Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2016 11:26 - КАК ВЪТРЕШНИЯТ МИНИСТЪР ПЪРДИ ВЪВ ВАНАТА И СИ ЛОВИ МЕХУРИТЕ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1762 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 05.03.2016 10:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ВРЕМЕ Е ДА ХВЪРЛИМ БЪЧВАТА В МОРЕТО

Само преди ден криминално проявената министърка на вътрешните работи ни наду главите и ни напълни ушите с измишльотините си за „успешна  и непримирима” борба с престъпността от страна на МВР. Смешната самодейка от селския театър на банкянските тарикати ни убеждаваше с комсомолски плам и партиен патос, че България е ударник в борбата с престъпността. Че това не е така го знае дори вечно неизтрезтрезвяващият главен секретр на МВР, за когото същата тази криминално проявена социолъжка ни убеждаваше, че той изобщо не пиел. Може би специално за него правят твърд алкохол, който се дъвче, а не се пие.

Случката става в Свищов.

Големите „борци” с престъпността, подчинени на криминално проявената социолъжка Б,чворова  са винаги готови да създадат престъпление и да го разкрият незабавно. За тях, както и за социолъжката, законът и моралът са фикция. `Те са недосегаеми и за двете категории.

Сигналът, който получих е достатъчно показателен как се режисира подхвърляне на наркотик на нищо неподозиращ човек, за да се прикрие истинският наркоман. Оказва се огромен, включително и физически натиск върху невинен, за да се изпълни желанието на районния прокурор на Свищов, която има лично отношение към момчето и която е „ударила едно рамо” на полицай преди 3 години по повод на създаден от полицая документ с невярно съдържание. Сега полицият „връща жеста” на прокурорката Блага Георгиева и показва истинското лице на подчинените на криминално проявената социолъжка, която по ирония на съдбата е вътрешен министър на една смачкана от комунистическа тъпота държава.

 

 

ДО Директора на   Дирекция                                     „Инспекторат”

Дирекция „Вътрешна сигурност”

Г-н Николай  Гешев

 

ДО Председателя на комисията по вътрешен ред и сигурност  към Народното събрание

г-н Цветан Цветанов

 

ДО Главен прокурор на Р.България

 

ДО Независимия обществен защитник

Г-н Николай Колев-Босия

 

СИГНАЛ

 

               От Милен Красимиров Божинов

               От  гр.Белене, ул.Александър Стамболийски”№22

              

             

Във връзка с чл.4, ал.2, чл.5, ал.2, чл.31, ал.2,  и чл.56 от  Конституцията на Република България,  и чл. 107 от ЗМВР

 

Във връзка с Протокол за доброволно предаване съставен от инсп.Васил Христов, разузнавач „КП” при РУ, гр.Свищов

 

Уважаеми господин директор на инспекторат,

Уважаеми господин Цветанов,

 

Редовен студент съм в Стопанска академия Д.Ценов, гр.Свищов.

