Прочетен: 4572 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 29.03.2015 19:54
ДО ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР НА
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ-ПРИКРИВАЩ УБИЙСТВОТО НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ
ДО МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ-СЪУЧАСТНИК В УБИЙСТВОТО НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ
ДО МИНИСТЪРА НА ТРАНСПОРТА-УБИЕЦ НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ
ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И
СЪОБЩЕНИЯТА НА
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
ДО КОМИСИЯТА ПО ТРАНСПОРТ
ПРИ НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ НА
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ- СЪУЧАСТНИЦИ В УБИЙСТВОТО НА БЪЛГАРСКИ И ЧУЖДИ ГРАЖДАНИ
ДО ГД „МИГРАЦИЯ И ВЪТРЕШЕН РЕД”
ПРИ ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ
С И Г Н А Л
От Николай Ганчев Колев-Босия, София, ж.к. Борово, бл. 231, ап. 39, е-мail-kolev_bosia@abv.bg
ГОСПОДА,
На 27 март 2015 г. по Нова ТВ, в сутрешния блок, излъчиха репортаж и интервю с екипажа на пътнически самолет А-320 с командир Янко Иванов, летящ по линията София-Бристол/Обединено кралство/ на компанията „Болкан Холидейс”. През целия полет в пилотската кабина абсолютно против правилата и регламента имаше репортерка и оператор.
Възникват естествените въпроси:
1.
Кой е взел решението да се допуснат по време на полет двама души-репортерка и оператор- в пилотската кабина във въпиющо нарушение на регламента?
2. Знаят ли за това ГВА и МТИТС?
3. Какви ответни мерки са предприети?
4. Защо командир на полета е лицето Янко Иванов? Известно е, че той няма законова издаден лиценз за пилот на А-320.
5. Янко Иванов няма и валиден лиценз защото няма законно издаден лиценз да лети. Кой го е пуснал да бъде комендир на полета?
За да разберете за тежките нарушения ви предлагам текста на регламента
РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 965/2012 НА КОМИСИЯТА от 5 октомври 2012 година за определяне на технически изисквания и административни процедури във връзка с въздушните операции в съответствие с Регламент (ЕО) № 216/2008 на Европейския парламент и на Съвета
CAT.OP.MPA.210 Регламент 965 на EASA
Членове на екипажа по работни места
а) Членове на полетния екипаж
1) По време на излитане и кацане всеки член на полетния екипаж, предвиден да заема работно място в пилотската кабина, заема своето място.
2) През останалите фази на полета всеки член на полетния екипаж, предвиден да заема работно място в пилотската кабина, остава на работното си място, освен ако отсъствието му не е необходимо за изпълнение на задълженията му, свързани с експлоатацията, или за физиологични нужди, при условие че поне един квалифициран пилот управлява въздухоплавателното средство през цялото време.
3) По време на всички фази на полета всеки член на полетния екипаж, предвиден да заема работно място в пилотската кабина, се намира в състояние на бдителност. Ако се установи липса на бдителност се предприемат съответните мерки. При състояние на неочаквана умора може да се приложи процедура за контролирана почивка, организирана от командира, ако работното натоварване позволява това. Контролираната почивка, ползвана по този начин, не се счита при никакви обстоятелства за част от периода за почивка за целите на изчисляване на ограниченията на времето за полет, нито се използва за оправдаване на удължаването на периода на дежурство
http://www.skybrary.aero/index.php/Sterile_Flight_Deck_%28OGHFA_BN%29
CAT.GEN.MPA.135 Достъп до пилотската кабина
а) Операторът гарантира, че лице, което не е член на полетния екипаж, определен за конкретния полет, не се допуска или превозва в пилотската кабина, освен в случаите, когато това лице е:
1) действащ член на екипажа;
2) представител на компетентния или инспектиращия орган, ако това е необходимо за изпълнение на неговите/нейните преки задължения; или
3) допуснато и превозвано в съответствие с инструкциите, съдържащи се в ръководството за експлоатация.
