се съмнявах, а и нямам никакво доверие на полицията в Свищов, нито  в обективността на проверката, нито, че ще потърсят отговорност от полицаите грубо нарушавайки закона и превишавайки служебните си права.Моите съмнения   в обективността на проверката на  полицейските служители  се оказаха, правилни!

2.НЕ получих НИКАКЪВ отговор   нито от инспектората на МВР, нито от директора на ОД  на МВР-В.Търново,  по мои сигнали  изпратени до ИНСПЕКТОРАТ  на МВР във връзка  с полицейси произвол  и превишаване на служебни права на 22.02.2016г. и на 25.02.2016г.,  с вх. номера  №812100-5364/02.03.2016г. и №812100-5365/02.03.2016г., с което смятам, че отново се неглижират дисциплинарни нарушения и полицейски произвол на полицейски служители от РУ-Свищов в  името на  "колегиалната солидарност", а не в името на Конституцията с  по -горе цитираните членове  от основния закон на Р.България.Нарушен е  ЗМВР, Етичния кодекс,  инструкция за задържане ,  без заповед  за сина ми Милен, също и реда за изземване и претърсване, нарушаване на неприкосновеността на жилище, и реда за доброволно предаване, на нещо, което не притежава.

Случая от 22.02.2016г. в жилище в гр.Свищов, ул.”Ал.Стамболийски” №1, ет.3, ап.12


1. В нарушение на чл.33, ал.1 от Конституцията действията на МВР са били постановка, за да се вмени вина или престъпление, на Милен Божинов   при и по повод лицето Тони Цветкова, описано в преписка  № 238 /2016г.

Органите на МВР не са поискали съгласие от Милен Божинов за  да посетят квартирата, а са действали съвместно с лицето Тони Цветкова.

Пристигането им в жилището, където е била квартирата на Милен Божинов, без да е било поискано съгласието му да посетят квартирата му е постановка, за да му бъде вменено виновно поведение.

Органите на реда са могли да действат по чл.33, ал.2 от Конституцията, ако е имало достатъчно основание да се действа по хипотезата на чл.33, ал.2 от Конституцията, както и да се установи съответното наркотично вещество в чии предели на владение е било и т.н..

Трябвало да е да бъде извикан и собственика на имота, защото чл.33 от Конституцията се отнася и за него.


Случая  от 25.02.2016г. на паркинга на магазин “Билла”

2. Органите на МВР не са канили Милен Божинов и Венцислв Божинов да участват в “следствен експеримент”, за което не им е бил връчен полицейски акт за тази цел, защото вероятно не е имало предварителна подготовка  от полицай М.Илиева за извършване на експеримент, както се изисква от закона.

Изразявам съмнение в действията на разследващия полицай Мария Илиева на 25 февруари 2016г., която се е обърнала към сина ми Милен Божинов като и  към сина ми Венцислав Божинов, тъй като същата на 22 февруари 2016г. е била разпозната по физиономия от сина ми Милен по асоциация, свързано с принудителното довеждане на сина ми Милен в полицията на 22 февруари 2016г. в РУ-Свищов от полицаите  Васил Христов, Митко Телбис и Захари Георгиев, и тя присъствала в стаята.

Как същата е избрала да се обърне към сина ми Милен,  като към сина ми Венцислав, което е доказателство за нагласена работа.

Доводите на Мария Илиева за следствен експеримент на място пред магазин Билла не са сериозни, тъй като по нищо не е личало тогава, както синовете ми обясниха, че МВР е провеждало следствен експеримент на тази дата, на това място.

Изборът върху децата ми като поемни лица за следствен експеримент не е бил безпристрастен, а считам, че е  обвързан със случая Тревата.


Изразявам съмнение в безпристрастността на разследващия полицай Мария Илиева, която е предубедено лице по чл.29, ал.2 от НПК, във връзка чл.47, ал.1-3 от НПК, във връзка с чл.53 от НПК като разследващ полицай по преписка

Освен това, със своите действия и бездействия, полицейските служители са нарушили  и чл.13 от Европейската конвенция за правата на човека/ЕКПЧ/, и Хартата на основните и права и свободи на Европейския съюз/ХОПЕС/, защото, освен, че съм/ сме  български граждани, сме и европейски граждани и е недопустимо да се нарушава както основния закон на държавата ни, така и Договора за функциониране на Европейския съюз/ДФЕС/, които Р.България е подписала при влизането си в Европейския съюз.

Съмнявам се, че полицейските служители  от РУ-Свищов към ОД-МВР-Търново,  отчасти и служители на ОД на МВР-В.Търново/имах възможност и с тях са се срещна в РУ-Свищов/познават, както българското , така и европейското  законодателството,, което не ги оправдава по никакъв начин,  защото, ако е обратното, и го познават, а нарушават,  ТО  те,  извършват освен груби дисциплинарни нарушения изразяващи се в произвол, психически и физически тормоз изразяващ се в сплашване и създаване на страх и подчинение, блъскане пляскане зад врата, демонстрация  на власт и страхоподчинение  в полицейски автомобил и в стая на РУ-Свищов, отнемане на телефонен, действия по задържане  под комвой, без заповед и умишлени престъпления по служба, които обаче, се съмнявам, че въобще  са  стигнали до Вашето знание г-жо Министър!

И, тъй като уважавам институцията МВР, защото освен, че така съм възпитана, от 33г., живея с с мъж-бащата на синовете ми, който 18г. и 5м., отдаде от живота си, на полицейската служба,   морално и почтено, възпитавайки, в достойнство,  почтеност и морал и синовете ни Милен и Венцислав, с което обаче, не е подготвил за обратната страна, която се стоварва  от същото МВР, т.е. от страната  на непочтените,  неморалните и недобросъвестни полицейски  служители  към синовете ни, а и цялото ни   семейство!


Г-жо МИНИСТЪР,  умолявам Ви, лично да се запознаете с написаното от мен, защото съм убедена, че ако Вие лично се разпоредите за извършване на обективна, обстойна, детайлна  и всестранна проверка, то тя, ще се случи и  ще се убедите в достоверността на написаното от мен, защото, когато фактите говорят и  "боговете мълчат"!

Готова съм да съдействам  в проверка разпоредена от Вас, за това, което с очите си видях  и  възприех,  в РУ-Свищов  от  трите ми посещения там, на 25.02.16г., 10.03.16г., на 01.04.16г., да съдействам за недостоверността на отговора който получих  от началник РУ-Свищов, за поведението и отношението на полицейските служители от РУ-Свищов  и ОД на МВР-В.Търново, защото съм подала и други сигнали, със снимки за нарушения  на полицейските служители,  но не съм получила отговор до ден днешен.  

Вярвам, че ще получа нужното внимание,  полагащо  ми се като български, а и европейски гражданин, защото, освен български, аз съм и европейски гражданин! ,

Прилагам:1. сигналите по случая от 22.02.16г. и 25.02.16г., по които упорито се укриват от началника дисциплинарни нарушени на полицейски служители от РУ-Свищов, които се неглижират и от ОД на МВР-В.Търново.

2.Снимка на входящите номера на Инспекторат на МВР, които към момента не са ми отговорили по заведените сигнали.  

Моля,  ДА СЕ РЕГИСТРИРА електронното ми писмо в деловодната система министерството и ми върнете обратен имел с вх. номер.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11786368
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930