На 22.02.2016г.сутринта в 08.30ч. отидох на упражнение в академията, тъй като съм редовен студент до 14.30ч.След упражненията с колега отидохме до близкото заведение, за да пием по едно кафе.В 15.15ч. от телефона на съквартирантката ми Тони Цветкова с номер на gsm 0899885008 ми се звънна, като ми се обади мъжки глас и ми заяви,  че е от полицията,  каза ми да се прибера веднага в квартирата.Помислих, че някой се шегува с мен, тъй като обаждането е от  телефонния  номер   на съквартирантката.В 15.23ч., пак ми звънна телефона,  но от друг номер 0895152020 и  ме заплаши с думите : ”Нищо хубаво не правиш, идвай веднага тука, защото сме те обявили за общонационално издирване и сме заградили целия град и не ми губи времето”, гласа от второто позвъняне го познах по гласа от първото.Много се изплаших   тръгнах веднага към квартирата.Двамата полицаи, като единия, така не се и представи и съквартирантката ми бяха влезнали в квартирата, по-точно в кухнята.Направи ми впечатление, че двамата полицаи и съквартирантката Тони бяха вътре в квартирата по –точно в кухнята, предварително са влезнали без да ме изчакат мен да влезем заедно. При мен в моята стая и в апартамента който обитаваме, живее още един колега –студент, казва се Валери Василев, който отсъстваше в деня.Също така за квартирата има ключ и хазаина ми Петър, знам само личното му име.След като влязох в квартирата и по-точно в кухнята, единият който не се представи и не му знам името ми каза: цитирам го : -слушай, ”претърсили сме целия апартамент без твоята стая понеже те нямаше, -имаш ли някакви незаконни работи? Аз му отговорих, че нямам и той се смееше.Неговия смях  аз мога да го тълкувам по няколко начина...Каза ми, цитирам го -Бяло знам, че нямаш , но и той сигурно не знае какво е това бяло, аз също не знам какво е.

Пиша, че полицай Васил Христов, но не знам да ли е вярно, че е той, тъй като той беше цивилен, и както той,  така и другото лице не ми показаха нито карта нито значка.

Същият Христов, застана пред мен, блъсна ме  с ръка и ми каза, цирам ви, казаното от него и отношението му към мен-”Ейй, слушай ко, не ми губи времето, казвай тука да ли има нещо”, казаха ми  още- „да претърсваме ли стаята моята и на съквартиранта ми, аз отговорих ДА”.Тримата отидохме в стаята, като искам да подчертая, че нито една врата в апартамента който обитаваме, не се заключва.Какво ми направи впечатление :-“Че вратата сутринта преди  да изляза за упражнение, беше  затворена, защото я затворих, а като влязох в апартаманта беше открехната.Много добре знам какво   върша и не искам, отговор от тях, че вратата може да съм я забравил отворена, винаги я затварям, защото не се заключва. Двамата не представили се полицаи  влязоха  с мен  вътре и почнаха да търсят цялата стая отваряха ми личния багаж, единия дори каза:-„О, имаш скъп парфюм, и двамата се смееха, почувствах и възприех  подигравката им и унижението да ми се подиграват, вдигаха  матрака , отваряха шкафовете и най-накрая от едно чекмедже на един шкаф извадиха една кутия и в нея имаше пликче и ме попитаха какво е това.Никога не съм притежавал такова  пликче и не знам  какво означава това пликче.Държа да подчертая, че преди да влезнем в стаята ме заплашиха, че ще викат прокурор и кучета да претърсват целия апартамент, но и аз не знам за какво.Тези двама човека не ми споменаха за какво ме викат , за какво ми правят претърсване, уличен ли съм в нещо, което аз  възприех, че те ме заплашват с кучета и прокурори.Поисках да се обадя на майка ми, но  Васил Христов ми каза: -„Неможе да се обадиш на майка ти да не я разревем, и ми взе телефона от ръцете, като каза, че не ми трябва  и ми го върна  чак след приключване в полицията“, след 15.50 ч.До телефона си нямах допир в периода 15.30-15.50ч.Не съм задържан и той няма никакво право да ме ограничава да се обадя на когото  пожелая, най-малко на майка ми,  тъй като си превишава полицейските права с отнемане на телефона ми и ограничаване правото ми да говоря с най-близките си хора от семейството ми.Да си призная уплаших се от отношението им,  от заплахите им, от унижението да ми отнемат телефона и правото ми да говоря с най-близкия за мен човек, това много ме унижи и ме отврати.Това държание   от лицата урони както моето достойнство и права, така и престижа и авторитета на българската полиция.Баща ми, винаги е бил най-добрия пример за полицай и аз нямах подобно  впечатление, че така се отнасят полицаите с гражданите, просто не съм възпитан от към лошата им страна, поведение и отношение, че биха могли да ми нанеса. Никой полицай няма право, да влиза в чуждо жилище, без присъствието на всички обитатели или собственика, освен в неотложни случаи със заповед на съдия, прокурор в  противен случай, може да се счита, че  влизането е с цел манипулация.Никой полицай няма право да ме заплашва  било, то с кучета и прокурори.  Никой полицай няма право да ми отнема телефона и да ме ограничава да говоря с близките си, при положение, че право  на това, има дори арестувано лице, а аз дори не бях арестуван.

