Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2013 19:22 - МАЛОУМЕН ДОКТОР ИЗКАРА МАХАТМА ГАНДИ И КОЧО ЧЕСТИМЕНСКИ КРЕТЕНИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 3510 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И СРЕД ДОКТОРИТЕ ИМА КРЕТЕНИ

 

По една телевизия се появи някакъв доктор Тотко Найденов и малко завоалирано нарече Махатма Ганди и Кочо Честименски идиоти.

Ето за какво става дума!

Едвин Сугарев бил обявил гладна стачка, което било идиотизъм. Било самоубийство, а самоубийството било противорелигиозно и голям грях.

Същият този доктор бил в някакво родопско село и там видял само усмихнати и весели хора, като една значителна част от тях били безработни.

Това момче явно не си е пило хапчето!

Той нарече малоумници и терористи ирландските гладуващи преди години, които умряха от глад, а “добричката” Меги Тачър /Бог да я прости/ отказала дори да им позвъни по телефона.

Това много го кефило.

Аз също съм правил гладни стачки.

Първата беше, когато ме извикаха в милицията  в родния ми град Стара Загора заради създадената от мен профсъюзна цинтрала “Подкрепа”, но набързо ме арестуваха и ме заведоха в Районния съд, където след пет минути бях осъден по член 40 А от ЗНМ и с белезници на ръце ме заведоха по етапен ред в Бобов дол. Първата нощ бях затворен в конвойното отделение на гара Стара Загора, а след това отново с белезници ме заведоха под конвой до софийския затвор, където преспах втората нощ. След това на, третия ден, отново с белезници, ме доставиха в милицията в Бобов дол.

Искам да ви светна, че и при тогавашната конституция, наречена Живковска, българските граждани имаха право да бъдет съдени в открит процес с право на защита и право на обжалване. Към мен това не бе приложено. Осъдиха ме на година и половина принудително заселване точно за пет минути без право на обжалване. Отказаха да ми дадат възможност да се защитя. Отказаха да се видя с майка си и детето си. Дори не ми дадоха думата. В закона пише, че аз имам право в десетдневен срок сам да се представя в Бобов дол, но те и това нарушиха.

Пристагнал в Бобов дол написах жалба до главния прокурор с копие до председателя на Държавния съвет Тодор Живков и министъра на правосъдието. Началника на милицията я скъса пред очите ми и я хвърли в кошчето. Тогава обявих гладна стачка с искане да бъда съден в открит процес с право на защита и право на обжалване. Написах си декларацията с мотивацията и започнах само на вода. Още същият ден западните радиостанции казаха новината. Аз започнах работа и и работих до двадесет и третия ден, когато вече нямах сили да работя. Първите дни се отслабва повече от килограм. След това отслабването намалява, но се появява ацетон в кръвта, понеже започва разграждането на белтъчините от мускулите и останалата плът. Тогава кръвната захар ми беше 2,2 пункта и докторката прояви учудване, че не съм в безсъзнание. Обясних и че имам кауза-да защитя правата си, честта и достойнството си. След това започва да ти става много студено и ако на всеки 3-4 часа не взимаш максимално горещ душ и не се завиеш с 5-6 одеяла започваш лудо да трепериш от студ, въпреки, че навън е слънчево и топло. На 31-ия дун дойдоха с кола и лекар, показаха ми решение на окръжния прокурор за освобождаването ми и правота ми да бъда, събраха ми багажа и ме занесоха до колата, след което с много висока скорост ме подкараха към Стара Загора. Докторът държеше в едната ръка спринцовка с адреналин, а с другата ми мереше пулса. В Стара Загора ме заведоха при окръжния прокурор Цветков, който потвърди, че всичките ми желания са основателни и законни и ще бъдат изпълнени. Тогава обявих прекратяването на стачката.

Вторият път беше в софийския затвор през същата година. Тогава отново ме извикаха чрез подставено лице и ме отвлякоха от улицата. В затвора отказаха да изпълнят закона и не ме извеждаха на задължителната всекидневна разходка, както и всички мои права, които ЗИН ми даваше-писма, колети и свиждане. Всъщност никой не знаеше от близките ми къде съм и дали съм жив. Написах протест и обявих гладна стачка. Занесоха ме в затворническата болница и всеки ден ми вързваха ръцете и краката, за да ми влеят хранителни вещества, въпреки, че аз писмено отказах. Една от докторките, които даваха заповед за връзването ми и принудителното вливане с фамилия Проданова ми изсъска, че пикая чист ацетон. Започнах да уринирам в една бутилка. Когато се напълни и я подарих. Тя ме попита какво е това и аз и казах, че е лакочистител, защото ацетонът се използва наистина за лакочистител. Започнаха преговори с мен и чак когато признаха, че всичките ми искания са законни и основателни и гарантираха, че ще ги изпълнят прекратих стачката. Това стана на 23-ия ден.

