Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2013 11:03 - ХОРА! ПРОТЕСТИРАЙТЕ! ТОВА ВИ ПРАВИ ЧОВЕЦИ!
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3927 Коментари: 16 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ВТОРАЧЕНИ В ДЪРВОТО НЯКОИ “ФАКТОРИ” НЕ ВИЖДАТ ГОРАТА

 

Когато ти гори къщата не отиваш на опера. Това е ясно. Викаш съседи и приятели и започваш да гасиш и изнасяш. Не се обаждаш на пожарната, защото ще дойде ББ и ще започне да ти обяснява ползата от магистралите, спортните зали и метрото. Не се обаждаш и на СС, защото той го е запалил. Не се обаждаш на ВС, защото ще напсува циганите, че са ти инесли жиците и карфиците от къщата. Не се обаждаш и на ЛМ, защото ще ти обясни, че пожарът разпалва етническа вражда. Не се обаждаш на социологически агенции, защото АР, КК, КС и ко. ще ти обяснят, че ти си виновен за пожара, защото не си гласувал.

Нейсе, стигнахме до гласуването.

В момента се шири една безумно безсмислена фраза, че нямаш право да протестираш, щом не си гласувал. Не знам кой формен идиот я е измислил, но останалите пациенти на Карлуковското заведение я подхванаха в хор и я повтарят като мантра, надявайки се да изпаднат в медитация, а след това и в левитация.

Кое е идиотското в тази фраза?

Най-идиотското е, че ти още на самите избори си протестирал с отказа си да избереш когото и да било идиот от идиотските партии, защото нормални няма. И ако си протестирал на изборите, повече не можеш да бъдеш български гражданин и да протестираш.

А какво е протектът?

Протестът е перманентен вот. Ти продължаваш да гласуваш против цялата олигархична политическа и мафиотска система. Само че се появява на екрана или във вестника баш идиотът и ти казва: “Отнемам ви правото да протестираш! Нищо, че сте повече от половината население! Аз имам имунитет и ти не можеш да ме докосваШ.ш!” А тези, които са гласували за някоя от мафиотските и олигархична партия /други няма!/, тогава можеш да протестираш. Значи ти ги избираш, за да можеш да протестираш след това срещу собствения си лош и безотгонворен избор.

Това Марк Твен не може да го измисли!

Та дори и Йоло Денев!

Това може да го измисли само някой партиен секретар от типа на старите комунистически кадри, завършили АОНСУ. Те имат богат опит в измислянето на кухи, идиотски фрази от типа “Да живее международното положение!” Или “Колелото на историята се върти и ще се върти до окончателната победа на комунизма!” След което логиката показва, че ще спре. Нормалният човек веднага ще се замисли и ще разбере, че щом комунизмът спира колелото на историята, то комунизмът трябва да бъде отстранен незабавно.

Нека сега погледнем към другите “умници” /мало/ социолози, политолози и политзоолози.

Те са прочели няколко книжки /най-често маркс-ленинската философия в целия и одиозен план/ и са запаметили механично няколко фрази, които сами са определили като “култови”. Те ги повтарят и се опитват да ни убедят, че има ляво, ама няма дясно. Затова имало такова меле за дясното пространство. Те толкова се захласват с жонглиране на тези мижави фразички, че изведнъж се оказват заобиколени само от себе си и това много им харесва. Те убеждават успешно себе си и смятат, че са убедили и останалите.

Но дали е така?

Тази шайчица допуска една базова грешка.

Те говорят за партии, с твърдото убеждение, че в България има партии и те се занимават с политика. В термина “партия” те влагат смисъл, че са факт.

Аз съм на противоположното мнение!

В България политически партии няма!

У нас съществуватмафиотски, олигархически образувания, които нито имат програми, нито стратегии. Когато се наложи, някой им дърпа конците и те изпълняват определено движение. Така, че дори “–озите” да казват по принцип вярно изречение, то не се отнася  за темата, по която говорят. То си остава като един цитат, който не е казан на точното място в точното време. Изходната им точка е дълбока заблуда. Дали го правят неволно или нарочно променя нещата само дотам, че да ги квалифицираме като тъпаци или негодници.

Обръщам се към протестиращите:

Хора! Протестирайте! Това ви прави човеци у нас!





