Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2013 12:43 - ИЗЯВЛЕНИЕ НА ПРОФ. ЯНКО ЯНКОВ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 5309 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  С Янко се познаваме отдавна. Още от софийския затвор. Той е борбен и последователен. Като юрист е отличен специалист.
Спомням си след като ме изгониха от затвора на 4 септември 1989 г. ме откриха от посолството и ме поканиха да разговаряме. Оттогава почти ежедневно ме търсеха и канеха в посолството. С мен най-често разговаряха Дъглас Смит, Джон Мензес, Маршал Харис, Шийла Байндман и Катрин Ингмансон.
Един ден ми се обадиха необичайно рано. Помолиха ме да отида в посолството. Заведоха ме на третия етаж, където имаше оборудвана стая в самия салон. Вътре имаше маса и две пейки. Включиха един голям вентилатор, който бучеше и тресеше цялата стая. Разбрах за какво става дума и им казах, че няма да стане тази, дето са я замислили.
Оттогава престанаха да ме канят. На едно тяхно мероприятие в хотел "Шератон", свързано с изборите в САЩ отидох в качеството си на журналист. Срещнах "моите" хора накуп. Поздравих ги, и им казах, че са възглупавички. "Защо?", ме попитаха те. "Защото виждам кого сте поканили! Явно те всички работят за вас!"
Те пребледняха и замлъкнаха, а аз си продължих към редакцията.
Публикувам текста на Янко.


2013-10-02
За мен остана Адът, в който корумпираната част на източните и западните елити превърна България!  

За мен остана Адът, в който корумпираната част на източните и западните елити  превърна България!

Когато на 31 октомври 1989 г. бях освободен от затвора поради пълно изтърпяване на наложената ми присъда,
още на 17-ата минута бях в сградата на посолството на САЩ.
Бях посрещнат лично от Посланика г-н Сол Полански, който енергично отклони искането ми за съдействие да замина за САЩ и изрично ме увери, че политическата промяна била имала нужда от моето оставане в България, като препоръча „да се присъединя” към нашумелите по онова време дисидентски клубни организации.
Казах му, че това няма как да стане, тъй като познавам лично всички членове на въпросните организации, и че както с оглед на възгледите ми, така и по силата на моята лична съдба и тази на близките ми аз нямам абсолютно нищо общо с тях.
Любопитно е, че при влизането в кабинета на Посланика се бяхме разминали на вратата със сина на Любомир Левчев, на когото бе уредено назначаването му като професор в някакъв университет в САЩ. На излизане бях изпратен от секретаря на Посолството Маршал Харис, който любезно ме уведоми, че
ПОРАДИ СПОРАЗУМЕНИЕ НА ЕЛИТИТЕ НА ЗАПАДА И НА СССР,
както в САЩ, така и в Европа шанс за самореализация ще имат единствено лица като Левчев, но не и такива като мен.
Впрочем, за да ми даде ясна представа какво ме чака в България,   той ми каза буквално следното:  
Конфронтацията между системите ще завърши с конвергенция на елитите срещу собствените им народи!
След десетина месеци Маршал Харис демонстративно напусна дипломатическата си работа в знак на протест срещу външната политика на САЩ и стана професор в Принстънския университет.
За мен остана Адът, в който корумпираната част на източните и западните елити  превърна България!
София, 2 октомври 2013 г.                                     Янко Н. Янков-Вельовски



Гласувай:
3



1. apostapostoloff - От горното става ясно, че
04.10.2013 14:54
американците само са се правили на Нострадамус, но нищо, НИЩИЧКО не са познали.

Преди няколко дни стана ясно, измислените "елити" са една гигантска дупка на геврека. Фалитът на САЩ потвърждава само едно: в света има около 1000 милиардера и те са ЕДИНСТВЕНИТЕ, които имат думата днес. Всичко, абсолютно всичко на този свят се управлява от едрия капитал. Останалото е вятър и мъгла.

И днес "елитният" негър- левичар Вбардак Ебама си скубе косите и вие на умряло. Защото... нема пари, действайте!
цитирай
2. batimetriq - Бог да ни благослови
04.10.2013 22:13
Когато четеш статиите и писмата на Янко Янков до нашите институции и до посолствата, няма как да не се възхитиш на блестящата му реторика и подреденост. Сигурен съм, че след години, по-интелигентните посланици, ще показват на внуците си тези писма-шедьоври и ще се хвалят, че са му били приятели. Този изключителен талант, който е роден да бъде преподавател и да пише учебници за студенти, вместо да бъде носен на ръце, той е подложен на непрекъснат тормоз. Така е, защото в касапницата България честните и родолюбиви хора са подложени на изтребление. Но на това нещо може да се сложи край и времето е сега.
Понеже, тъмните сили в държавата ни доста се нароиха, затова и народният дух избуява и създава достатъчно на брой изключително интелигентни, силни и неподкупни хора, чрез които нацията да им се противопостави. Остава само, тези хора да се обединят.
Винаги съм мислел, че ако такива доказани родолюбци като Янко Янков, Босия, Ифандиев, Георги Жеков и други техни уважавани от народа и с голямо влияние съмишленици се обединят и призоват хората за създаване на единна, национална, многобройна формация на честните и почтени българи, те ще се отзоват. В постингите на Босия много добре е описано какви ще са целите.
Каква обаче трябва да бъде формацията за да привлече хората.
Първо, тя трябва да им гарантира защита, сигурност, неприкосновеност. Принципа трябва да е „един за всички и всички за един”.
Второ, отношенията вътре в организацията трябва да бъдат изпълнени с топлина, човещина и взаимопомощ.
Трето, трябва да са каже, че организацията остава да съществува завинаги, като гарант за успехи и като пазител на постигнатите завоевания.
Четвърто, да се осъществява взаимно подпомагане и размяна на полезна информация по ежедневните битови въпроси. Когато се изградят структурите на организацията във всички градове и членската маса се увеличи на няколкостотин хиляди човека, неминуемо ще се развият интензивни бизнес отношения между тях. Така че, вътре в организацията, ще се завърти един голям поток от средства и хората ще почнат да стават заможни. Именно това ще привлече още повече членска маса.
Усилията сега да се насочат, към изграждане на структурите, подобряване на живота и да се избягва ненужна конфронтация.
Когато формацията стане многобройна, ще дойде всичката родолюбива интелигенция, защото сега все още се страхуват за работните си места. Когато се разбере, че имаме капацитета да вкараме примерно 50-100 народни представители, да участваме в правителствата, да можем да излъчим евродепутати и да имаме силни позиции в местната власт, тогава другите партии ще тичат към нас и ще ни предлагат споразумения. Ще получим мощна подкрепа и отвън.
Тази формация може да бъде някоя от сега съществуващите или да се създаде нова.
Нека Бог да я благослови!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734625
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031