Описвам това, въпреки, че в постингите си съм публикувал мемоарите си и по-точно дневниците си от онова време. Описвам го, за да обясня на този доктор-кретен, който твърди, че гладната стачка е форма на малоумие и кретенизъм.

Разбира се, много е важна мотивацията за една толкова важна постъпка. Гладната стачка е последната форма на протест, когато тотално са ти нарушени правата и всички конвенционални средства за протест са изчерпани.

Трябва да ви кажа и за моето отношение към гладната стачка на Едвин Сугарев. Отношението ми към стачкта му е негативно. Негативно е поради това, че е имал и има достатъчно средства за протест, които, неизвестно защо, той не е употребил.

Разбира се, тук има и много емоция. В предишните си постинги писах, че липсата на адекватна реакция от страна на управляващите при мирните протести непременно ще доведе до радикализация на протестите и в крайна сметка ще се създаде ляв екстремизъм.

Ако това е целта на БСП, ДПС, Атака и ГЕРБ нека да го кажат в прав текст. Защото шикалкавенето им и крясъците на самодееца Сидеров ще се обърнат срещу тях. Те вече се обръщат, защото се налага да правят неимоверно повече отстъпки, отколкото щеше да се получи, ако Орешарски си беше хвърлил оставката.

А доктор Найденов да отиде на лекар и да си пие редовно хапчетата!





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. borkolbor - ...... Миков и Манолова ......
01.07.2013 20:49
......... Миков и Манолова преди седмица декларираха , че не желаят инициирането на Кръгла маса . Но дори и да заработи такава , ГЕРБ , БСП , ДПС и Атака няма да могат да отговорят властови и еднозначно на обществените интереси ! Прекалено здраво са се сраснали с Олигархията и са безропотно зависими от нея . Мафия !!! Тя не иска нови , в интерес на Суверена , Изборен Кодекс , Обикновено Народно Събрание , Конституция и двукамарен Парламент с пълна доминация в долната Камара от мажоритарно избрани от мажоритарни листи експерти и професионалисти из средите на обикновения народ !!! Олигархията иска учредяване на Велико Народно Събрание , с което ще се опита да ни замота в трудно разбираемата от всички юридическа казусистика , за да продължи грабителската си същност и в бъдеще . Да го "духат" !!! ....... Ще бъдат привеждани в състояния на безусловни принуди . Важно е отвън да им се предоставят в Парламента , за самите едни приемания и узаконявания , в готов и изчистен вид качествени предложения за ефективни промени в българското Законодателство . Ако натискът е огромен , повсеместен и постоянен , положителни резултати ще има !!! ....... Ще дойде време , когато те , компрометираните , ще искат не една , а много Кръгли маси , но няма кой да ги чуе ......... Изборната математическа конфигурация на партийните сили в парламента е злокобно-мрачна , "макиавелистки наредена и изчислена" . По зла негова , на Кукловода , преднамерена ирония с конституционно законния , но абсурден за "държавността" ни единствен глас на Сидеров !!! В тотото такава комбинация се случва по неведомите закони на "провидението" един път на милиони комбинации !!! ....... Сидеров ще си ги "врътка" както иска на "жезъла" си . Някой "отгоре" и "отвън" умело ще ги направлява . Ще ни опъват и на нас нервите . Но , ....... до едно време !!! ............
цитирай
2. alegatora - Кольо, тия хора са акъл на селски ...
01.07.2013 21:14
Кольо, тия хора са акъл на селски активист от времето на късния Брежнев.
цитирай
3. ok3223 - Сугаранко е за мен едно леке ...
07.07.2013 06:17
Навремето гладуваше, за да свали от власт Ж. Желев.
Оказа се, гладувал, за да лекува и диабета, от който страдал ...
До вчера вдъхновено защитаваше Боко Тиквата и неговата политика.
И днешната гладна стачка на този малоумник е
В НЕГОВА ПОДКРЕПА.
Това леке, винаги е играло кална роля в днешната политика.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11734454
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031