ДО ИВАЙЛО МОСКОВСКИ-
УБИЕЦ НА БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ ПО ПЪТИЩАТА И УЛИЦИТЕ
Московски,
Моят патрон получи отново отговор на свое писмо-запитване от човек, на когото не е писал. Бау! Той е ваш заместник. Бау! Колегата Гинев явно желае да ви измести от стола, защото си присвоява правота да ви представлява. Бау!
Затова моят патрон ме назначи за свой заместник и ме накара да напише ново писмо-запитване до вас. Бау! Каза ми, че след като ще си говорим чрез заместници-нека бъде така. Бау,бау!
Ето и моите нови въпроси:
1.Сезирани ли са Компетентните органи във връзка с разкритите фалшифицирани летателни проверки на пилотите:к-н Янко Иванов -Управител на Авиационен оператор ""Би Ейч Еър "" и к-н Иван Митков -Директор летателна експлоатация на същия оператор,както е посочено (НАПИСАНО) в отговор на Министър на МТИТС до к-н Тодор Пенев,бивш н-к отдел Оперативни стандарти и лицензиране в ГД ГВА, уволнен от гл.директор М.Цветков , заради направените разкрития и несъгласие с Цветков за незабавно възстановяване на правата на гореспоменатите пилоти.
Относно твърденията ви за анулиране на заповед № 45-01-403/28.12.2013 г. за временно ограничаване на права на пилоти в авиационен оператор ВН. За пилотите има доказателства, че проверките им са недействителни, а това означава, че нямат право да возят пътници.
Ръководител обучение „РО” на авиационния оператор „Би Ейч Еър” е гръцки гражданини-Анастасиос Курниактис, отговарящ на изискванията за заемане на тази длъжност.
Курниактис е включен в списъка на ръководителите към САО с валидност до 24.11.2012 г. След извършена инспекция във връзка със заявление с рег. №55-01-62/23.07.2012 г. за изменение на САО за изменение на САО с №BG-19 на „Би Ейч Еър” ООД и изготвен доклад от Георги Христов с рег. № 45-09-585/11.09.2012 г., в който се съдържа предложение за вписване на пожеланото от оператора изменение.
За да може Курниактис да извършва проверки и да изпитва пилоти относно тяхната квалификация е необходимо да бъде спазена определена регулаторна процедура. Такава процедура съществува в европейския регламент. Описана е и в „Наръчник на инспектора”, представляващ методическо ръководство за осъществяване на контролна дейност на инспекторите.
Доказано е, че Анастасиос Курниактис е провеждал изпити за проверка на компетентността на пилоти от „Би Ейч Еър” ООД без да е спазена регулаторната процедура. В изпълнението на тази дейност са констатирани и случаи, в които той е съставял документи с невярно съдържание. Например, съставен е „чек лист” за проведен изпит на пилота от „Би Ейч Еър” ООД-Иван Митков, а видно от справка на собственика на тренажора- ИВТ, Иван Митков на посочената дата в „чек листа” изобщо не е влизал в сградата, където е разположен тренажора.
При извършване на проверката във връзка с подаденото заявление от „Би Ейч Еър” ООД за удължаване на валидността на притежаваното от тях САО, инспекторите са установили, че при провеждането на изпита на Янко Иванов-пилот и управител на „Би Ейч Еър” ООД, изпитът не е изпълнен в пълния му обем.
На основание чл. 205, ал. 2 от НПК е налице задължение длъжностните лица незабавно да уведомят компетентните органи по досъдебното производство „Когато узнаят за извършено престъпление от общ характер, длъжностните лица трябва незабавно да уведомят органа на досъдебното производство и да вземат необходимите мерки за запазване на обстановката и данните на престъплението.”
Към настоящия момент Анастасио Курниактис е освободен от заеманата позиция в „Би Ейч Еър” ООД.
С оглед констатираните несъответствия, ГД ГВА не е предприела действия относно оператора. Вместо да бъдат предприети такива действия, със заповед № 45-01-403/28-11-2013 г. са отнети временно правата на пилотите от „Би Ейч Еър” ООД Иван Митков и Янко Иванов. Заповедта, обаче, съдържа явни пороци. В нея липсват мотиви /фактически основания/ за издаването и. След жалба на Янко Иванов същата е отменена.
2.Като какъв е назначен е назначен Валери Венков при първото му назначаване в ГД ГВА през 2014г? Каква дейност е извършил в отдел "Летища",за което е получавал заплата? Кога се яви на конкурс за длъжността главн инспектор, както се изисква от закона за държавните служители.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Образование-висше, магистър.
Професионална област-летец, пилот
Професионален опит-минимум 5 години професионален опит в летателна експлоатация или присъден ранг 2-ри младши.
-свидетелство за правоспособност за транспортен пилот ATPL (А/Н) с опит на многопилотни и многодвигателни въздухоплавателни средства
-не по-малко от 5 000 часа като командир на въздухоплавателно средство в гражданскота въздухоплаване
-командир-инструктор
-проверяващ, включително на тренажор
-опит като ръководител в системата на Гражданската авиация
Допълнителна квалификация /обучение/ владеене и ползване на работно ниво поне на два от работните езици на ИКАО. Свидетелство за правоуправление на МПС. Компютърни умения. Допълнителни квалификационни курсове, организирани и провеждани от Европейските въздухоплавателни власти и ИКАО.
3.Кога г-ца Ваня Наумова се" яви и спечели " концурс за длъжността Началник Отдел "Лицензиране"?
4.Кога Иван Иванов- Директор Авиационна Безопасност се яви и спечели конкурс за заеманата длъжност? На кои от изискванията за тази длъжност отговаря?
Г-н И.Иванов е инженер по самолета и двигателите.
5.Кои точно от вменените задължения и отговорности са вменени на г-н Тарлев, който е виждал летище единствено, когато е бил пътник на самолет? Какво е образованието му? Какво е нивото на ползване на някой от езиците на които се провеждат такива конференции? Може ли да ми бъде предоставен отчетния доклад на Тарлев за да разберен какъв е ефекта от посещаването на такава конференция?
22.06.2015 г.
София
За Н. Колев-Босия-
Неговия заместник-Джак Ръселът Чико
ОТГОВОР НА ОТВОРЕНО ПИСМО ДО СЕМ
ПИСМО ДО ПРЕДАВАНЕТО "ЛИЦЕ В ЛИЦЕ&q...
Помиярчето на Р.Овч. препика парламента
EВРОПА ще бъде завладяна за около 5- 10 ...