Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2015 13:51 - ЗА МАРК ТВЕН И БЪЛГАРСКИТЕ "ПОЛИТИЦИ"
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 4333 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

НАШИТЕ ПОЛИТИЦИ СА КАТО ЛАЙНЯНИ ХАРТИЙКИ ИЗ СТЪРНИЩЕ. ЛЕТЯТ НАТАМ, КЪДЕТО ГИ ДУХНЕ ВЯТЪРА

Лошо е, когато човек не мисли преди да каже нещо.

Още по-лошо е след като го е казал да го опровергае.

Марк Твен, ако не ме лъже паметта казва:

По-добре дръжте устата си затворена и оставете хората да ви смятат за глупави, отколкото да я отворите и да разсеете всички съмнения!”

Точно неспазването на този съвет изяжда имиджа и в крайна сметка и кариерата на нашите т. нар. „политици”.  Не, че другите не го правят, но те не губят нищо, дори и да са журналисти. Като Маргарита Димитрова/Михнева/ във връзка с одиозното изчезване на Петко Сертов-Магията.

Бойко Борисов и Цветан Цветанов яростно бълваха срещу Писанчев и Лазаров. В един момент и двамата започнаха да им дават „втори шанас”. Защо бе, къзъм, ви трябваше да дрънкате веднъж едно, а после точно обратното?  Ако си бяхте затраяли можехте да минете и за нормални хора? Днес говорите за „Южен поток” като за вуйчото владика. Но утре пристига „вуйчото” от САЩ-Джон Кери. Ами ако той ви каже обратното? Ко шъ праим тогава?

Същите „политици” са и Михаил Миков-Михи Маус, Кюстендилската гнила ябълка яМа Манолова, Меглена Кунева, Валери Симеонов, Николай Бареков, Росен Плевнелиев и кой ли не. За Волен Сидеров да не говоря. Той върти такива пируети, че и Мая Плисецкая може да му завиди! Тези въртиопашки напълно покриват друга крилата фраза на Марк Твен:

„За умника парите са средство, за глупака-цел!”

Нали виждате при всеки лех полъх как лайняните хартийки политат над стърнището.

Какво правя аз?

Аз наблюдавам и оценявам. Както и мен ме наблюдават и оценяват.

Затова не споря с троловете от блога ми, защото Марк Твен е казал:

"Никога не спори с глупака. За очевидците може да е трудно да направят разликата".





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11743210
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031