Операторът от телевизията и репортерката не са нито един от посочените по-горе случаи!
.
COMMISSION REGULATION (EU) 2015/140 of 29 January 2015 amending Regulation (EU) No 965/2012 as regards sterile flight crew compartment and correcting that Regulation
Whereas:
(1) Operators and personnel involved in the operation of certain aircraft have to comply with the relevant essential requirements set out in point 8.b of Annex IV to Regulation (EC) No 216/2008.
(2) Commission Regulation (EU) No 965/2012 ( 2 ) establishes conditions for the safe operation of aircraft.
(3) In order to address the risks linked to potential errors resulting from the disturbance or distraction of flight crew during certain phases of flight, operators should be required to ensure that crew members are not required to perform any activities during critical phases of flight other than those required for the safe operation of the aircraft.
Разполагам с достатъчно документи, с които мога да докажа, че Янко Иванов не е изкарал курс по подготовка за пилотаж на самолет А-320. Курсът е едномесечен, а той е бил само един ден на мястото на подготовката и не е бил на подготовка дори и този ден. Издаденият документ, че е изкарал такъв курс е напълно фалшив. Резултатите от теста за лицензирането му също са фалшиви. Стандартният тест продължава 4 часа, а неговото присъствие е било 34 минути, което ясно се вижда от документите, които притежавам. На всичко отгоре самите тестове се провеждат често в противоречие с изискванията, като в тренажора има до 5 пилоти за тестване вместо един. Издадените му фалшиви лицензи са със знанието на директора на ГВА Минчо Цветков. Това са документи с невярно съдържание и поставят под огромен риск здравето и живота на пътниците и екипажа, както и на евентуални други жертви на земята.
Не обвинявам екипа на Нова телевизия, тъй като те са допуснати в кабината не по тяхна воля, а с решение на командира на полета. Допускам, че той е поискал от по-високо място това разрешение, но така или иначе е в грубо нарушение на регламента и е поставило под заплаха живота и здравето на пътуващите в самолета и екипажа, както и евентуално на граждани на земята.
Това е недопустимо и незабавно трябва да се предприеме разследване, за да се прекратят тези мръсни игри с живота на хората.
Тук бих искал да кажа няколко думи и за други нередности, нарушения и престъпления в ГВА.
Андрей Манев-назначен в отдел „ЛЕ” след като не отговаря на задължителното условие по ATPL да има 5 000 часа командирски стаж.
Валери Венков-назначен за старши инспектор в отдел „ЛЕ”. Същият преди това назначение предизвика сериозен инцидент на летище Варна, когато излезе извън пистата. Двама пътници бяха със счупени крака, а ремонтът на самолета струваше 21,5 млн. лева.
Липсва инспектор по квалификационни класове за хеликоптер.
Ваня Наумова. Директор на дирекция. Бивша стюардеса. Назначена без конкурс и не отговаря на нито едно условие на ATPL-няма необходимия ценз, няма пилотски права, няма 5 000 часа командирски нальот.
Административният директор е командирован в Кьолн на среща по въпроси от компетенцията на отдел „ЛЛЛО”.
Мария Кантарева е изпратена за 6 месеца в Евроконтрол-Брюксел без да има компетентността и ценза да работи ефективно. Тя е завършила НАТФИЗ и няма никакво понятие от авиация.
Елена Иванова със съдействието на Минчо Цветков и негова много близка, е назначена направо за старши инспектор в отдел „АС”. Няма лиценз.
По някакво идиотско правило министърът на транспорта е член на УС на ГВА. Така се създава един изключително сериозен конфликт на интереси. При каквито и да са нарушения в ГВА министърът не може да окаже контрол и да предприеме наказания, защото трябва да накаже себе си.
