Прочетен: 1460 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 26.04.2016 12:04
От вчерашнашна пресконференция в МТИТС е видно как собственикът на ИВТ(Институт по въздушен транспорт) и Председател на АБА(Асоциация на българските авиопревозвачи)заблуждава обществото и как е възможно да се лъжат гражданите ,че нямало пилоти с фалшиви лицензи.Ами нали той предостави исканата информация за тези фалшификати ,които стават точно в неговия учебен център.Нали точно в този учебен център М.Цветков "чука частно" като през работно време обучава или прави проверки на български и чужди пилоти срещу 45€ на час за обучение и 65€ за проверка на пилот.Една сесия е 4ч.. Как е възможно да работиш срещу заплащане в учебен център ,който ГД ГВА е сертифицирал и контролира. Е как Станулов ще си признае ,че всички тези фалшификации стават именно в неговия учебен център??? Станулов да не се прави на умряла мишка и да се прави,че не знае за фалшифицираните проверки на шефовете на БИ ЕЙЧ ЕР. Защо Минчо Цветков чука частно в неговия учебен център и колко хиляди евра му е дал ??? Представянето на Иван Иванов /новият изпълнителен директор на ГД ГВА/ е било в петък около 16 ч.от зам. министър А.Гинев. Новия Директор на Дирекция Авиационна безопасност е Джамбов,досегашен началник отдел "Летателна годност". Пак техник, пак без конкурс и без никакви квалификации. Господ да ни пази от Москва, Москов и Московски! ! Московски знаеш ли,че в поверената ти администрации има действащи Административни правилници,в които точно е описано кой може да кандидатства за съответните длъжности????
Ще ти ги припомня!
Чл. 20а. (Нов - ДВ, бр. 56 от 2012 г. ) (1) На инспекторски длъжности в специализираната администрация за целите на инспектирането на летателната експлоатация се назначават лица, които:
1. са с висше образование и авиационна квалификация;
2. притежават валидно свидетелство за правоспособност за линеен пилот (ATPL);
3. имат професионален опит в летателната експлоатация най-малко пет години или не по-малко от 5000 часа като командир на въздухоплавателно средство в гражданското въздухоплаване;
4. имат опит в проверки по провеждане на обучение, включително на тренажори;
5. имат опит в техники за извършване на проверки.
(2) На инспекторски длъжности в специализираната администрация с права по лицензиране на авиационен персонал и за целите на инспектирането на летателните дейности, извън търговския въздушен превоз, се назначават лица, които:
1. са с висше образование и авиационна квалификация;
2. притежават или са притежавали валидно професионално свидетелство за правоспособност;
3. имат професионален опит в летателните дейности най-малко три години.
(3) На инспекторски длъжности в специализираната администрация за целите на инспектирането в областта на летателната годност се назначават лица, които притежават:
1. висше техническо образование и авиационна квалификация;
2. професионален опит и практика съгласно предвиденото в Раздел Б на Регламент № 2042/2003 на Комисията от 20 ноември 2003 г. относно поддържане на летателната годност на въздухоплавателните средства и авиационните продукти, части и устройства и за одобряване на организациите и персонала, изпълняващ тези задачи и всички актове, свързани с изменението и допълнението му.
(4) На инспекторски длъжности в специализираната администрация за целите на инспектирането на летища и летищни дейности се назначават лица, които притежават висше инженерно образование и професионален опит в съответните летищни дейности от три до пет години в зависимост от длъжността.
(5) На инспекторски длъжности в специализираната администрация за целите на инспектирането на дейностите по аеронавгигационното обслужване се назначават лица, които притежават висше образование и авиационна квалификация, както и професионален опит от най-малко пет години в съответните професионални области в съответствие с Регламент № 1034/2011 г. на Комисията от 17 октомври 2011 г. относно надзора на безопасността при управлението на въздушното движение и аеронавигационното обслужване и за изменение на Регламент (ЕС) № 691/2010 и последващите актове по изменението му.
(6) На инспекторски длъжности в специализираната администрация за целите на инспектирането на авиационната сигурност се назначават лица, които притежават висше образование и отговарят на изискванията на Регламент (ЕС) № 18/2010 на Комисията от 8 януари 2010 г. за изменение на Регламент (ЕО) № 300/2008 на Европейския парламент и на Съвета по отношение на спецификациите за национални програми за контрол на качеството в областта на сигурността на гражданското въздухоплаване и последващите актове по изменението и допълнението му.
Накрая ще попитам:
Защо Цветелин Цветанов беше арестуван, а Минчо Цветков-не?
Защо Московски е на свобода и зацапва екраните на телевизиите с физиономията си?
ДОКОГА?
Тагове:
ВЕЧЕРНА ПРОВЕРКА
ТАКА СЪМ СЕ РАЗМИСЛИЛА СЛЕД 2ч- БЛИЗО ОБ...