Гласувай:
7



1. bmp - За това, че политичедсото пространство е кухо, съм съгласна.Освен дясна и
13.07.2013 11:46
никаква лява партия не съм видяла. БСП ли е лява партия? Куха фразеология и популизъм, който успява да доведе електората си до урните все още. За протестирането - ще протестирам по площадите тогава, когато преценя, че намеренията на този, който ще извлече най-големи дивиденти от протеста, съвпадат с моите виждания. Празното крякане - "идете си", повторено към N-тото правителство ще доведе само до незначителни персонални промени на играчите. Дали ще протестирам с негласуване - задължително, ако не открия кандидати ЗА които да гласувам. Когато избираш между две злини, просто избираш зло.
цитирай
2. idealist - Сега
13.07.2013 11:50
остана да кажеш и за какво да протестираме. Но веднага идва трудното, нали? Не знам за кадрите на АОНСУ, но по-голям идиотизъм от това да протестираш без да предлагаш нещо работещо в замяна на статуквото едва ли има. Ако ще разчитам на ПР-а на Костов Найо Тицин да ми реши проблемите в енергетиката, след като неговият гуру Костов ги създаде - мерси!
цитирай
3. batimetriq - МОМЕНТА Е ИСТОРИЧЕСКИ И РЕШАВАЩ
13.07.2013 15:42
Да, протестите трябва да продължат. А до тук те постигнаха изключително много. Първо, посланиците на двете най-големи европейски държави подкрепиха протестиращите, а това означава, че вече връщане назад няма - Европа е с българският народ и е за смяна на убийствения, престъпен, олигархичен модел. Скоро по същия начин ще се изкажат и другите европейски посланици. Второ, група партии, както и група интелектуалци, чрез документа "Харта 2013", официално обявиха, че скъсват с този модел на управление. Те знаят, че партиите на статуквото са опозорени пред света и са потъващ кораб. С две думи, разцеплението при тях е факт и ще продължава. Още малко и сатрапите ще започнат да бягат панически във всички посоки за да се спасяват поединично.
Мисля, че за да не изтървем историческия момент, трябва веднага да създадем мощна, многобройна, национална формация на чесните и почтени българи родолюбци и чрез нея да извършим бързо всички демократични промени. Трябва да бъдем организирана сила и тогава Запада незабавно ще ни помогне. Кои да бъдат водачите на тази формация. Ами времето, живота показва кои да бъдат. Това са хората, които се бориха открито срещу статуквото и устояха на страдания и съблазни и останаха верни на Родина и народ докрай. Такива са Босия, Ифандиев, Янко Янков, Георги Жеков, Галев и многото други техни съмишленици. Нали няма как да забравим минутите, когато те всички присъстваха заедно в предаването "Диагноза" на Ифандиев, каква сила лъхаше от тях. Имахме чувството, че поробителите ни вече си стягат куфарите. Тези големи българи патриоти трябва според мен заедно да призоват всичко здраво, което е останало в България, за създаването на тази формация, която да пребъдва във времето и да бъде като страж на всички демократични завоевания. Може би тази формация да е ГД "Освобождение", която Босия създаде и върши прекрасна работа чрез нея. Запада трябва да ги подкрепи, защото това са изключително интелигентни хора и имат огромно влияние сред народа.
цитирай
4. demograph - В България няма и политика, защото политиката е открито съревнование на идеи за доброто на народа!
13.07.2013 18:04
"В България политически партии няма!

У нас съществуватмафиотски, олигархически образувания, които нито имат програми, нито стратегии. Когато се наложи, някой им дърпа конците и те изпълняват определено движение."
Тук такова чудо няма. Протестираме до дупка! До като с епояви някой който иска да прави политика и тогава да създаде партия.
Поздрави за постинга.
цитирай
5. demograph - Като каза "..без да предлагаш нещо работещо в замяна.." и те запратих при комуналките
13.07.2013 18:06
idealist написа:
остана да кажеш и за какво да протестираме. Но веднага идва трудното, нали? Не знам за кадрите на АОНСУ, но по-голям идиотизъм от това да протестираш без да предлагаш нещо работещо в замяна на статуквото едва ли има. Ако ще разчитам на ПР-а на Костов Найо Тицин да ми реши проблемите в енергетиката, след като неговият гуру Костов ги създаде - мерси!