Законът, по който летят българските авиопревозвачи е създаден още по времето на СССР и направо е преписан от нас. В него няма текстове, които да регламентират много дейности, тъй като по времето, когато е писан е нямало частни фирми и собственици на малка авиация. В същото време инспекторатът е на подчинение на министъра. Това създава възможност за политически натиск и опорочаване на разследвания за катастрофи и инциденти. Същото се отнася и за авиацията на МО и МВР. Потресаващ пример за това е катастрофата на хеликоптер 433 на 26 юли 2003 г. на 8 км. южно от Разлог при гасене на пожар. Оказа се, че падналият хеликоптер, при което загинаха 4-ма военни пилоти е бил с неремонтирани двигатели. Ведомствената комисия, която е правила проверка на катастрофата волно или неволно е заблудила ръководството на МО, прокуратурата, близките на загиналите и обществото. В становището си те твърдят, че левият двигател уж бил ремонтиран на 31 август 2002 г. в "Мотор сич"-Украйна. Десният двигател уж бил ремонтиран на 09.09.2002 г пак там. Редукторът уж бил ремонтиран на 19.10.2002 г. пак там.
От показанията на Йордан Георгиев при проверката на СГП е потвърдил, че двигатели на български хеликоптери в "Мотор сич"-Украйна са били ремонтирани единствено през 2006 г. и двигателите и редуктора на падналия хеликоптер не са бил ремонтирани. Заключението на комисията е, че внезапен порив на вятъра от дясно-отзад са свалили хеликоптера. Освен това той бил пълен с 2 100 литра вода и се движил с малка скорост на малка височина.
Моята проверка установи следното:
Освен, че двигателите са били неремонтирани, което поставя пред огромен риск експлоатацията му и хората, които са бил в него хеликоптерът се е движил със скорост100 км в час, което няма нищо общо с "висене" във въздуха, когато стабилността му е уязвима.
Свидетелят Георги Кръстев Пешовски твърди в показанията си, че преди да падне, хеликоптерът е изсипал водата и те са побегнали, за да не ги намокри. Комисията се изхитрява да не вземе това пред вид. В други показания се твърди, че двигателите са заглъхнали и загубили мощност. Комисията не взима пред вид и това. Машината се е намирала на около 70 м височина, което никак не е малко. Комисията не взима и това предвид.
Всъщност, тази комисия първоначлно се опита да лансира версията, че от гъстия пушек и липсата на кислород двигателите са загубили мощност, но специалисти в медиите категорично отрекоха такава възможност, поради наличието на собствен кислороден ресурс на хеликоптелите МИ-17 и МИ-24. Тогава комисията тихичко се измъкна и лансира идеята за внезапния порив на вятъра. На мое запитване до завода производител ми беше отговорено че при тези параметри на полета е абсурд хеликоптерът да падне!
Ето и мое писмо до съдия Горанова от 05.05.2011 г. по същия повод.
Уважаема госпожо съдия,
При направеното от мен спешно разследване стигнах до следните резултати.
През 2002 г. В „Мотор сич”-Украйна не са били ремонтирани български двигатели, включително левия и десен двигател на хеликоптер № 433 който на 24 юли 2003 г. падна и се разби при гасене на пожар в околностите на г. Разлог. В него имаше 4 човека, които загинаха. По този повод моля да призовете служителя на МО-търговско дружество „Снабдяване и търговия” Иван Чаков. Ремонтирани са двигатели от България единствено през 2006 г.
През 2001 г. двигатели на хеликоптери от България не са ремонтирани в г. Гянджа-Азербайджан. Единствено през 1999 г. са ремонтирани 8 двигателя, но указаните 3 двигателя и редуктор не фигурират между тях. Това е потвърдил и при прокурорската проверка на СГП през 2010 г. представителят на „Азеравиятех”-г. Гянджа, Азербайджан Йордан Георгиев.
Трите двигателя и редуктора, за които се твърди, че се ремонтирани в завода „Азеравиатех-г. Гянджа, Азербайджан не са ремонтирани, а документите за ремонт са фалшиви.
Същото се отнася и за двата двигателя на хеликоптер №433, който катастрофира в околностите на г. Разлог.
