Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2015 11:58 - НЕДЯЛКО НЕДЯЛКОВ В ПОРЕДЕН ПРИСТЪП НА ХАЛЮЦИНАЦИИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2022 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

КАКВО ИМА В ТИКВЕТО НА СОБСТВЕНИКА НА ПИК

Преди два дни лицето Недялко Недялков, собственик на ПИК агенцийка пусна по-долу публикувания текст. Прочетох го и се удивих на дълбоката некомпетентност на лицето Недялко Недялков. Освен, че е некомпетентен, той е дълбоко непрофесионален и нелеп. Ако беше прочел блога ми или ми беше позвънил, щях да му дам маса документи, които обясняват моите постъпки и бездействието на полицията. Ако не съм му симпатичен, нека позвъни на МВР и там щяха да му кажат същото. Ако беше позвънил на „горките” депутати отново щеше да разбере, че това, което е написал е голяма глупост и още по-голяма лъжа.

Но Недялков не го прави!

Той не е такъв човек. Защо трябва да търси истината, когато може да си я измисли. Такава, каквато на него му харесва.

По принцип аз не влизам в сайта му, защото е нехигиенично, но приятел ми се обади от провинцията и ме попита дали е вярно написаното. Затова си сложих противогаза, облякох си наметалото, сложих си ръкавиците и дори обух чорапи. /Това е бойното снаряжение против отровни газове и други вредни неща./. Вчера написах право на отговор на гореспоменатото лице, но както предположих в отговора си, той няма да го публикува. Това е против принципите му, доколкото той има някакви принципи. Понеже познавам брат му Асен, не мога да си представя, че са от една майка и един баща. Прочее, те и външно не си приличат.

Ето и самия текст недялков:

„Кольо Босия се похвалил пред медиите, че тази сутрин уцелил с домати двама народни представители пред парламента. Като го видели, те хукнали да бягат. Кольо Босия е особено щастлив от това, разказва го като геройство.

Сценката се е разиграла пред десетки смълчани униформени. По белия свят това се квалифицира като улично хулиганство, нарушаване на обществения ред. Кольо Босия обаче не е арестуван. Никой не му търси сметка, въпреки че сам си признава.

Депутатите бягат от юнака с доматите, полицията се прави на разсеяна. Направо си мишкува.

Как тъй ще посегнат на видния дисидент? Как тъй ще посмеят да му нарушат гражданските права? Нали ще ревне като карпатска мечка: „навремето милицията на Тато ме биеше, сега ме бие полицията на Бойко”.

Страх ги е нашите стожери на реда. Предпочитат да си затварят очите. Не се знае кое в момента е политически коректно – да арестуваш Кольо Босия, или да не го арестуваш. Ще вземат да сбъркат и после началниците тях ще изкарат виновни…”

Първата глупост е, че съм се „похвалил” пред медиите. Държа да се знае, че не съм звънял или информирал по никакъв начин нито една медия. Това е извън принципите ми, ако Недялков въобще знае какво е принцип или го бърка с Гаврило Принцип. Просто при мен дойдоха няколко репортери и ме попитаха защо го правя и дали съм улучил някого. Казах им истината и им показах съответните документи, които ме оневиняват напълно. Включително и съдебно решение изцяло в моя полза, че хвърлянето на развалени домати и яйца при моята мотивация и писмените доказателства не представлява престъпление или нарушение! Показах им и редовно уведомление до общинските власти, където съм обявил, че ще хвърлям развалени домати и яйца по депутатите всеки работен ден до края на работата на 43-ото Народно събрание.

Ако беше прочел тези документи в блога ми или ми се беше обадил, щях да му ги предоставя, но той не е такъв човек. Той изпитва „Любов необяснима” към измислиците, клеветите, обидите и набеждаването. Той „Не вярва в щъркели” защото те са истински. Той се е прегърнал с пороците и са си казали „Една за всички, всички за една”.

Това, на което Недялков не обръща никакво внимание, защото противоречи на измислиците му е, че МВР, което ме арестува на 29 май т. г. и ме заведе в съда, където ме оправдаха изцяло, НЕ ОБЖАЛВА АКТА! А не го обжалва, защото това е третото им фиаско за последните три години спрямо мен. За трети път ме арестуват и водят на съд. И за трети път губят дело, което е обречено. Явно, в МВР отдавна няма нормални юристи и качествени съветници. Затова сега пък аз ги съдя за трети път и на първа инстанция съм спечелил две от делата. Така ще стане и с третото.

Има и още едно фактче, което противоречи на мистификациите на Недялков. И то е, че нито един от депутатите не желае да ме даде на съд. Просто не желаят. Те не пожелаха и да ме изслушат и да се запознаят с множеството папки с автентични документи, за които сега „ядат” развалени домати и яйца. Ако беше се сетил за това, нямаше да пише глупост връз глупост. Но да пише Недялко истината е все едно онези, лилавите, мухи да събират мед. Но медът се събира от умната и работлива пчела, а лилавата муха се храни с други неща. Недялко, горкият, дори не се сеща, че законите, които ми дадоха право да замерям с развалените домати и яца депутатите, се създават от самите тях. По този начин те доказват, че са недялкоподобни и работата им не струва пукната пара.

Как така става, че според Недялко съдът ме толерира, полицията ме толерира, а според логиката и Народното събрание ме толерира, защото облетите с развалени домати и яйца отказват да ме дадат на съд? Какъв съм аз, че държавните институции благоговеят пред мен? Да не би да имам имунитет? Или съм самият Господ?

Не съм нито с имунитет, нито съм Господ. Аз просто обмислям внимателно нещата преди да ги извърша и познавайки противника си съм изучил внимателно неговите слаби места. Изучил съм и законите и знам и техните слаби места. Затова съм недосегаем за глупаците в държавните институции и въздебеличките собственици на агенцийки, които избиват комплексите си по един твърде жалък начин.

Сравнението на Недялко, че ще ревна като карпатска мечка много ми хареса, но аз съм от немите мечки. Пиша, но не рева. Хапя, но само тогава, когато ме нападнат.

Ако Недялко изяде един промил от боя, който аз съм изял, сега щеше да лежи под една паметна плоча и да си работи в отвъдното като собственик на адска агенция. И най-вероятно боят ще си го получи от някой по-нервен набеден български гражданин, оплескан от пристъпите на Недялковите халюцинации.

От мен да не очаква това!

От мен може да получи само един плесенясал развален домат в междувеждието или един запъртък в едрата си трътка, за да замирише с естествената си миризма.





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11785983
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930