Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2014 21:19 - СЯНКАТА НА ЧЕРВЕНИЯ КОНЕЦ Е СИНЯ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3622 Коментари: 2 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

СДС ПРАВЯТ ПАНИХИДА ПО ПОВОД 25 ГОДИНИ ОТ МЪРТВОРОЖДЕНИЕТО СИ

Днес СДС празнува. Те твърдят, че е от създаването си, но аз силно се съмнявам в това. При това идеята за създаване на обща опозиционна сила беше моя и лично я разнесох до т. нар. „неправителствени оргонизации”-ДГИ, КГП /Клуб за гласност и преустройство/ и организацията на Фори Светулката. И докато с ДГИ, и Фори имах личен контакт по телефона, с КГП връзка нямах. Не говоря за НДЗПЧ и „Подкрепа”, понеже съм основен създател на синдиката, макар и с различни от сегашните цели, и активист на НДЗПЧ. Затова си направих среща с Желю Желев на 25.02.1989 г. в тогавашната сладкарница „Пролет”-сегешен и бивш р-т „Грозд”. Там му предадох уставите и програмите на Профсъюза и Дружеството и едно писмо, в което ги приканвах да ме осветлят с техните програма и устав, за да можем да си партнираме и да създадем, ако има съгласие, обща организация.Това беше изцяло моя, лична разработка и предложих ако имат желание да се съберем и да обмислим една такава идея. Оказа се, че те нямали устав, защото били само клубна форма, а програмата им била т. нар. „Юлска концепция” на БКП. Стана ми смешно. Проведох среща и с Деян Кюранов като активист на „Екогласност” със същото предложение. Те тогава формално не съществуваха, но в информационното пространство се знаеше, че са се отделили от КГП. /Учредяването им стана на 9-ти март с.г./

На 8-ми декември 1989 г. мой познат ми съобщи, че предния ден в Института по социология се е създала обща организация на горепосочените организации. Останах учуден, че не бях оповестен и поканен на тази учредителна среща, защото все пак, идеята е моя.  Разбира се, веднага ми стана ясно защо не бях поканен, след като разбрах кои са били участниците. Това бяха хора, които обслужваха интереси на Москва, БКП и върхушката.

Много ми беше странно да видя кои са участниците в тази панихида. Като се започне от ченгета, които се намърдаха по нечия заповед и с цел опорочаване на опозицията и се стигне до отдавна подготвяните бивши и нови партии, създадени в лабораториите на АОНСУ и ДС.

Писал съм много пъти на тази тема и съм давал интервюта по ТВ и преса. Разбира се, аз отново не бях поканен на панихидата, което със сигурност означава, че тази т. нар. „партия” продължава да обслужва нечии интереси.

Тогава излезе и един интересен виц:

Попитали радио Ереван:-

 „Каква е сянката на червения конец?

-Синя-отговорило радиото.”





Гласувай:
23



1. svejenlist - .
07.12.2014 21:38
Една панахида винаги е тъжна.
цитирай
2. apostapostoloff - Казано другояче,
08.12.2014 18:13
СДС беше една фракция на БКП.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737098
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031