Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2016 10:41 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ПОСЛАНИКА НА ФРАНЦИЯ У НАС
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1472 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ИМА ЛИ ИДИОТИ В ПОСОЛСТВОТО НА ФРАНЦИЯ У НАС?

Господин посланик,

Горното заглавие не е случайно. То се основава на отношението на работещите в посолството на Франция към мен, а съвсем пряко и към сигурността, здравето и живота на невинни френски граждани в самата Франция.

Преди повече от месец отидох до посолството на крака, за да поискам спешна среща с вас. Позвъних. Излезе френски полицаи. Поговорихме. Обясних му повода за срещата. Той ми написа на едно листче тел. 02/ 965 11 00. Да позвъня и да поискам среща с вас.

Върнах се у дома. Позвъних. Обади се дама. Българка. Обясних и защо искам среща с вас. Оставих телефон за връзка.

Минаха дни. Никой не се обади. Позвъних отново. Обади се мъжки глас. Отново българин. Попитах го дали ще има среща и ако има кога ще е. Отговори ми, че не знае нищо. Щял да предаде на секретарката.

След няколко дни се обадих. Обади се секретарката и ми каза, че сте в отпуск. Попитах дали ще има среща или не. Отговори ми, че не е питала за среща.

Днес пак се обадих. Отново се обади мъжки глас. Разбира се, при всичките ми обаждания се представях и обяснявах накратко, че се отнася до български и чужди граждани, които си закупуват удостоверения за правоуправление на автомобили, които заминават за Западна Европа, включително и за Франция. Незнайно защо, служителите на посолството упорито отказват да се представят и много държат да остават анонимни. Дори не казват, че този телефон е на френското посолство.

Г-н дьо Кабан,

Ако си спомняте, ние се запознахме при посещението на г-н Кобляков в София и аз ви попитах дали ще можем да се срещнем. Вие потвърдихте такава среща. Но изглежда решенията за такава среща не зависят от вас, а от вашите подчинени. Това ме учудва, но изглежда българският манталитет е по-силен от френския и в крайна сметка е победил.

Разочарован съм.

Прочее, същото се отнася и за посолството на ФР Германия.

11 март 2016 г.

София                                                                                                      Н. Колев-Босия




Гласувай:
4



1. apostapostoloff - Нещата са повече от ясни-
11.03.2016 11:48
чуждите дипломати просто не искат да се срещат с вас. Те си знаят защо.
цитирай
2. krumbelosvet - А аз си мислех, че авторът
11.03.2016 11:59
ще се разбунтува срещу неандерталската намеса на френския посланик в нашата съдебна власт. Лобизъм с конфликт на интереси.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11809487
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930