 

Васил Христов взе в ръката пакетчето и каза: -„Тръгвай с нас в полицията“.Качиха ме в полицейска кола и отидохме в полицията в една стая и ми дадоха един лист да напиша едно обяснение и забележете , другия полицай на който не му знам името ми каза : -„От къде си го взел, аз му казах, че не е мое и ме попита колко количество приблизително има в пакетчето и аз му отговорих, че нямам представа за какво става на въпрос.След това той ми каза:-„Пиши, тукаа, родом съм от Белене, преди два три дена си ходил на кафе в Плевен в Дружба и си го купил от един дет  не го познаваш, от някакъв там и  пиши, че си го купил  за лична употреба, пиши там  40-50 лева., колкото напишеш.Държа да подчертая, че майка ми  и баща ми са си в къщи, никъде не съм пътувал, бяхме заедно, майка ми дори беше в отпуск през последните 10 дни.

В стаята дойде друг трети  полицай , който не е бил в квартирата и не си каза името, но ми каза:-„От къде си го взел, че е хубаво това, ти ли го отглеждаш,  миришеше го постоянно“.Аз му отговорих, нито отглеждам, нито употребявам, нито разпространявам, дори не пуша никакви цигари,  а те ми се смееха и тримата.Последния –третия, който го нямаше в квартирата каза:-„Слушай кво, като тебе много, дай да не стават нещата по лоши за тебе, напиши си това дето ти го казваме, за да си нямаш проблеми, да минеш по леко с глоба, иначе, ако не напишеш каквото ти казваме, ще те задържим за 24 часа или ще обърнем нещата за разпространение“.Под тяхна диктовка,  натиск  и заплаха с кучета и прокурори,  написах това, което искаха и  ме принудиха, въпреки, че нито в мен, нито в личния ми багаж, нито в леглото ми са открили нещо от рода на това дето ми го казват те, тъй като и нито един път не ми казаха какво търсят в мен.

Васил Христов ми състави протокол за доброволно предаване, макар, че аз лично нищо не съм предал на никой, защото нищо не е имало нито в мен нито в багажа ми.Какво разбирам под предал:нещо което е в мен или в моя багаж или притежавам, , а и аз да съм го предал доброволно.Как мога да предам нещо,което не е мое и не съм притежавал?

Най-накрая в протокала,  когато ме накара да напиша за произхода на вещите третия полицай ме шляпна зад врата и  каза:- Пишии от къде си взел марихуаната,  и пиши, че е твоя  за лична употреба и от къде си я купил.-Казах му, че не съм купувал нищо от никъде, а той ми каза, бе пиши от Плевен там бе.Накрая ми каза свободен си.

 

Самопризнанията ми са написани, под заплаха и натиск от тримата полицаи в нарушение на  чл.107 от  ЗМВР.Категорично заявявам, че случая е манипулиран с цел да бъде потъпкано достойнството ми на почтен и честен гражданин, да бъда обвинен за  нещо което не съм извършил.

Никой не ми е представил заповед за  влизане в квартирата, която обитаваме трима човека  и собственика с достъп и ключ.Не е  правен оглед.Всичко стана сякаш предварително беше нагласено.

