Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2014 11:35 - ЩЕ ИЗГРЕЕ ЛИ СЛЪНЦЕТО АКО ПЕТЕЛЪТ НЕ ИЗКУКУРИГА?
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1768 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

МИНИСТЕРСТВОТО НА ТРАНСПОРТА НЕ ЖЕЛАЕ ДА РАБОТИ

След цялата сага, която се разиграва в министерството и която ежедневно дописвам се появи нов елемент.

Току-що ми се обадиха от провинцията, че им е наредено устно да унищожат досиетата на цитираните от мен в предишен постинг лица, късани многократно на изпити и получили книжки в София от раз. Разбира се, това не става от добри чувства и милосърдие. По-скоро милосърдие не може да има тогава, когато на шосетата се пускат убийци, които убиват невинни хора, защото някой чиновник е прибрал едни пари, за да издаде книжка за правоспособност на хора, които нямат нито умения, нито морал, нито акъл да карат кола.

Та, обадиха ми се хора, които работят в системата на ИА „Автомобилна администрация” и ми казаха, че лицето Славка Андреева /шеф на изпитвачите”/ и е наредила унищожаването на тези досиета. Ако тази брантия дойде у дома и види колко документи имам не знам дали ще даде подобни идиотски устни заповеди.

Разбира се, тези решения не са нейни. Тя е само брънка от веригата за заграбване на много пари. Тя просто в най-скоро време ще носи пряка съдебна отговорност за унищожаване на веществени доказателства. Всъщност, част от тези документи у мен са оригинали и имат силата на преки доказателства в съда. Разбира се, аз не съм и няма да ги публикувам, а ще ги запазя за съдебния процес.

Става ми много смешно, като гледам глупавите и прибързани реакции на тази престъпна шайка при всяка моя публикация. Най-смешното е, че те до процеса няма да знаят имената на всички мои приятели от София и провинцията, които ми имат доверие и ми дават всякаква информация за престъпленията на шайката. Убеден съм, че ще се опитат да ги разкрият, но тава само ще покаже паниката, в която са изпаднали и простотиите, които продължават да правят.

В същото време правя опити да се срещна и разговарям с министърката Ангелкова, но тя, не знам защо, не се сеща да вдигне телефона и да ми се обади. Дори да ми каже за срещите си в Брюксел, където в момента изпращам писмо с описанието на всички престъпления, които стават в министерствота, а тя се чеше там, където не я сърби. Не се обажда и прокурора Сарафов, не се обажда и премиера.

Явно, това са хора, които смятат, че ако петелът не изкукурига-слънцето няма да изгрее





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11805520
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930