цитирай
6. demograph - Момента е исторически
13.07.2013 18:18
Което означава да притъпим егото си и да се обединим заедно и след някого, който предлага това което искаме. СЕГА МНОГО ЩЕ ПРЕДЛАГАТ И ЩЕ СЕ САМОПРЕДЛАГАТ - ние сме длъжни да сме мъдри да различим подставените лица и структури и без да вадим очите на автентичните да Ги смажем ОНИЯ с масов протест и активно до ожесточеност гласуване и контрол по гласуването..
Една подробност- на изборите във Варна Статуквото нахално показа, че все още може да прави и възнамерява да прави същото - да фалшифицира избори. Фалшификацията не е толкова в купуването на цигани и циганясали, а в подмяна на цялата документация в един от етапите. Секцията се купува/в това не се съмнявам/ и тя си работи нормално, но не повдига въпроса и не се интересува за крайните резултати в ЦИК, РИК и т.п. Протести до оставка, жестока активност и контрол от - до на изборите.
цитирай
7. bmp - Демограф, искам за Ви задам един въпрос:
13.07.2013 21:10
-До какво доведоха февруарските протести? Не е ли до това, срещу което се протестира сега? Европа е с протестиращите. Добре. Европейците ли ще дойдат да ни изберат ново правителство? Нови избори и ново правителство означава ли автоматично озаптяване на олигархията? Отвратените от политическите "партии" с какво искат да ги заменят? С нов "отечествен фронт" и идеен разнобой по всички теми?
Никога не съм гласувала за БСП. Не ми харесва фалстартът в управлението на тази коалиция. Не мисля, че мястото на Волен Сидеров е в парламента. А за Варна - във Варна си управлява ТИМ от доста отдавна, собственикът на мажоритарния дял в този сайт. От 89-година се уморих да подскачам. 24 години ми стигат.
цитирай
8. dedopule - Лустрация,да
13.07.2013 23:08
"Нейсе, стигнахме до гласуването.

В момента се шири една безумно безсмислена фраза, че нямаш право да протестираш, щом не си гласувал. "

След като плащаш данъци,значи имаш право и да протестираш и да изискваш и да не гласуваш...
цитирай
9. kbalenciaga - batimetriq, амиии БЪРКАШ СА!
14.07.2013 00:11

"Европа е с българският народ и е за смяна на убийствения, престъпен, олигархичен модел."
Точно политиците от ЕС имат голяма изгода България да е бедна държава, с лоша икономика, и да я управляват Червените олигарси.
Вече 24 години ЕС работи заедно с Червените олигарси тази система да се задържи.
Писал съм по този въпрос и в постинга ми "Пиявицата Германия".

"Второ, група партии, както и група интелектуалци, чрез документа "Харта 2013", официално обявиха, че скъсват с този модел на управление."
Е те там са най-големите подлоги на Червените олигарси.
Как си представяш тази работа да скъсат с модел на управление от който натрупаха власт, влияние, богатства?

"Мисля, че за да не изтървем историческия момент, трябва веднага да създадем мощна, многобройна, национална формация на чесните и почтени българи родолюбци и чрез нея да извършим бързо всички демократични промени."

"Запада трябва да ги подкрепи, защото това са изключително интелигентни хора и имат огромно влияние сред народа."

Оффф! Не знам да се смея ли, да плача ли.

"Хора! Протестирайте! Това ви прави човеци у нас!"
Така може да получите хубава синекурна длъжност.
Може да ви платят и да ви нахранят с парче пица или сандвич.
Може да играете хоро на жълтите павета.
Да се веселите, да се разхождате, за да разкарате храната, като преяли крави.
Може да повикате по политиците, нищо че после те ще ви назначат на синекурните длъжности.
Важното е цирк да става. "Хляб и зрелища".

Да, така е у Вас Босия. Така е у вас.
Пък в чужбина, в Гърция, във Франция, в Германия бият протестиращите.
Ама какво разбират те от демокрация?!

Абе изобщо...
Цирк драги зрители! ЦИРК!
цитирай
10. batimetriq - kbalenciada - стъпил си на гнило
14.07.2013 02:58
За да обориш някой трябва да използваш факти и аргументи. Аз посочвам три събития, които, станаха пред очите на целия свят. Затова не можеш и да ги отречеш, но се разбира, че много би искал да не бяха се случвали. Съжалявам, случиха се, народът скочи на краката си и това е прекрасно.
По-нататък виждам, че не можеш да прикриеш омразата си към протестиращите, дори намекваш, че трябва да бъдат бити. Признаваш си, че не знаеш дали да се смееш или да плачеш. Тежка ситуация, но така се чувстват тези, които се намират на потъващия кораб на статуквото.
цитирай
11. kbalenciaga - batimetriq, преди да квалифицираш кой, къде е стъпил
14.07.2013 12:47
Виж първо как и в какво си пропаднал целия.
Ама не става само с ядене, иска и да мислиш.

