Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2016 13:32 - ЗА ФЕОДАЛИЗМА В МВР-ОТВОРЕНО ПИСМО
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3174 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 06.06.2016 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ДО МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ

НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

 

О   Т   В   О   Р   Е   Н   О      П   И   С   М   О 

От Николай Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл. 231, ап 39

 

ГОСПОЖО МИНИСТЪР,

Днес получих писмо по електронната поща от Георги Софкин, което можете да прочетете по-долу. Георги Софкин е двукратен параолимпийски шамбион по бадмингтон. Парите за наградите му още не са му изплатени.

Понеже в МВР процесите да депрофесионализиране, демотивиране и феодализиране се ускориха до степен МВР да се превърне в частна феодална институция. Предвид това ви задавам няколко въпроса, на които знам, че няма да отговорите, защото и вие сте част от феодализма.

1.      При арестите на Софкин през последните дни задържалите го не са се представили. Същото се случи и с мен и други протестиращи законно български граждани миналата година. Бях арестуван 14 пъти. Защо не сте научили заедно с главния си секретар на тази законова подробност? Защо нарушавате грубо законите и подзаконовите нормативни актове, още повече, че вие сами сте си ги изработили? Защо държите полицаите да бъдат анонимни?

2.      При ареста на Софкин не са издали заповед за задържане. Защо?

3.      Софкин е вкаран в ареста без да бъде прегледан от лекар. Защо?

4.      Отнети са му мобилните телефони без да му се издаде заповед за обиск. И протокол. Защо?

5.      Отнето му е правото да се обади на адвокат и близък човек. Защо?

6.      При задържането и по-късно не са му прочетени правата. Защо?

7.      Държали са се с него нагло и ехидно. Защо?

8.      Чували ли сте, че при лична обида и клевета не може да се иска намеса на прокуратура и полиция? Такова деяние е от частен характер и е недопустимо да се намесва ГДНП, както и да бъде пусната заповед за общонационално издирване? Това е тежка злоупотреба и грубо нарушаване на Конституцията.

9.      Какви мерки ще предприемете спрямо нарушителите от МВР и как ще санкционирате Борисов за злоупотреба с власт и самоуправство?

 

А ето и текста на самото писмо:

 

„До всички:

Има директен и опасен полицейски произвол върху мен, причината е само една -мои по-остри смс-и до лицето Бойко Борисов, Дондуков 1. Миналата сряда, 1-и юни, в 1.30ч. рано сутринта, бях събуден от полицаи и отведен в 3-о РПУ, София. Имаха доста подигравателно отношение към мен. Останах затворен до към 11ч. като столът и леглото правеха болките ми непоносим в зоната на кръста и въпреки оплакванията ми не допуснаха лекар. После ме закараха в 1-о РПУ Перник на разпит  повече от 4 часа- от 11.45 до към 15ч. На два пъти исках Бърза помощ, заради непоносими болки. Някои си Александър- оперативен, се държа с нагла усмивка. Формално : има оплакване от МС за обиди от мен на държавен служител- Бойко Борисов, в ГДНП- Терзииски, които е служител, явно на ИПОН-ЕООД. Физическото ми състоянието е адски влошено- едва вървя.

Това е за ваше сведение, което касае  Мутро-България-ЕООД.

Днес в Стара Загора-моя роден град, ме спря полицай за паспортна проверка и за да изчакам да ми донесе призовка. Доиде един със служебна кола, усмихнат и внимателен, попита ме на кой адрес могат да ми дадат призовка.

СМС-ите ми до ББ са били остри политически, поради огромната фашистка дискриминация към инвалидите в територията, която смята за своя собственност лицето Борисов.

И ме е страх и не ме е страх. Страх ме е от брутални физически посегателства над мен, тъй като Борисов има опит и практика в СИК и не само там. Твърдя , че ББ е заплаха, не само физическа за огромна част от населението на Родината ми. Във   фейсбук- България  получавам огромна солидарност.”

Това е.

Георги Софкин

05.06.2016 г.

София




Гласувай:
5



1. chavdar01 - ГЕРБ-ЕРО-СИК-АДЖИЙСКАТА МАФИЯ НЕ СИ ПОПЛЮВА!
05.06.2016 13:39
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ Е ВКОПЧЕНА МНОГО ЗДРАВО ВЪВ ВЛАСТА И ТРУДНО ЩЕ БЪДЕ ИЗЧЕГЪРТАНА ОТ ТАМ! ПИПАЛАТА И СА ПУСНАТИ НАВСЯКЪДЕ!!!
цитирай
2. alhimik1 - Баси Мафията...тя е Горгоната на т.н. Преход
06.06.2016 13:55
Софкин, дръж се братче, нищо не е загубено!

Адаш, завиждам ти за острото перо и гражданската съвест, в бяло, разбира се!
цитирай
3. kolevdobri - На тях не им пука от това, че на нас не ни пука.
23.07.2016 14:53
Те имат пищови в ръцете си. Ние имаме химикалки, образно казано.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11733929
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031