Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2014 12:23 - И ТОВА АКО НЕ Е НАГЛОСТ!
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1577 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ЗА ЗЛО КУЧЕ-ЗЪЛ ПРЪТ

 

Гномът Атанас Атанасов реве, че Демби го оклеветил, като казал по една телевизия, че Атанасов правил на Доктора инструктаж как се прави контрабанда. И сега Доктора като го няма никой не може да отрече това.

Ще припомня на това Гномче, че през 2001 г. той подписа едно предложение да бъдат подслушвани и проследявани покойният прокурор Николай Колев и моя милост за контрабанда и разпространение на хероин. При това прокурорът Колев е покойник и не може да потвърди това..

Но аз може би съм жив и съм публикувал предложението му ДОР „Комбинатор” за мен и Колев. И докато в този документ няма вярна и една дума, то в думите на Демби по-вероятно е да е така. Защото съм писал и имам свидетели как при една операция на НСС по времето на Атанасов в Делиормана за издирване и унищожаване на ниви с канабис вдига скандал на няколко свои подчинени, че са ожънали и унищожили нива с канабис без да го попитат дали да го правят. А не трябвало да го правят! Прочее, преди да дойде в София той беше прокурор именно по онези места в Разград.

Сега същият този селски тарикат се прави на ощипан и обиден.

И това ако не е наглост?





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11796401
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930