Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2014 11:26 - ПРОМЯНА ЛИ? ПРЕХОД ЛИ?
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2777 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МИСЛЕХ, ЧЕ ДЪРЖАВАТА НЕ РАБОТИ.

Мислех, че държавните институции не работят. Оказа се, че греша. Те работят активно.
Но!!!
За закриването на държавата!
Вчера ме пиканиха с призовка в ДАНС. Там една нещастна жена се опита да изпълни една въпиюща прокурорска простотия. Адвокатоподобния Емил Василев, който редовно се изправя в съда срещу мен е клекнал на глубавите скимтения на Янето и е пуснал искова молба за подвеждането ми под отговорност за издаване на държавна тайна. Тя е свързана с издаването на агент на ДС, който е още на действаща служба в ДАНС.
Представяте ли си?
Аз го очаквах и преди двайсетина дни го написах в блога си. Това напълно се потвърди. Вместо да се занимават с престъпността и националното предателство, те искат  от мен да призная, че съм издал държавна тайна.
Аз нямам отношение към секретите на дАНС и хич не ме интересува кой къде доносничи. Който си има агенти-да си ги пази.
Естествено, отказах да отговарям на глупави въпроси и написах, че ако им стиска, да се срещнем в съда.
Най-странното е, че в закона пише да не се издават агенти на ДС, ако продължават да доносничат.
Това означава, че преди 25 години те доносничеха срещу мен и аз се борих със съд, прокуратура, МВР и БКП. Сега отново е така.
Промяна ли?
Преход ли?



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bbbb2 - Здрасти, бос. Имаш право.
25.04.2014 11:29
цитирай
2. apostapostoloff - Казвал съм го и пак ще повторя:
25.04.2014 14:09
от Освобождението до днес една държавна институция непрекъснато е ИЗВЪН закона и тази институция е МВР. Те бяха уплашили дори и бай Тошо, който по еднои време не издържа и изкрещя: "Ще трябва да създам още едно МВР, което да пази гражданите от МВР!"
цитирай
3. borkolbor - .... Срещнали се ....
25.04.2014 15:28
............. Срещнали се в Докторската градина рошави , миризливи и бясни , домашни две "мастии" класни , на каишки важно от ръце държани . И вместо благо задниците си да подушат , една на друга весело език да си ударят и приятелски прилаят , тръгнали те свирепо да се ежат , ръмжат и зверски давят . ...... А господарите им хич не ги и отпущат , загадъчно се поусмихват и не спират .... - един през друг - ..... угоднически да се извиняват !!! ..... Ехааааааааа .....................
цитирай
4. kostadin - Де да беше феодализъм. Тогава поне е ...
26.04.2014 10:41
Де да беше феодализъм.Тогава поне е имало достатъчно храна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11776243
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930