На същия ден   22.02.2016г. , съквартирантката  Тони Цветкова ми сподели, че същите полицаи са я хванали  около обяд да пуши и свива трева в  цигари,  и че им  се е молела, плакала и тръшкала,  да не и правят нищо, да не разбират родителите и, че нямала пари да си плати глобата , обещана и от полицаите, междувпрочем, както казаха и на мен, ще минеш с глоба.. .Затова имам съмнения, че аз  съм изкупителната жертва за нейното деяние , завела е полицаите в моя и на съквартиранта ни  вътре в обитаваната квартира и е предоставила личния си телефонен апарат и номер за да ме извикат да дойда в квартирата.При идването ми в квартирата, ми направи впечатление странното и поведение на Тони,  с наведена глава и не ме поглеждаше, което ме навежда на съмнение, че тя има участие или съучастие  в нагласянето ми, по скоро в „постановката“ спрямо мен.Имам съмнение, че  съм „нагласен”, за да се прикрие деянието и  от същия ден, доколкото ми сподели Тони от същите полицаи станало 2-3часа преди случилото се с мен.Със  съквартирантката Тони, с която рядко, по скоро служебно съм комуникирал по повод  плащане на сметки за ток, вода и квартира,  не съм подозирал, че може да се занимава с незаконни неща иначе не бих живял или останал и един ден  с подобни лица  в една квартира.Междувпрочем, веднага напуснах тази квартира.

Интересен факт и въпрос който предоставям на проверяващите е, защо е използван телефона  и обаждане от  полицаите от телефона на Тони Цветкова, след като полицаите са разполагали  със свой, най- вероятно и  служебен   телефон и номер?, или толкова са станали близки, с Т.Цветкова, че чак  да ползват терефона на човек хванат съвсем скоро няколко часа преди това да свива и пуши трева  по думите и.

 Поведението на полицаите е недостойно, грубо и непрофесионално  с което грубо потъпкаха правата и достойнството ми на български и европейски гражданин, с чисто  съдебно минало, без криминални регистрации, като са  превишили правата си и са уронили престижа и доброто име на полицията и  на  почтените полицаи служещи в тази институция.

Посочените по-горе лица, са нарушили , освен Конституцията  и произтичащите от нея закони, които немогат да и противоречат, включително и Етичния кодекс за поведение на служителите в  МВР качен на сайта на МВР-глава първа,  раздел II а, 2а(a)(в)(г)(д) (е) (ж)  раздел  III т.3,4, и 5, глава втора, раздел I, т.6,7,8,9 ,12 и 13,  раздел II  т.19,25, и 30, .

 

В заключение ви заявявам, че съм възпитан в семейство, което изпълнява законите на Р.България, никога не съм се занимавал с извършване на незаконна дейност,   и изложения по горе случай от 22.02.2016г.,  буквално ме шокира, защото не   съм се сблъсквал с подобен полицейски натиск  за самопризнания за нещо, което нито съм извършил, нито съм предавал доброволно, защото не е мое,  нито е доказано да съм извършил.Произвола, и манипулацията, са свързани вероятно и с цел отчитане на дейност, а и имам съмнения и за прикриване на  извършени незаконни действия от лицето Тони  Цветкова.

 

         Надявам се да извършите обстойна, обективна, безпристрастна професионална  и навременна проверка по изнесеното от сигнала и правомерни ли са действията на полицейските служители съгласно разпоредбите на НПК.

Полицаите съставиха протокола за доброволно представяне в РУ-Свищов, а не в квартирата, която обитавам.Въпреки, че претърсиха стаята която обитавам, не ми съставиха никакъв протокол за това.

Прилагам:1.Протокол от 22.02.2016г.

2.Снимка от телефонния ми апарат за получени  повиквания  от телефона на Тони Цветкова, използван от полицаите, с телефонен номер :089 9885008.

                   3.Снимки 2 броя от телефонния ми апарат за получени повиквания  от телефонен номер: 089 5152020

                      4.Достойнството по  конституция.

 

 

23.02.2016г.                         С уважение................Милен Божинов




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11801202
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930