Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2015 10:57 - МИНИСТЪР МОСКОВСКИ Я КАРА ПО МОСКОВСКИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1293 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДО МИНИСТЪРА

НА ТИТС

 

                                            НАПОМНИТЕЛНО ПИСМО

Г-н министър,

На 13 декември ви изпратих писмо, в което има няколко групи въпроси, свързани с тежката корупция в ИА „Автомобилна администрация” към МТИТС. Предвид това, че ежедневно се избиват български и чужди граждани от водачи на МПС с много ниска или нулева подготовка. Част от тях са напълно или частично неграмотни, а други нямат качества-психически и ценностни-да управляват автомобил.

Вчера изтече едномесечния срок, в който трябваше да ми отговорите, тъй като въпросът е от голяма важност. Пак ще повторя. Ежедневно се избиват български граждани по пътищата и улиците. Следователно е архиважно да спрем тези убийства.

Припомням ви, че в качеството си на народен представител през 2013 г. вие зададохте въпрос на тогавашния министър Данаил Папазов, в който го питахте защо 15 от 19-те уличени в продажба на свидетелства за управление на МПС и директора на агенцията Д. Ганев продължават да работят. Аз ви зададох този въпрос в писмото си, понеже те продължават да работят и при вас. Това раздвоение на личността ви ме плаши.

Напомням ви, че вие сте длъжен да ми отговорите в срок и аз няма да позволя нарушаване на закона. Затова в срок от 10 дни ако не получа отговор ще се обърна към Административния съд.

13.01.2015 г.

София                                                                                                        Николай Колев-Босия





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11813006
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930