Относно двигателите и редуктора уж ремонтирани в Гянджа ви цитирам част от мое писмо до тогавашния Главен прокурор Борис Велчев.
На 5 юли 2010 г. прокурор Хр. Граматиков от ВКП подписва постановление в което реагира на мои сигнали за безконтролното присвояване на огромни средства при уж ремонт на двигатели на хеликоптер и редуктор на МИ-17 в град Гянджа в ембарговата държава Азербайджан. Прокурорът си свърши работата и описа в постановлението такива престъпления, та чак косата ти настръхва. Оказва се, че двигателите изобщо не са напускали страната. Но са изготвени фалшиви документи и парите са потънали в нечий джоб.
При това положение министерството на транспорта и ГВА са превърнати в един мощен генератор за корупция и тежки престъпления. Там действа организирана престъпна група, както и в останалите специализирани администрации на Министерството. За РВД не е необходимо да споменавам, защото всички български граждани знаят каква шуробаджанащина, корупция и престъпност цари там
Готов съм да изпратя неопровержими доказателства за извършените престъпления или да се явя сам, или заедно с водещи специалисти в областта напуснали сами или изгонени от Министерството, за да не пречат на тежката престъпност там.
29.03.2015 г.
София Николай Колев-БосияТагове:
МИНИСТЕРСТВОТО НА КОРУПЦИЯТА Я КАРА ПО М...
СИГНАЛ ДО КОМИСИЯТА ПО ТРАНСПОРТ ПРИ НС ...
Трористите от"Крокус Сити Хол"...
Обръщение към учените от БАН, да коменти...
Какво ли ги правиш тези рублички, дето ги печелиш на мой гръб?
01.04.2015 09:47
..... ПС Играя често шах в нета . Он лайн , в реално време . Хоби ми е . .... Шахматът е най-великата игра сред игрите . Вярно , ям бой , но по-често - бия , и то здраво . На два пъти "хамериканските" администратори на сайта ме наказваха . Първият път , защото докато играехме с един приятел , украински руснак от един "украински" град , граничещ с Русия в Луганска област , сме си пишели на ... политически теми . Е-ха , нихната ..... . Вторият път , след като "опуках" един хамериканец с 10 на 7 - в 10 от 20 партии . В последната , победна за мене партия , започна да ме ругае , дрисльото . Аз , разбира се , му отвърнах подобаващо !!! ... Тогава технически ми удариха и паролата , "резнаха" ме и ме спряха от играта в шахматния сайт , който е и световен и за който си плащам в пакета . Нищо . Влязох пак с друга , приличаща на първата ми , но малко по-различна парола . Сега пак , понякога , макар и рядко , ми създават , избирателно от тях , технически проблеми , вследствие на което губя служебно иначе евентуално спечелени от мене партии . И то точно тогава , когато везните се накланят в моя полза . Тогава наистина озверявам . ... Не , че съм чак толкова голям шахматист . Зная и да губя . Но никога не се отказвам като цяло от игрането на шах . Уча се от грешките си и се опитвам , доколкото мога , да се усъвършенствувам . Върховно удоволствие изпитвам , когато "опердашвам" американци , араби , индийци , евреи , турци , гърци , поляци и западно-европейци . Все едно , че съм на Сухой или на Миг , и "бутурдясвам" на земята натовски отрепки . Врагове значи . - Нищо , че битките в нета , чрез сателитите във въздуха обаче , са само интелектуални и виртуални . Дано "крачките" до "истинските" да си останат само "крачки" , заради живота . Но ако се наложи и съм във физическо състояние да воювам - друго всичко си ми е на мястото , хич няма да ми мигне окото . ..... И теб , даже , брадатий и безумний Велзевуле , и тебе ще "опъна" и ще "опраскам" , ... на шах де , ако случайно ми паднеш и я "чуваш"- поназнайваш великата игра . Еха я . .......
Събирам идиотщините ти и ще ги издам за деня на идиота.
Честито!