Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2015 16:09 - ДОМАТЕНОТО ШОУ ПРОДЪЛЖАВА
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2430 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ИДИОТСКИ РАБОТИ В ИДИОТСКА ДЪРЖАФА

Днес имах дело в СГС. Обжалвах решението на съдия Парпулова от СРС, в което тя, реши точно обратното на това, което направиха колегите и Георгиев и Василев. Те ме оправдаха напълно, а тя ме наказа максимално.
Куриозното започна още от входа. Понеже носех с мен два плаката като веществено доказателство, които ползвах през месец май, когато протестирах пред народното събрание, ми казаха, че не мога да ги внеса, защото не можело да се внасят обемни предмети. Поисках инструкцията, но не ми я показаха. Попитах полицаите за имената им, но те предпочетоха да останат анонимни. Поисках да повикат началника си и те най-после свършиха нещо. Повикаха го. Дойде едно дребно момче с две звезди на пагоните си и потвърди , че не мога да вляза с "обемист" товар. Защото били с голяма площ. Обясних му разликата между площ и обем, но той не я разбра. Плакатите са от картон и с големина на размер А-2. Попитах го, дали мога да вляза с разгърнат вестник със същия формат. Обясни ми, че мога да вляза с вестника само ако е сгънат до размер А-4. Това беше един своеобразен връж на идиотщината. Продължих полезния диалог и го попитах ако една инструкция противоречи на текстовете от Конституцията, която ми дава право да се защитавам с всички законови средства, включително с плакати, които са доказателствен материал, кое ще изпълни? Той се поразмисли и каза, че ще изпълни инструкцията. Това ме наведе на мисълта, че у нас в действителност е така. Изпълняват се устни заповеди и подзаконови нормативни актове, а законите, Конституцията и Клетвата нямат никаква стойност. Това изключва възможността да имаме полиция и ние си възстановихме старата милиционерска машина. Накрая стигнахме до соломоновоте решение да ги сгъна на две, за да могат да минат през скенера.
В залата се оказа, че съм носил напразно паките с доказателства за продажбите на шофьорски книжки, вследствие на което се избиват и осакатяват хиляди български граждани, за което е и протеста ми. Съдийката отказа да ги приеме и приложи към делото. Отказа и да бъдат доведени и разпитани свидетели, в това число и изЦепка Цачева.
Между другото си взех бялото расо, което облякох преди да вляза в залата. След като съдиите са с черни тоги, а прокурорите-с кървавовиолетови аз реших, че и подсъдимите е редно да бъдат с тоги. За мен избрах белия цвят, защото този цвят са ми оставили. Съдийката беше готова незабавно да ми прочете обвинителна присъда, но в последния момент се съгласи да се приложи едно писмо до изЦепка Цачева и отложи делото за 1-ви октомври.
Аз реших на следващото дело да се явя отново с бялата тога, но на главата си ще нося трънен венец и ще вляза бос. При опита да махна тези атрибути ще обясня, че това е част от защитата ми, което е самата истина.
А иначе утре в 8 ч. 15 мин. се събираме отново пред Парламента с развалени домати и яйца и ще продължим започнатото. Ще дойдат и други протестиращи и ще бъде весело.
Моля от 10 до 18 часа ако ми звъните и аз не ви се обаждам да знаете, че съм в Първо РУП и евентуално в СРС. Можете да направите следните неща:
1. Да дойдете да протестирате пред парламента
2. Да дойдете пред Първо РУП да протестирате
3. Да напсувате всички власти заедно или поотделно
 
4. Да се радвате, че сте на свобода
5. Да се кефите, че аз и моите съмишленици сме задържани, защото искаме да защитим останалите живи български граждани, включително и вас
6. Да се държите като депутати и да ме наречете лумпен, идиот или вандал
Изберете си една от шестте позиции и действайте!
На добър час!



Гласувай:
7



1. apostapostoloff - Избирам седмото:
15.09.2015 18:32
не желая да съм там, където е младият задник Глишев.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734625
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031