Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2015 14:35 - ТРЕТО ПИСМО ДО ЦАЧЕВА ЗА СРЕЩА С ДЕПУТАТИТЕ И ПАРЛАМЕНТАРНИТЕ РЕПОРТЕРИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1106 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДО ЦАЧЕВА

НАРОДНО СЪБРАНИЕ НА РБ

 

 

                                                          З   А   Я   В   Л   Е   Н   И   Е

От Николай Ганчев Колев-Босия, София, ж.к. Борово, бл. 231, ап. 39, тел. 0888 408 623

 

Цачева,

 На 5 юни т. г. с писмо от името на гл. секретар на Народното събрание Славчов ми биши отговорено, че среща с депутатите и парламентарните журналисти ми е била отказана поради липсата на заявка от депутат. Това разбира се, е долна лъжа, защото заявка е имало от името на независимия депутат Велизар Енчев. Същият този депутат е бил привикан от вас и му е казано, че среща няма да има. На всичко отгоре си позволихте да не ми отговорите лично, а наридихте това да извърши гл. секретар Славчов. Това ме принуди да назнача за свой гл. секретар кучето си Чико, който ви написа писмо, чрез което направи с вас това, което вие направихте с мен. Ако не промените начина си на кореспонденция с мен това ще продължи. Дори може да се развие и в още по-интересни форми.

На 10 юни също имах заявка от Велизар Енчев, но среща отново ми беше отказана. Този път от пропуските устно ми прочетоха, че това става в съответствие с чл. 17 от Правилника на Народното събрание. Прочетох текста и видях, че той изобщо не може да приложен към мен, понеже не съм имал намерение да замерям с домати в Парламента депутатите, нито да правя политика. Целта ми бе ясно написана в писмото ми до вас и целта ми беше формулирана точно и ясно, така че и пълен неграмотник да може да я разбере.

Сега пиша трето заявление за среща с депутатите и парламентарните журналисти, която да се състои на 16 юни в почивката на пленарното заседание.

Настоявам да ми бъде съобщено предварително до 10 ч. на 16 юни дали срещата ще бъде проведена. В противен случай отново ще премина към активни действия и ще замерям с развалени домати депутатите, включително и вас.

В момента усилено тренирам и в последно време съм подобрил значително мерника си, което гарантира добри попадения върху мишените, които непрекъснато нарушават Конституцията и депутатската си клетва.

14 юни 2015 г.

София                                                                                                       Николай Колев-Босия





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11812573
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930