"За да обориш някой трябва да използваш факти и аргументи."
Какво повече от безбройните доказателства, че политиците от ЕС и българските олигарси играят заедно искаш?!
Нямаш ли глава на раменете?
Нямаш ли мозък в нея?
Не можеш ли сам да помислиш и да разбереш това?

Какви са българските политици, които са в постоянна връзка, и с многобройни бизнес контакти със западните такива?
Бивши от БКП, ДС, доносници, а сега и отрочетата им?

Какви са българските бизнесмени, които са в постоянна връзка със западните такива?
Бивши от БКП, ДС, доносници, а сега и отрочетата им?

Е до тези изводи сам не можа ли да достигнеш до сега?
Или чакаш да ти подава някой информация, готова смляна, с лъжичка като на малко дете?

цитирай
12. batimetriq - kbalenciada- всичко тече, всичко се променя
14.07.2013 17:56
Казваш, че българските политици и бизнесмени произлизат от БКП и всичките й структури, и те са правили и правят и до сега политиката и бизнеса със Запада. До тук мислим по един и същи начин. Но ти искаш да внушиш, че така ще бъде завинаги. И тук ти е грешката.
Комунистите заграбиха властта и богатствата и правеха каквото си искаха. Народа беше изолиран, както е и до днес, така че западните политици и бизнесмени можеха да контактуват и работят само с тях. Но западняците видяха, че тези политици и бизнесмени, произлизащи от БКП и нейните структури и производни, са изключително алчни и жестоки и погубват един цял народ, който от месеци неудържимо протестира. Народа иска смяна на модела на управление и двете най-големи европейски държави обявиха своята подкрепа. Скоро и останалите ще го направят. Така че оттук нататък Европа ще търси контакти с народа за смяна на системата. Това е необратим процес. Вече се отцепиха от старата система група интелектуалци и няколко партии и броят им ще расте, докато олигарсите останат сами. Настъпи време разделно. Българският народ е изключително мъдър.
цитирай
13. idealist - А ти се отече в канала с този твой "аргумент" :)
15.07.2013 17:18
demograph написа:
idealist написа:
остана да кажеш и за какво да протестираме. Но веднага идва трудното, нали? Не знам за кадрите на АОНСУ, но по-голям идиотизъм от това да протестираш без да предлагаш нещо работещо в замяна на статуквото едва ли има. Ако ще разчитам на ПР-а на Костов Найо Тицин да ми реши проблемите в енергетиката, след като неговият гуру Костов ги създаде - мерси!


цитирай
14. chipollino - до kbalenciaga
16.07.2013 16:57
"Да, така е у Вас Босия. Така е у вас.
Пък в чужбина, в Гърция, във Франция, в Германия бият протестиращите.
Ама какво разбират те от демокрация?!"

Моля?! Там не бият протестиращите, а само гаменчетата от малцинствата, които нямат нищо общо с протестите, а използват суматохата, за да вандалстват и откраднат каквото могат!

цитирай
15. staler - тука детската градина ли се е съб...
18.07.2013 23:23
тука детската градина ли се е събрала?европа ще търси контакти с народа???ехоооо.....ес е бюрократична структура умело прикриваща интересите на големите в нея---германия,франция,италия...и т.н..и няма лошо,така е в реалния живот-интереса клати феса или каквото му е там под ръка.кои от управлявалите партии в бг не са членове на съответните европ.крила???комаи само сидеров горкия,го не тачат.ами кои са кунева,бокова,георгиева....???от големи комунистки станаха големи евро некакви си.тоест-европа работи,прави бизнес с готови структури с прогнозируеми и очаквани реакции по отношение на неините политически инициативи.или с други думи--кимаите правилно у европарламента ,па кви ги мажете у дома ни е втора грижа.следователно каквото и да е неформално българско гражданско движение ще бъде разпознато в европа като значим полит.субект,едва след като се структурира,излъчи приемливи са европа лидери и политическа програма.в тая връзка--драги протестиращи ,докато не се обърнете у нещо като партия,с ясна програма,водачи,цели и намерения и да ви ареше еуропата,нанаи хаталя.
цитирай
16. batimetriq - И ТОВА ЩЕ СТАНЕ
19.07.2013 10:37
Staler, има една песен в която се пее така: "...и това ще стане, и това ще стане...".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11782868
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930